2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جدایی عالیشاه از پرسپولیس جدی است

جدایی عالیشاه از پرسپولیس جدی است

عالیشاه ظرف روزهای اخیر با اخبار متفاوتی مواجه شده و خیلی‌ها معتقدند او فصل را با پرسپولیس آغاز نخواهد کرد

دوات آنلاین-پرسپولیس برای بازی مقابل نیروی‌زمینی تقریبا با ترکیب اصلی خود وارد زمین شد، همان ترکیبی که حضور بسیاری از نفرات آن پیش‌بینی می‌شد. تنها درون دروازه و پست هافبک دفاعی بود که گابریل کالدرون در غیاب کمال کامیابی‌نیا و علیرضا بیرانوند، از بازیکنان دیگری استفاده کرد و البته جلال حسینی نیز مثل بازی‌های قبل در ترکیب پرسپولیس حضور نداشت.

 

بوژیدار رادوشویچ درون دروازه قرار گرفت، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده مرکز خط دفاع را تشکیل دادند، مهدی شیری مثل همیشه در سمت راست خط دفاع بازی کرد و محمد نادری هم دفاع چپ پرسپولیس مقابل نیروی‌زمینی بود. امید عالیشاه، وحید امیری و احمد نوراللهی به‌عنوان هافبک‌های میانی پرسپولیس برابر نیروی‌زمینی به زمین رفتند، مهدی ترابی بال چپ بود و فرشاد احمدزاده نیز همین وظیفه را در سمت راست بر عهده داشت. علی علیپور نیز مهاجم هدف پرسپولیس در این بازی و روش 3-3-4 بود.

 

نکته جالب در این بازی، حضور امید عالیشاه به‌عنوان هافبک دفاعی پرسپولیس بود. بازیکنی که او را به‌عنوان بال راست و چپ و حتی مهاجم مکمل می‌شناختیم اما با نظر گابریل کالدرون دو خط عقب‌تر آمد و وظیفه جدیدی را بر عهده گرفت. عالیشاه ظرف روزهای اخیر با اخبار متفاوتی مواجه شده و خیلی‌ها معتقدند او فصل را با پرسپولیس آغاز نخواهد کرد. خودش هم اختلاف‌هایی با باشگاه پیدا کرده که بحث مالی قرارداد یکی از آنهاست.

 

حضور عالیشاه در پست جدید و مشکلاتی که او برای ادامه حضور در پرسپولیس پیش روی خود می‌بیند، شاید جدایی این بازیکن را شدت ببخشد. بازیکنی که سال‌هاست عضو پرسپولیس است و بازی‌های بسیاری در ترکیب این تیم انجام داده اما انگار نه باشگاه راضی به ادامه حضور او است و نه کالدرون و نه خودش. این تغییر پست هم می‌تواند نکته ویژه دیگری در مسیر جدایی امید باشد. بازیکنی که هر وقت برای پرسپولیس بازی کرده مثمرثمر بوده اما مدتی است از روزهای آمادگی دور شده و دیگر آن درخشش و صلابت گذشته را ندارد.

 

امید عالیشاه که پیشنهادهایی از تیم‌های مدعی لیگ برتر و همچنین کی‌لیگ - لیگ کره‌جنوبی - دریافت کرده بعید نیست ظرف روزهای آینده تصمیم جدیدی بگیرد؛ تصمیمی چون جدایی از پرسپولیس و انتخاب تیمی جدید که در آن هم مربی به او اطمینان داشته باشد و هم خواسته‌های مالی‌اش تأمین شود. خواسته‌هایی که بیشتر از آنها حضور در ترکیب اصلی اهمیت دارد.

 

عالیشاه بخصوص در نیمه اول بازی مقابل نیروی‌زمینی نشان داد که با بازی در پست هافبک دفاعی غریبه است. او در اتفاقی جالب پشت سر احمد نوراللهی و وحید امیری بازی کرد و این شاید به معنی جدایی او و حضور در باشگاهی جدید باشد. باشگاهی که از امید عالیشاه در پست تخصصی استفاده کند و البته او هم به همان بال تکنیکی، گل‌‌ساز، دونده و موثر تبدیل شود.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.