2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ادعای تعرض با انگیزه اخاذی
متهم در دادگاه مدعی شد

ادعای تعرض با انگیزه اخاذی

شاکی: مدتی بود که با پسری رابطه داشتم روز حادثه پسر جوان من را به مکانی خلوت کشاند و مورد آزار قرار داد و فیلم برداری کرد

دوات آنلاین-پسرجوانی که از سوی دختری متهم به تتعرض شده است وقتی در دادگاه مقابل قضات ایستاد مدعی شد برای او دسیسه چیده اند و شاکی با همکاری دوستش این اتهام را به او وارد کرده است.

 

به گزارش دوات آنلاین چندی قبل دختری جوان به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد از سوی پسری مورد تعرض قرار گرفته است این دختر گفت: مدتی بود که با پسری رابطه داشتم روز حادثه پسر جوان من را به مکانی خلوت کشاند و مورد آزار قرار داد و فیلم برداری کرد و با تهدیدگفت اگر ازاین موضوع با کسی حرف بزنم فیلم را منتشر می کند.

 

با شکایت این دختر پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در بازجویی ها منکر هرگونه تجاوز شد و گفت: قبول دارم با دختر جوان رابطه داشتم اما هیچ اجباری در کارنبود.

 

 

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی آماده شد. در ابتدای جلسه دادگاه که روز دوشنبه برگزار شد دختر جوان به عنوان شاکی در جایگاه قرار گرفت او گفت: متهم با من وارد رابطه دوستی شد و بعد یک روز که قرار بود همدیگر را ببینیم من را به محلی کشاند و مورد آزار قرار داد و فیلم برداری کرد. او با این فیلم از من اخاذی می کرد.

 

وقتی نوبت به متهم رسید او اتهام را رد کرد و گفت:این یک دسیسه است. من سال 91 با دختری به نام نگار دوست بودم و عاشقش بودم ما با هم رابطه داشتیم تا اینکه او بعد از مدتی به خاطر این رابطه من را تهدید کرد و گفت اگر به خواسته اش عمل نکنم از من شکایت می کند این دختر مدتها از من اخاذی کرد.تا اینکه یک روز به او گفتم اگر به کارهایش ادامه دهد شکایت می کنم. مدتی بعد با یاسی اآشنا شدم ما با هم رابطه داشتیم و این رابطه با اجبار نبود.اما حالا او هم کاری را کرد که نگار با من کرد و قصد اخاذی دارد. وقتی این موضوع را بررسی کردم متوجه شدم این دو دختر با هم دوست هستند.

 

پسر جوان گفت: نگار وقتی از اخاذی از من ناامید شد یاسی را سر راه من قرار داد تا به اخاذی هایش ادامه دهد. اگر من فیلم برداری کردم  پس چرا آن فیلم پیدا نشد؟ پلیس در  این باره مفصل تحقیق کرد اما هیچ چیز به دست نیامد. این دختر دروغ می گوید و او و نگار برای اخاذی از من هرکاری می کنند.

 

او یکبار دیگر اتهام تجاوز را رد کرد و گفت: هیچ مدرکی درباره گفته های این دختر وجود ندارد.

 

با پایان رسیدگی قضات برای تصمیم گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.