2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل پژمان یاوری بازیگر نقش علی در سریال وقت صبح

بیوگرافی کامل پژمان یاوری بازیگر نقش علی در سریال وقت صبح

پژمان یاوری فارغ التحصیل رشته صنایع ایمنی از دانشگاه است اما از دوران دانش آموزی فعالیت خود را در تئاتر آغازکرد و یکی از موفق ترین فعالان دانشجویی در تئاتر بود.

دوات آنلاین-پژمان یاوری بازیگر تئاتر و سینما متولد سال 67 است. او یکی از فعالترین بازیگران عرصه تئاتر است که درسریال وقت صبح در نقش علی بازی کرده است.

 

پژمان یاوری فارغ التحصیل رشته صنایع ایمنی از دانشگاه است اما از دوران دانش آموزی فعالیت خود را در تئاتر آغازکرد و یکی از موفق ترین فعالان دانشجویی در تئاتر بود. او پرونده پرباری در تئاتر دارد و در همه این سالها نیز در تئاتر و چند فیلم کوتاه بازی کرده است.

 

سریال وقت صبح اولین کار تلویزیونی پژمان یاوری است. او مجرد است و همراه خانواده اش زندگی می کند. پژمان یاوری یک خواهر به نام پریسا و یک برادر به نام کیان دارد که رابطه بسیار خوبی با آنها دارد. او به خواهرش که فاصله سنی کمتری با او دارد بسیار نزدیک است و او را یاور خود در کارهایش می داند.

 

هرچند خانواده یاوری فعالیت های پسرشان در حوزه تئاتر را در ابتدا چندان جدی نمی دیدند اما وقتی که او چندین جایزه برد و روی صحنه درخشید به او افتخار کرده و همیشه پشیتبانش بودند.

 

پژمان اولین تئاترش را در سال 83 روی صحنه برد و برای آن نیز جایزه گرفت. از جمله موفقیت های او  موارد زیر است:

مقام اول بازیگری از جشنواره تئاتر آموزش و پرورش؛ 1383

دریافت لوح تقدیر بازیگری از پنجمین جشنواره کانون‌های نمایش؛ 1385

دریافت جایزه بازیگری اول از جشنواره آموزش و پرورش برای بازی در نمایش"کلاس 5/2"

دریافت جایزه مقام کارگردانی منتخب از جشنواره آموزش و پرورش

گذراندن دوره بازیگری در آموزشگاه همای سعادت

عضو ستاد اجرایی دهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی

مدرس تئاتر در مدارس آیت‌الله کاشانی

 

مدرس تئاتر در مدرسه دکتر هشترودی در دوران دانش آموزی بود. حضور پژمان در تئاترهای سراسری با ورودش به دانشگاه بسیار پررنگتر شد. او در رشته ریاضی دیپلم گرفت و مهندسی قبول شد اما هیچکدام از این انتخابها نتوانست پژمان را از تئاتر دور کند.  از جمله سوابق او در دوران دانشجویی می‌توان به عضو ستاد برگزاری دهمین، یازدهمین و دوازدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، مدیر اجرایی سیزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، کارگردانی برگزیده برای نمایش «آرش» در جشنواره تئاتر ماه در سال 87، تقدیر بازیگری سال 87 برای نمایش آرش،‌کاندیدای بهترین بازیگری جشنواره مونولوگ نیاوران در اردیبهشت 92، کاندیدای بهترین نمایش جشنواره تئاتر مونولوگ برای نمایش «آخرین پست» اشاره کرد.

پژمان یاوری این روزها در شبکه یک با سریال وقت صبح روی انتن است

صفحه اینستاگرام پژمان یاوری فقط عکسهایش از تئاتر و فیلم هایی است که بازی کرده است. او بازیگری بسیار کم حاشیه است و هیچ وقت زندگی شخصی اش را وارد فعالیت هنری اش نکرده است.

 

پژمان فرزند بزرگ خانواده است. به گفته خواهرش او نسبت به خواهر و برادرش بسیار احساس مسئولیت می کند و بر روی فعالیتهای درسی و اجتماعی آنها دقیقا مثل یک بزرگتر نظارت دارد. پژمان ساعتها با برادرش کیان وقت می گذارند و با او بازی می کند.

 

پژمان می گوید همیشه بازی با برادرش توانسته به پیشرفت او کمک کند چرا که دنیای بچه ها دنیای دست نخورده است که همیشه می توانی چیزهای جدیدی از آن کشف کنی.

 

پژمان یاوری در سریال وقت صبح نقش یک قاتل بخشیده شده به نام علی را بازی می کند که در یک درگیری مرتکب قتل یکی از اقوامش شده و با کمک خیران موفق به جلب رضایت شده و دوباره به زندگی برگشته است.

 

علی نام شخصیتی است که پژمان یاوری آن را بازی می کند. اولیای دم شرط کرده اند بعد از آزادی علی باید از شهر برود و در جایی دیگر زندگی کند. حالا علی به مسجدی آمده و از امام جماعت مسجد درخواست کمک کرده است. علی جوانی سربه راه و بسیار آرام است که سابقه قتل زندگی اور ا تحت تاثیر قرار داده است.

 

همکاران پژمان یاوری می گویند او به راحتی توانسته از پس این نقش برآید و همین موفقیت قطعا باعث حضور پررنگ تر او در سریالها و فیلم های بلند خواهد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.