2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
حاشیه‌هایی برای استقلال در همین آغاز فصل

حاشیه‌هایی برای استقلال در همین آغاز فصل

عده زیادی از هواداران خطیر را عامل جدایی پاتوسی دانستند و سر او فریاد می‌زدند که چرا نتوانستی این بازیکن را نگه داری یا یک هافبک هجومی جدید برای استقلال به خدمت بگیری که خطیر هیچ پاسخی برای گفتن نداشت.

دوات آنلاین-هواداران استقلال بعد از تساوی شبه‌باخت در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد خوزستان تا توانستند اعتراض کردند. آنها همچون همیشه وزیر ورزش و جوانان را مسئول شکست‌های تیم‌شان دانستند و اعتراض‌هایی علیه تصمیم‌گیران باشگاه داشتند.

 

هواداران معترض همچنان بر این باورند که تصمیم‌گیری‌ها درباره استقلال مناسب نیست و نمی‌توان به آینده این تیم در لیگ نوزدهم هم امیدی داشت. آنها از وزیر ورزش می‌خواستند هرچه زودتر فکری به حال مدیریت این باشگاه کند. حتی برخی هواداران استقلال می‌گفتند وزیر ورزش چرا برای پرسپولیس یک مدیر کاملاً پرسپولیسی انتخاب می‌کند اما همواره افرادی را در رأس مدیریت باشگاه استقلال قرار می‌دهد که استقلالی نیستند و حتی ابایی از حمایت پرسپولیس هم ندارند (رجوع به رفتار مدیران سابق). آنها فریاد می‌زدند دوای درد آبی، یکی با قلب آبی. عده‌ای هم نام مدیران سابق استقلال را به زبان می‌آوردند و از وزیر می‌خواستند افرادی را در رأس مدیریت استقلال قرار دهد که قبلاً امتحان خود را پس داده‌اند و استقلالی‌ هم هستند.

 

ذهنیت پرسپولیسی بودن مدیران استقلال به شدت این روزها بر افکار هواداران استقلال سایه افکنده و این موضوع دارد به پیکره تیم لطمه‌هایی وارد می‌کند. البته برخی هواداران هم پا را از دایره ادب خارج کرده بودند و حرف‌های نامناسبی به زبان می‌آوردند که بدون شک این رفتارها زیبنده باشگاه بزرگی همچون استقلال نیست و هواداری که می‌خواهد از تیم محبوبش حمایت کند باید پا را از دایره ادب خارج نکند. به هر حال این اتفاقات وقتی توأم شد با آسیب‌دیدگی پورحمیدی دروازه‌بان دوم استقلال که برای گرم کردن پشت دروازه مشغول بود و وقتی صورت این دروازه‌بان غرق در خون شد به این نتیجه رسیدیم که هواداران استقلال حتی برای خالی کردن خود و بیان اعتراض‌های‌شان به دروازه‌بان خودی هم حمله کرده و او را با سنگ مضروب می‌کنند. یکی از هواداران استقلال در توجیه این رفتار می‌گفت وقتی داوری ضد استقلالی برای‌مان می‌گذارند نباید انتظاری جز این داشته باشید. ما دل‌مان از دست فغانی خون است و این داور بارها ما را با تصمیم‌هایش اذیت کرده. امروز هم که بیشتر از زمان تعریف شده، وقت اضافه گرفت. البته این توجیهی برای فحاشی، بی احترامی و مضروب کردن دروازه‌بان خودی نبود. نه فقط در این بازی بلکه در بازی‌های آتی هم اگر استقلال به نتایج دلخواه نرسد نباید شاهد چنین رفتارهایی باشیم اما چه سود که هوادار معترض گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست.

 

تشویق نکونام مقابل چشمان استراماچونی

بازی استقلال با فولاد خوزستان اتفاقات دیگری هم داشت که هواداران استقلال در متن آن قرار داشتند؛ ماجرایی که به تشویق جواد نکونام پیش از بازی ارتباط داشت. نکونام که یک فصل و نیم در استقلال بازی کرد و قرابت خاصی هم با این تیم دارد قبل از شروع بازی به دلیل تشویق‌های بسیار هواداران استقلال به سمت آنها رفت و از هواداران بابت این رفتار محبت‌آمیز تشکر کرد. هواداران استقلال در مقابل دیدگان استراماچونی فریاد می‌زدند جواد لالیگایی که نکونام هم به شدت از این شعار راضی بود.

 

حمله به خطیر

در بخش دیگری از اعتراض‌های گسترده هواداران استقلال شاهد حمله کلامی آنها به علی خطیر بودیم. خطیر که برای تماشای بازی به ورزشگاه رفته بود وقتی با صورت‌های برافروخته تماشاگران مواجه شد حرفی برای گفتن نداشت و فقط به اعتراض‌ها نگاه می‌کرد. عده زیادی از هواداران خطیر را عامل جدایی پاتوسی دانستند و سر او فریاد می‌زدند که چرا نتوانستی این بازیکن را نگه داری یا یک هافبک هجومی جدید برای استقلال به خدمت بگیری که خطیر هیچ پاسخی برای گفتن نداشت. حضور خطیر در بازی استقلال مقابل فولاد بیش از آنکه باعث آرامش اوضاع باشد، به متشنج شدن فضا انجامید و حتی امیرحسین فتحی هم عمیقاً از این موضوع ناراحت بود. هیچ بعید نیست خطیر در این فضا دیگر نتواند پایش را در ورزشگاه بگذارد.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.