2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل کیوانچ تاتلیوغ هنرپیشه ترکیه ای

بیوگرافی کامل کیوانچ تاتلیوغ هنرپیشه ترکیه ای

او یکی از ثروتمندترین شهروندان ترکیه‌ای است که سال گذشته در پاریس در یک مراسم بسیار مجلل اما کم مهمان با باشاک دیزر ازدواج کرد.

دوات آنلاین-کیوانچ تاتلیتوغ هنرپیشه 37 ساله ترکیه‌ای است که هرچند به عنوان زیباترین مدل مرد جهان در سال 2002 شناخته شد اما بیشتر شهرتش به خاطر بازی‌های خاص و ویژه‌اش در چند سریال پر مخاطب ترکیه‌ای بسیار معروف شد.

 

او یکی از ثروتمندترین شهروندان ترکیه‌ای است که سال گذشته در پاریس در یک مراسم بسیار مجلل اما کم مهمان با باشاک دیزر ازدواج کرد.در این مراسم 40 نفر از نزدیکترین افراد خانواده و دوستان این زوج حضور داشتند و فقط مادر کیوانچ حضور نداشت که گفته شد به دلیل بیماری نتوانسته در این مراسم حاضر شود.

 

هرچند بعدها گفته شد این بیماری بهانه بوده است و مادر کیوانچ از این ازدواج ناراحت است،اما اعضای خانواده این شایعه را ردکردند. شایعه‌ای که به دلیل اینکه هرگز این عروس و مادر شوهر در یک قاب ظاهر نمی‌شوند و پست‌های همدیگر را در اینستاگرام لایک نمی کنند بسیار قوی است.

 

گفته می‌شود مادر کیوانچ همیشه از بازیگران زن نقش مقابل پسرش بسیار تعریف می کند و حاضر نیست درباره عروسش صحبت کند. باشاک دیزر همسر کیوانچ یک طراح مد است و در یکی از مهمانی ها با کیوانچ آشنا شد. آنها خیلی زود و بی‌سر و صدا با هم ازدواج کردند.

 

کیوانچ تاتلیتوغ در شهر آدانا در جنوب ترکیه متولد شد. او ۴ خواهر و برادر دارد. مادربزرگ او (از طرف پدری) مهاجر آلبانی به ترکیه است. مادر او متولد ادرنه و پدرش متولد آدانا است.

 

او می‌گوید در آدانا به دنیا آمده، بزرگ شده و خانواده او برای مدت بیشتر از صد سال در کار نانوایی بوده‌اند.

 

او تحصیلات خود را در دبیرستان در حالی که در دوران دبیرستان در بازی بسکتبال عالی بود تمام کرد.

 

خانواده آن‌ها به دلیل بیماری پدرش  به استانبول نقل مکان کردند تا پدرشان درمان مناسب را دریافت کند. در استانبول او به عنوان بازیکن بسکتبال آماتور به عضویت باشگاه ورزشی بشیکتاش درآمد.

 

کیوانچ تاتلیتوغ در سال ۲۰۰۲ به عنوان نماینده کشور ترکیه توانست عنوان بهترین مدل مرد جهان را به دست آورد و بعدها هم جوایز بسیاری در عرصه بازیگری کسب کرد.

 

معروفیت کیوانچ تاتلیتوغ بیشتر به خاطر بازی در سریال‌های عشق ممنوع، ایزل و کوزی گونی است.

 

کیوانچ تاتلیتوغ همزمان با بازی در سریال کوزی گونی به ایفای نقش در یک فیلم سینمایی با نام رویای پروانه پرداخت که در آنجا نقش یکی از دو شاعر داستان را بازی می‌کرد و به خاطر همین نقش مجبور به کم کردن وزن خود شد.

دومین همکاری او با برن سات در سال ۲۰۱۰ و دوبله انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ بود که کیوانچ دوبلور نقش کِن و برن سات دوبلور باربی بود.

 

پخش سریال‌های او در شبکه‌های ماهواره‌ای عربی باعث محبوبیت او در کشورهای عربی شد و حتی او به این کشورها دعوت شد.

 

او که در کشورهای عربی با لقب برد پیت خاورمیانه شناخته می‌شود در یکی از موزیک ویدئوهای خواننده لبنانی هم بازی کرده‌ است.

 

آخرین کار او سریالی با نام سعید و شورا (سعید گرگ و شورا) است. این سریال در سه کشور روسیه، اوکراین و ترکیه فیلمبرداری شد. در این سریال او نقش یک سرباز ترک را که به کشور روسیه خدمت می‌کند بازی کرده و برخلاف خواسته و وصیت پدرش که خواستار ازدواج وی با دختری ترک از سرزمین خودشان است عاشق دختری روسی به نام شورا می‌شود و مشکلاتی را بین او، پدر و خانواده اش ایجاد می‌کند.

پس از به اتمام رسیدن فصل اول سریال (سعید گرگ و شورا) شایعه‌ای مطرح شد که او با بازیگر نقش شورا فرح زینب عبدالله مشاجره داشته و بازیگر نقش شورا در فصل دوم عوض می‌شود.

 

این شایعات باعث ناراحتی کیوانچ شد و اعلام کرد: «پس از این دیگر به شایعات اهمیت نمیدهم و برای اینکه از شایعات دور باشم تا مدت یک سال هیچ کاری انجام نمیدهم». با این حال برای اینکه او شایعات را تکذیب کند فرح زینب عبدالله را به چالش سطل آب یخ دعوت کرد و او نیز چالش را پذیرفت.

 

کیوانچ این روزها با چالش جدیدی در زندگی‌اش مواجه شده است و اعلام کرده او و همسرش قصد دارند بچه‌دار شوند اما به دلایل پزشکی نتوانسته‌اند فرزندی داشته‌ باشند و در حال گذراندن دوران درمان در کلینیکی در آمریکا هستند.

 

خبرهایی درباره همکاری کیوانچ تاتلیوغ با سریال جدیدی که حامد عنقا می سازد منتشر شده و ممکن است این هنرپیشه ترکیه ای را در شبکه خانگی ایران هم ببینیم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.