2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
ساعت پخش و تکرار سریال حالا برعکس از شبکه نسیم

ساعت پخش و تکرار سریال حالا برعکس از شبکه نسیم

ساعت پخش و تکرار سریال حالا برعکس که از شبکه نسیم پخش می شود در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -شبکه نسیم یک سریال جدید دارد، سریالی که با همکاری عوامل خندوانه ساخته شده است. حالا برعکس اسم این مجموعه است که قرار است هر شب پخش و سه بار در روز تکرار شود.

عکسی از سریال حالا برعکس

از قاچ تا حالا برعکس

اگر یادتان باشد برنامه خندوانه در فصل قبل یک سریال مکمل داشت که اسم آن قاچ بود. در قاچ مهمانان دعوت می شدند و رامبد جوان و جناب خان نیز حضور داشتند اما فضای آن نسبت به خندوانه متفاوت بود.

 

در این فصل از خندوانه عوامل آن تصمیم گرفته اند برنامه مکمل دیگری را تولید کنند و در واقع یک سریال هر شبه بسازند که اسم آن حالا برعکس است.

 

رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: این سریال که در استودیوی برنامه خندوانه ضبط شده، به کارگردانی محمود کریمی و تهیه‌کنندگی سید علی احمدی تولید شده است.

عکسی از سریال حالا برعکس

ساعت پخش و تکرار از شبکه نسیم

سریال قاچ هر شب ساعت 9 از شبکه نسیم پخش می شود اما اگر آن ساعت کار داشتید یا ترجیح می دادید برنامه دیگر را تماشا کنید می توانید در ساعت های 2 بامداد، 9 صبح یا 2 بعدازظهر روز بعد برای تکرار این مجموعه برنامه ریزی کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.