2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
زن جوان، قربانی نیت پلید یک پسر

زن جوان، قربانی نیت پلید یک پسر

متهم اعتراف کرد برای سرقت وارد خانه شد و با دیدن زن جوان او را کشت. اولیای دم از قصاص قاتل گذشت کردند.

دوات آنلاین-پسرجوانی که برای سرقت از خانه زنی وارد آنجا شده و زن را به قتل رسانده‌است با رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات پیدا کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین این جوان که زمان قتل سرباز بود بعد از ورود به خانه زن تنها قصد سرقت اموال او را داشت که مرتکب قتل شد.

 

پسرجوان بعد از دستگیری به ماموران گفت: من پولی نداشتم و خیلی فقیر بودم و می‌دانستم  تا مدتها هم نمی‌توانم کاری پیدا کنم تا اینکه تصمیم به سرقت گرفتم نمی‌دانستم چه کسی در آن خانه است. با خودم گفتم وارد خانه می‌شوم هرچه بود برمی‌دارم و می‌روم. برای اینکه جسارت این کار را پیدا کنم مشروب خوردم وقتی وارد خانه شدم چندان حالت عادی نداشتم تا اینکه بعد از ورود به خانه یکدفعه صدای جیغی شنیدم. زنی جوان که داشت در آشپزخانه غذا درست می‌کرد من را دید و از ترس جیغ کشید سعی کردم آرامش کنم اما نشد. از ترس اینکه مبادا همسایه‌ها به خانه بریزند یا اینکه من را بعدها شناسایی کند او را کشتم.

 

متهم بعد از این اعترافات برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران رفت. در ابتدای جلسه رسیدگی کیفرخواست علیه او خوانده و نماینده دادستان خواستار صدور حکم قانونی شد. در ادامه اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

 

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت او اتهام قتل را قبول کرد و خواستار بخشش شد. او گفت: چون مشروب خورده‌ بودم اصلا در حال خودم نبودم و حال خوبی نداشتم و اصلا به یاد ندارم که دقیقا چه اتفاقی افتاد.

 

بعد از گفته‌های متهم و با توجه به درخواست اولیای‌دم قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. رای صادره در دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و در نهایت متهم در لیست اجرای حکم قرار گرفت اما با تلاش خانواده‌اش او موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شد.

 

روز  یکشنبه متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت و از دادگاه خواست با توجه به گذشت اولیای‌دم او را ببخشند.

 

قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.