2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل نسرین نصرتی بازیگر نقش فهمیه سریال پایتخت و مادر صمد در سریال وقت صبح

بیوگرافی کامل نسرین نصرتی بازیگر نقش فهمیه سریال پایتخت و مادر صمد در سریال وقت صبح

درخشش نسرین نصرتی و شهرتش با سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم بود. او بعد از بازی در چند فصل این سریال و با بازی درخشانش به شهرت زیادی رسید و پیشنهادهای بیشتری به او شد

دوات آنلاین-نسرین نصرتی متولد 1355 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او با بازی در نقش فهیمه در سریال پایتخت به شهرت رسید و در سریال وقت صبح نقش خانم معینی مادر صمد را نیز بازی کرده است.

 

حضور نسرین نصرتی در عرصه بازیگری به صورت کاملا اتفاقی صورت گرفت به پیشنهاد یکی از دوستانش از سال 80 به عنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد در یکی از روزها در نبود بازیگر آن نقش، به جای وی بازی کرد و مورد اقبال قرار گرفت و همینطور برای بازی در یک نمایش از سوی دوستش دعوت شد که موجب تغییر سرنوشت وی شد.

 

چند سال بعد با دستیار سیروس مقدم در دفتر سیروس الوند آشنا شد و بعد هم به بازی در سریال تا ثریا به کارگردانی سیروس مقدم دعوت شد. درخشش نسرین نصرتی و شهرتش با سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم بود. او بعد از بازی در چند فصل این سریال و با بازی درخشانش به شهرت زیادی رسید و پیشنهادهای بیشتری به او شد. بازی صمیمی و گرم نصرتی باعث شد تا مرحوم خشایار الوند او را به یکی از کارکترهای اصلی سریال تبدیل کند و نقش پررنگتری به او بدهد. نسرین نصرتی با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت به شدت محبوب شد و به شهرت رسید، حضور وی از فصل دوم این مجموعه شروع شد و تا آخرین فصل ادامه دارد

نسرین نصرتی در سال 1388 با سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی  آنها در یک مهمانی خانوادگی شروع شد

نسرین نصرتی در سال 1388 با سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی  آنها در یک مهمانی خانوادگی شروع شد و بعد از 10 سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

 

این زوج در آبان سال 95 صاحب یک دختر به نام سوفی شد.

 

نسرین نصرتی می‌گوید: همسرم بازیگر نیست و فعالیت حرفه ای اش در مورد هنر نیست اما او مخاطب جدی هنر است و به حوزه کاری من اشراف کامل دارد؛ همین موضوع باعث می شود با یکدیگر در نهایت عشق و احترام زندگی کنیم.

 

او بهترین مشاورم است و بی تردید اگر لطف و حمایت های او نبود، نمی توانستم به بازیگری ادامه داده و پرتوان کارم را انجام دهم. من آدم کم کاری هستم و دلم می خواهد نقش هایی را که بازی می کنم انتخاب کنم به همین خاطر بازی در هر نقشی را نمی پذیرم و ترجیحم این است در آثاری حضور پیدا کنم که از هر جهت آن را دوست داشته باشم.

 

نسرین نصرتی در نقش فهیمه سریال پایتخت لهجه بسیار دقیقی از گویش مازندرانی را به نمایش گذاشت و تصور برخی این بود که او مازندرانی است اما جالب است بدانید که پدرش تهرانی و مادرش گیلانی است اما در تهران به دنیا آمده وبزرگ شده‌است و تا قبل از سریال پایتخت مازندرانی صحبت نکرده‌بود.

نسرین نصرتی این روزها با سریال مناسبتی وقت صبح به شبکه یک می‌آید و یکی از نقش‌های اصلی این سریال را بازی می‌کند.

نسرین نصرتی می‌گوید کم کار می‌کند چون دلش نمی‌خواهد زندگی شخصی‌اش تحت تاثیر شغلش قرار بگیرد. او می‌گوید: من زندگی بسیار ساده‌ای دارم و از این سادگی لذت می‌برم. وقتی سرکار نیستم وقتم را با خانواده‌ام می‌گذارنم. خودم را درگیر تجملات نمی‌کنم و سعی می‌کنم از زندگی لذت ببرم.وقتم را با دخترم سوفی و سایر اعضای خانواده‌ام پر می‌کنم و بیشتر کتاب می‌خوانم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.