2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
شهرزاد کمال‌زاده ،بازیگر نقش مرجان در سریال بوی باران :اتفاقات بهتری رخ خواهد داد

شهرزاد کمال‌زاده ،بازیگر نقش مرجان در سریال بوی باران :اتفاقات بهتری رخ خواهد داد

کاراکتر مرجان از جمله افرادی است که در کارنامه کاریم خیلی دوستش دارم و همیشه دغدغه این را دارم که به جای افرادی بازی کنم که از جنس مردم باشند.

دوات آنلاین-شهرزاد کمال‌زاده بازیگر نقش مرجان در سریال بوی باران می‌گوید سریال هر چه جلوتر برود اتفاقات جالب‌تر رخ خواهد داد. حرف‌های این بازیگر را بخوانید:

 

کمال زاده ساختار قصه بوی باران را متفاوت از سایر سریال‌های در حال پخش تلویزیون دانست و با اشاره به داستان معمایی سریال گفت: فرمت داستانی که در این سریال توسط عباس نعمتی به نگارش درآمده است طوری است که هرچه بیشتر به قسمت‌های پایانی نزدیک می‌شویم اتفاق‌های جالبتری می‌افتد و مسیرهای شخصیت‌هایی که در این سریال بازی می‌کنند عوض می‌شود.

 

بازیگر این سریال درباره وجود داستانک‌هایی که در کنار قصه اصلی چیده شده‌اند، گفت: در حالت کلی هم قصه اصلی و هم داستانک‌هایی که در کنار آن خط روایی سریال را تشکیل می‌دهد، برای مخاطبان جذابیت‌های ویژه‌ای دارد و در جاهایی باعث می‌شود تا هیچ کدام از مخاطبان نتوانند اتفاق‌های بعدی که قرار است بیفتد را حدس بزنند.

 

کمال‌زاده همچنین از علاقه خود به ایفای کاراکترهای خاکستری نیز عنوان داشت: در این چند سالی که به طور حرفه‌ای کار بازیگری را در سینما و تلویزیون انجام می‌دهم علاقه‌ام به نقش‌هایی که خاکستری هستند روز به روز بیشتر شده است و این نوع نقش‌ها را بیشتر از دیگر نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شوند دوست دارم. شاید دلیلش هم این باشد که در زندگی شخصی‌ام هیچ آدمی را سیاه و یا سفید نمی‌دانم.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی نقش مرجان در این سریال نیز توضیحاتی ارائه داد و افزود: این احتمال وجود دارد که همه ما در زندگی روزمره با افرادی با مدل شخصیتی مرجان آشنا شده و ارتباط داشته باشیم. اما نباید این را از یاد برد که برخی افراد بسته به شرایطی که در آن قرار می‌گیرند و گره‌های کوری که در زندگی گذشته وارد زندگیشان شده ممکن است به بیراهه روند. کاراکتر مرجان از جمله افرادی است که در کارنامه کاریم خیلی دوستش دارم و همیشه دغدغه این را دارم که به جای افرادی بازی کنم که از جنس مردم باشند.

 

کمال زاده درباره اینکه از سرنوشت شخصیت‌های این سریال تا پایان خبر داشتم،‌ افزود: وقتی فیلم‌نامه به دستم رسید و آن را خواندم با اینکه نهایی نشده بود اما از سرنوشت شخصیت‌ها تا پایان داستان مطلع بودم و با توجه به قصه معمایی که در این سریال روایت می‌شود خیالم کاملا آسوده بود، اما در ادامه روند تصویربرداری تغییراتی داشتیم که همان لحظه و با مشورت کارگردان و نویسنده بوجود آمد. مرجان از جمله کاراکترهایی است که با قدرت عمل می‌کند و با توجه به شرایطی که دارد، گریه نمی‌کند و روحیه سرد و بی‌تفاوتی دارد.

 

وی اعمال تغییرات روی کاراکتر مرجان را رد کرد و گفت که نویسنده‌ها و کارگردان سریال تا جایی که توانستند تلاش کردند تا این شخصیت تغییراتی نداشته باشد و عینا شبیه به فیلم‌نامه با جا به جایی برخی دیالوگ‌ها اجرا شود.

 

کمال زاده از حضور خود تا پایان و تا قسمت آخر خبر داد و افزود: شخصیت مرجان تا قسمت‌های پایانی سریال بوی باران بازی دارد و این وعده را به مخاطبان می‌دهم که از قسمت 30 به بعد جریان اتفاق‌ها بهتر می‌شود و کاراکترهایی که به نسبت سایرین در قصه کمرنگ بوده‌اند، حضور بیشتری پیدا خواهند کرد.

 

او درباره حضور و تعدد بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند، بیان داشت: درست است که ریتم روایت قصه در شرایطی به کندی پیش می‌رود اما نباید این را در نظر گرفت که به دلیل حضور بازیگران زیادی که در کار وجود دارند این اتفاق رخ داده است. تا قسمت‌های میانی نویسنده سریال در معرفی همه شخصیت‌ها تمام تلاش خود را به کار بسته تا مخاطبان بهتر بتوانند با شخصیت‌ها هماهنگ شوند و از قسمت 35 به بعد روند قصه تغییر می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.