2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آناهیتا افشار به بهانه بازی در سریال ترور خاموش

بیوگرافی کامل آناهیتا افشار به بهانه بازی در سریال ترور خاموش

آناهیتا افشار نسبتی با مهناز افشار ندارد و این صرفا یک تشابه اسمی است. با این حال این دو هنرمند رابطه بسیار خوبی با هم دارند.

دوات آنلاین-آناهیتا افشار که در سریال ترور خاموش بازی کرده است هرچند سالهاست که در فیلم‌‌ها و سریالها بازی می‌کند اما شهرتش به خاطر بازی در سریال سه در چهار است.

 

آناهیتا افشار متولد 7 مرداد سال 1365 در شهر تهران است. رشته تحصیلی‌اش در دانشگاه نقاشی بود و از سن 11 سالگی حضور در تئاتر را تجربه کرده است.

 

افشار با ایفای نقش در سریال سه در چهار به محبوبیت رسید و بعد از آن با بازی در سریال هایی چون رستگاران ، خسته دلان ، زیر هشت ، مدینه و سایه بان به یکی از بازیگران خوش آتیه سینما و تلویزیون تبدیل شد.

 

او  چند سالی است که ازدواج کرده‌است.

 

آناهیتا افشار اولین بار با بازی در سریال متهم گریخت رضا عطاران به قاب تلویزیون راه یافت اما بازی او در سریال مدینه و سه در چهار به شناخته شدنش کمک کرد.

 

آناهیتا افشار در جدیدترین اثر سینمایی اش جلوی دوربین فیلم سینمایی یک کیلو و بیست و یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان رفت. در این فیلم بازیگرانی چون لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی و سمیرا ذکایی به ایفای نقش پرداختند.

 

یک کیلو و بیست و یک گرم یک اثر اجتماعی است و ٣ قشر از طبقه فرهنگی جامعه را کارشناسی و روایت می کند.

 

آناهیتا افشار بازیگر بی حاشیه است که اخبار زیادی از زندگی او در دسترس نیست و تنها چندبار به همراه همسرش در مراسم اکران فیلم ها حضور یافته است.

 

چهره معصوم آناهیتا افشار در نقش‌هایی که می‌پذیرد بسیار موثر است. به گفته خودش کارگردانها بیشتر او را به خاطر چهره ای که دارد برای نقش‌ زنان معصوم و مظلوم انتخاب می‌کنند. او از معدود هنرپیشه‌های زن ایران است که عمل زیبایی روی صورتش انجام نداده‌است و زیبایی‌اش کاملا طبیعی است.

 

هرچند نقش طنز او در سریال سه درچهار همچنان در یاد مردم مانده‌است اما آناهیتا افشار تلاش می‌کند خودش را به عنوان یک هنرپیشه جدی نیز نشان دهد و به همین دلیل هم پیشنهادات زیادی را رد کرده‌است.

 

 آناهیتا افشار نسبتی با مهناز افشار ندارد و این صرفا یک تشابه اسمی است. با این حال این دو هنرمند رابطه بسیار خوبی با هم دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.