2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل فرزاد محدث به بهانه بازی در نقش مالک در سریال بانوی سردار

بیوگرافی کامل فرزاد محدث به بهانه بازی در نقش مالک در سریال بانوی سردار

من از بچگی خیلی فیلم می دیدم و پدرم همیشه از ۷ سالگی مرا به سینما می برد ومن فیلم هملت را در سینما دیدم.

دوات آنلاین-فرزین محدث که حضور پررنگی در تلویزیون دارد و در سریال بانوی سردار در نقش مالک بازی کرده است ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۸ در شهر تهران به دنیا آمد. او لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره دارد. کارش را بازی با تئاتر در ۲۰ سالگی در کنار میکائیل شهرستانی شروع کرد و ۴ سال بعد توانست از جشن خانه تئاتر جایزه بگیرد و پس از مدتی در سینما و تلویزیون هم حضور پیدا کرد.

 

هرچند فرزین محدث را بیشتر با سریال مینو و بچه مهندس به خاطر می‌آوریم اما در تلویزیون اولین حضورش با سریال پرانتز باز در سال ۱۳۸۸ رقم خورد و حضورش در سینما با فیلم سینمایی جنجالی مارمولک در نقش سرباز شروع شد.

 

فرزین محدث مدرس رشته فن بیان و بدن است. او از کودکی سینما را دوست داشت و از معدود کسانی است که خانواده‌اش بسیار او را حمایت کرده‌اند. محدث می‌گوید: من از بچگی خیلی فیلم می دیدم و پدرم همیشه مرا از ۷ سالگی به سینما می برد ومن فیلم هملت  را در سینما دیدم. سینما را خیلی دوست داشتم ولی اصلا به بازیگری فکر نمی کردم. رشته های علوم انسانی را خیلی دوست داشتم و دوست داشتم حقوق بخوانم ولی مدیر مدرسه مان گفت که علوم انسانی برای شاگرد تنبل هاست و باید رشته ریاضی بخوانی و من هم گوش کردم.

سال چهارم دبیرستان معلم فیزیک گفت چه کنکوری می خواهید شرکت کنید هر کس یه چیزی گفت به من که رسید گفتم کنکور هنر. گفت چی؟ گفتم هنر. گفت بعد کلاس بمان کارت دارم.

بعد کلاس گفت یک فیزیکدان چه خدمت هایی به جامعه می کند؟ من هم جوابش را دادم. بعد گفت یک هنرمند برای جامعه چه کار می کند؟ خب آن موقع نتونستم جواب بدهم و معلمم هم گفت بیا برو رشته ریاضی کنکور بده و من هم حرف گوش کردم و در دانشگاه امیرکبیر قبول شدم.

فرزین محدث دانشگاه امیر کبیر قبول شد اما هرگز پا به آن دانشگاه نگذاشت چون می خواست بازیگر شود و این بار مادرش بود که تمام قد پشت فرزندش ایستاد: تنها کسی که پشتم ایستاد مادرم بود و از من حمایت کرد.

طبق قوانین یک سال نمی توانستم کنکور بدهم و سال ۷۷ کنکور ندادم و کلاس های بازیگری آقای تارخ رفتم و در آن مدت خیلی تئاتر دیدم. وقتی وارد دوره بازیگری شدم و یا تدریس می کردم اصلا من را دوست نداشتند. فکر می کردند که اصلا به درد بازیگری نمی خورم، قدم کوتاه است و می‌گفتند با این فیزیک و چشم‌ها نمی‌توانی در این رشته موفق شوی. یادم است در آن دوران که با هنرجو های کلاس آقای تارخ در خانه ما تمرین می کردیم یکی از دوستانم که در فیلم متولد ماه مهر هم کار کرد، در آخرین جلسه تمرین به مادرم من گفت مامان جان نذار فرزین این راه را ادامه بده چون براش اتفاقی نمی افتد.

من خیلی غمگین شدم و مادرم هم غمگین شد ولی گفتم باید  بازیگر شوم و خیلی تلاش کردم. بعد با میکائیل شهرستانی آشنا شدم و دو سال شاگردیش را کردم و او با بیان و بدن و عواطفم کاری کرد که من هر چه بلدم مدیون میکائیل شهرستانی هستم.

فرزین محدث چند سال قبل پدر و مادرش را از دست داد و تنها زندگی می‌کند. او علاقه بسیار شدیدی به والدینش داشت و مرگ آنها تاثیر بسیار سخت و زیادی در زندگی این بازیگر گذاشت.

او تنها زندگی کردن را ترجیح می‌دهد برای همین در خانه پدری‌اش زندگی می‌کند. او درباره وضعیت کاری‌اش می‌گوید:من مدرس هستم. استاد نیستم  استاد در این مملکت استاد حمید سمندریان بود که خدا رحمتش کند. استاد علی رفیعی و استاد محمد علی کشاورز و بهرام بیضایی و استاد علی نصیریان هستند. من استاد نیستم . من معلم هستم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.