2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خواستگار سابق، مظنون قتل زن متاهل

خواستگار سابق، مظنون قتل زن متاهل

مظنون: چون می‌خواستم گیتی کارهایش طلاق را زودتر انجام بدهد کارت عابربانکم را به او دادم تا با آن هزینه وکیل را بپردازد اما بعد از ان خبری از او نداشتم و در مرگ او هم گناهی ندارم.

دوات آنلاین-تحقیقات درباره قتل زنی که جسدش در خانه‌اش پیدا بود به بازداشت خواستگار سابق این زن منجر شد.

به گزارش دوات آنلاین جنازه این زن روز هفتم تیر سال گذشته در خانه‌اش پیدا و از همان زمان تحقیقات در این باره آغاز شد.

کارآگاهان جنایی وقتی از مرگ مشکوک زنی 50 ساله به نام گیتی در منزلش مطلع شدند به آنجا رفتند و مشاهده  کردند این زن در حالی جان باخته که مقداری پودر قرص‌های آرامبخش در نزدیکی جنازه قرار دارد. او همچنین یک کارت عابربانک در دست داشت که نام مردی غریبه روی آن نوشته شده بود.

جسد برای تعیین علت مرگ زن میانسال به پزشکی قانونی منتقل شد. این در حالی بود که حدس زده بود گیتی با داروی آرام بخش خودکشی کرده است.

در این اثنا کارآگاهان شواهدی به دست آوردند که نشان می‌داد این زن با شوهرش اختلافاتی داشت اما مدرکی دال بر دخالیت شوهر گیتی در مرگ همسرش به‌دست نیامد.

سرانجام بعد از گذشت حدود یک سال از مرگ زن میانسال متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند این زن خودکشی نکرده بلکه به قتل رسیده است. آنها در نظریه خود آوردند زن میانسال بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده و جان باخته است و مرگ او ارتباطی با قرص‌های آرام‌بخش ندارد.

اعلام این نظریه سبب شد دور تازه‌ای از تحقیقات آغاز شد. کاراگاهان این بار درباره مردی تحقیق کردند که کارت عابربانکش دست مقتول بود. آنها پی بردند این مرد خواستگار سابق گیتی بود و مدتی به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت.

این مظنون بازداشت شد اما اتهام قتل را رد کرد. او گفت: من گیتی را دوست داشتم و می‌خواستم با او تشکیل خانواده بدهم اما گیتی با ازدواج ما مخالفت کرد و مدتی بعد به عقد مردی دیگر درآمد. بعد از آن من دیگر از او خبر نداشتم تا این‌که مدتی پیش به‌صورت کاملا اتفاقی او را دیدم و وقتی درباره روزگارش پرسیدم گفت با شوهرش اختلافاتی دارد و می‌خواهد از او جدا شود. با شنیدن این حرف خوشحال شدم و چون هنوز گیتی را دوست داشتم به او پیشنهاد دادم بعد از طلاق با هم ازدواج کنیم. گیتی هم این پشنهاد را قبول کرد.

مرد مظنون در ادامه گفت: چون می‌خواستم گیتی کارهایش طلاق را زودتر انجام بدهد کارت عابربانکم را به او دادم تا با آن هزینه وکیل را بپردازد اما بعد از ان خبری از او نداشتم و در مرگ او هم گناهی ندارم.

بنا به این گزارش این مظنون در حال حاضر در بازداشت به‌سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.