2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آینده مبهم مثلث آبی

آینده مبهم مثلث آبی

جدایی ابراهیمی از الاهلی قطعی است و باید بازگشتش به لیگ برتر را هم جدی گرفت.

دوات آنلاین-نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر درحالی از فردا آغاز می‌شود که هنوز تکلیف ۳ بازیکن پیشین استقلال برای فصل آینده مشخص نیست. ۳ بازیکن سابق استقلال که می‌توان از آن‌ها با عنوان نفرات مهم نقل‌و انتقالات یاد کرد، در فاصله کمتر از 2 روز مانده به آغاز فصل جدید هنوز تیمی را برای حضور در آن انتخاب و معرفی نکرده‌اند. امید ابراهیمی، کاوه رضایی و روزبه چشمی، 3 بازیکنی هستند که باید منتظر حضورشان در تیم‌های جدید باشیم.

 

 ابراهیمی در سه‌راهی

جدایی ابراهیمی از الاهلی قطعی است و با این‌که گفته می‌شود او دارای یک پیشنهاد جدی دیگر از لیگ قطر است و گفته می‌شود الدحیل برای جذب این هافبک ملی‌پوش اعلام آمادگی کرده‌‌، اما با این‌حال باید بازگشتش به لیگ برتر را هم جدی گرفت. در‌حالی‌ که استقلالی‌ها انتظار داشتند در صورت بازگشت ابراهیمی به فوتبال ایران، استقلال مشتری دوباره وی باشد، اما حضور 3 هافبک دفاعی با کیفیت در این تیم و اختلاف سلیقه برای بازگشت ابراهیمی، شانس او را برای بر تن کردن دوباره پیراهن آبی به حداقل رسانده تا دیگر تیم‌هایی که توان به خدمت گرفتن این هافبک ملی‌پوش را دارند با یکدیگر رقابت کنند. در‌حال حاضر سپاهان جدی‌ترین گزینه داخلی ابراهیمی به حساب می‌آید. مسئولان باشگاه سپاهان به دنبال آن هستند که رودررو با امید ابراهیمی، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال الاهلی قطر مذاکره کرده و او را متقاعد به حضور در جمع زردپوشان کنند.

 

 روزهای بد کاوه در بلژیک

کاوه رضایی دیگر لژیونر فوتبال کشورمان است که او هم در تیم بلژیکی‌اش موقعیت مستحکمی ندارد و امکان بازگشتش به لیگ ایران وجود دارد. آخرین تیم ایرانی که رضایی در آن بازی کرد، استقلال بود که هواداران این تیم هم خاطرات شیرینی از یک فصل حضور او در تیم‌شان دارند. اما اگر این مهاجم هم به فوتبال ایران بازگردد، باز‌هم امکان این‌که مقصد او استقلال باشد، زیاد نیست. کاوه رضایی در لیگ بلژیک شرایط خوبی ندارد و این احتمال وجود دارد که با قراردادی قرضی به یکی از تیم‌های لیگ برتری بپیوندد.

 

 روزبه و دوباره استقلال

روزبه چشمی بازیکنی است که در همان ابتدای فصل نقل‌و انتقالات به مدیر باشگاه اعلام کرد که تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد و می‌خواهد فوتبالش را برای فصل جدید در خارج از ایران ادامه بدهد. روزبه چشمی در این مدت پیشنهادهایی از کشورهای مختلف دریافت کرد اما به یکباره در روزهای گذشته با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی استراماچونی روبه‌رو شده است. گفته می‌شود آندره‌آ استراماچونی در روزهای گذشته به‌صورت مستقیم با روزبه چشمی مذاکراتی را انجام داده و از این بازیکن خواسته که یک فصل دیگر در این تیم بماند تا با شرایط بهتر بتواند حضور در فوتبال خارج از ایران را تجربه کند. استراماچونی این تصمیم خود را به مدیران باشگاه استقلال هم اعلام کرده و احتمال این‌که روزبه چشمی در آخرین روزهای باقی‌مانده تا شروع فصل نقل و انتقالات قرارداد خود را با این تیم تمدید کند، وجود دارد.

 

نکته جالب این است که استراماچونی روزبه چشمی را برای پست دفاع وسط در نظر دارد تا با او درکنار محمد دانشگر زوج موفق فصل گذشته را برای لیگ نوزدهم هم تشکیل بدهند. درصورتی که استقلال بتواند روزبه چشمی را راضی به تمدید قرارداد کند این تیم برای فصل جدید در خط دفاع تکمیل می‌شود و به نظر می‌رسد فعالیت آبی‌ها در فصل نقل و انتقال با خرید یک هافبک پشت مهاجم به اتمام خواهد رسید.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.