2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی کامل صدف بهشتی بازیگر نقش سارا در سریال وقت صبح

بیوگرافی کامل صدف بهشتی بازیگر نقش سارا در سریال وقت صبح

صدف بهشتی در سال 1391 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرد. او در فیلم آفتاب مهتاب زمین به کارگردانی علی قوی‌تن محسوب می‌شود.

دوات آنلاین-صدف بهشتی که در سریال وقت صبح در نقش سارا بازی کرده متولد 1370 در تهران و بازیگر تازه کاری است که با سابقه کار بسیار کم توانسته نظر بسیاری از کارگردانها را به خود جلب کند.

 

صدف بهشتی همسر یاسر جعفری دیگر بازیگر جوان کشورمان است . از مهم‌ترین آثار صدف بهشتی می‌توان به بازیگری در فیلم آفتاب مهتاب زمین، فیلم روایت ناپدیدشدن مریم اشاره کرد.

 

صدف بهشتی در سال 1391 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. او در فیلم آفتاب مهتاب زمین به کارگردانی علی قوی‌تن محسوب می‌شود.

 

صدف بهشتی توانست با بازی در فیلم آفتاب مهتاب زمین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهسا معرفتی، حسین محمدیان، محمود مرتضائی و شادی محمدپور بر تجارب او افزود.

 

صدف بهشتی علاوه‌بر فیلم آفتاب مهتاب زمین، سال 1392 در فیلم روایت ناپدیدشدن مریم نیز بازی کرده است. صدف بهشتی این‌بار با محمد‌رضا لطفی یعنی کارگردان فیلم روایت ناپدیدشدن مریم و هنرمندانی چون افسانه ناصری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا و مجید شکری همکاری داشت.

 

صدف بهشتی و یاسر جعفری در فضایی بجز سینما ما هم آشنا شده و ازدواج کردند. چند وقت بیشتر از زندگی مشترک انها نگذشته بود که تصادف شدید یاسرجعفری او را به کما فرو برد و زندگی این زوج را تحت تاثیر قرار داد. هرچند او این بیماری را پشت سرگذاشت و بعد از دو روز به هوش آمد اما زندگی این زوج تا مدتی درگیر درمان یاسر جعفری بود.

 

صدف بهشتی دانش آموخته دانشگاه است. او در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده واز دوران نوجوانی همه تلاشش را برای ورود به سینما کرده‌است. او به فعالیت‌های دیگر هنری از جمله طراحی مد و لباس هم علاقه‌دارد و کارهایی نیز در این زمینه کرده‌است.

 

صدف بهشتی یک صورت کاملا طبیعی دارد و هیچ عمل جراحی انجام نداده‌است. نزدیکانش او را فردی بسیار جدی می‌دانند که کاملا برنامه ریزی شده زندگی می‌کند. او بسیار به تغذیه و ورزش و سلامت بدنش توجه دارد و مهمترین هدفش رشد در سینمای ایران است و قصد دارد به حدی از رشد برسد که نقش‌های مهم و تاثیر گذاری را در سینمای ایران برعهده بگیرد. او تلاش دارد راه ترانه علیدوستی را ادامه دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.