2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نظر مردم درباره 5 شرکت‌کننده فینال عصر جدید

نظر مردم درباره 5 شرکت‌کننده فینال عصر جدید

بخشی از واکنش‌ها به اجرای محمد زارع، تحسین او بود و بخشی دیگر به ویژگی‌های شخصیتی‌اش برمی‌گردد.

دوات آنلاین-فینال عصر جدید برگزار شد و حالا باید تا پنج شنبه شب منتظر اعلام نتایج ماند اما در این میان خواندن نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی خالی از لطف نیست.

 

پارسا خائف

پارسا خائف که از اولین اجرایش به دلیل سن کم و توانایی‌اش در خوانندگی مورد توجه مخاطبان به ویژه آذری‌زبان‌ها بود، در مرحله فینال هم نظر داوران را جلب کرد. کاربری در واکنش به اجرای او نوشته: «پارسا خائف به معنای واقعی در زمینه موسیقی و آواز یک استعداده.» کاربر دیگری هم در واکنش متفاوتی نوشته: «آرمان خیلی بهتر از پارسا بود، حقش بود بیاد بالا.»

 

فاطمه عبادی

اجرای فاطمه عبادی مورد تحسین بسیاری از تماشاگران قرار گرفت و برای آن‌ها جذاب بود. کاربری نوشته: «واقعا هنرمنده، چقدر خوب بود اجراش، اشکم دراومد.» کاربر دیگری در انتقاد به غم‌انگیز بودن اجرای او نوشته: «با تحت تاثیر قرار دادن مردم می‌خواد رای جمع کنه.» کاربر دیگری هم نوشته: «تلافی «ماه عسل» تو «عصر جدید» دراومد.» اجرای تأثیرگذار او، داوران و بسیاری از حضار را نیز به گریه انداخت.

 

دختران نینجا

بسیاری از کاربران گروه «دختران نینجا» را با «سربازان وطن» مقایسه کردند و اجرای آنان را دوست نداشتند، اما گروه دیگری آنان را تحسین کرده‌اند. کاربری نوشته است: «با این که امکانات کم و شرایط سختی داشتند اما خیلی خوب کار می‌کنند و واقعا گروه هماهنگی هستند.» کاربر دیگری نوشته است: «این اجراشون در حد فینال نبود، همش حرکتای تکراری بود. اجراهای قبلی خیلی بهتر بودن.»

 

سعید فتحی روشن

سعید فتحی روشن تنها شعبده‌بازی است که از مراحل اول «عصر جدید» رأی مثبت داوران را به دست آورد. تعدادی از کاربران ترفندهای او را حدس زده‌اند و عده‌ای از اجرایش غافلگیر شده‌اند. کاربری نوشته: «باید قبول کرد تو کارش واقعا حرفه‌ایه. یه جوری گولمون می‌زنه که نمی‌فهمیم!» کاربر دیگری نوشته: «فضای رمزآلودی که درست می‌کنه رو خیلی دوست دارم، آرامشش، قوه تخیلش، تسلطش به اجراش عالیه.»

 

محمد زارع

بخشی از واکنش‌ها به اجرای محمد زارع، تحسین او بود  و بخشی دیگر به ویژگی‌های شخصیتی‌اش برمی‌گردد. کاربری درباره او نوشته: «محمد زارع همیشه سخت تلاش کرده، حقشه اول بشه.» کاربر دیگری درباره شخصیت اش نوشته: «چقدر بی‌دغدغه و رها تو دنیای خودشه.» بعضی از مخاطبان هم اجرای او را مشابه اجراهایی که بارها در سیرک دیده‌اند دانسته و مقام اول را شایسته او ندیده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
رامین از استان فارس لر 1398/09/20
همه در یک هد بودن عاشقتونم بای💗👋
عسل 1398/09/19
فهیمه راست میگه فقط فاطمه عبادی
فهیمه 1398/09/17
فقط فاطمه عبادی عاشقتم
حدیث 1398/06/14
من یکی از طرفداران پارسا خائف هستم و این باعث افتخارمه پسری که تقریبا هم سن و سال خودمه اینقدر زیبا آهنگ های سنتی را میخواند و باعث شده که خیلی از هم سن و سال های من به آهنگ های سنتی علاقمند شوند. امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان همچون حال بدرخشید من مطمئنم که این پارسا خائف اگر هر چند سال هم که بگذرد همان پارسا خائف مودب و محترم باقی می ماند.
فرهاد از کاشان 1398/06/10
پارسا خائف عالی بود و این رو هم باید بدونیم که خواننده های آذری صداشون مثل موذن زاده اردبیلی ماندگار در تمامی سنین است و این استعداد در خونشون است .
فاطمه 1398/06/09
حق محمد زارع اول شدن بود نه خانم عبادی ،متاسفم برای مردمی که با احساسات گول خوردن و حق زحمت های این پسر رو پایمال کردن ...
فاطمه 1398/06/08
فقط محمد زارع خوب بود حقش اول شدن بود نه خانم عبادی
زیبا از پارس آباد مغان 1398/06/08
درسته که عصرجدید تموم شد ولی هنوزمم که هنوزه من باهاش زندگی می کنم . دلمم به پارسا و به صداش خیلییییییییییییییی تنگ شده و بامرامی و حرف زدن های محمد گل این دو عالی بودن و یه کمی به حقشون رسیدن و اون بقیه حقشونو خانم عبادی ازشون گرفت .
سهیل از لرستان 1398/06/06
من اهل لرستانم و به وجود پسری مثل پارسا در کشورم افتخار می کنم و به وجود هم وطنی مثل پارسای گل که اهل اردبیل نازنین هم است که دیگر جایی برای حرف زدن نمی ماند .
زهرا از اهواز 1398/06/06
پارسا جانم عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی هستی تو پسر منتظر البومت هستم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.