2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
زن‌صیغه‌ای متهم‌به قتل پیرمرد پولدار

زن‌صیغه‌ای متهم‌به قتل پیرمرد پولدار

متهم:همسرم شهروند انگستان هم بود و در آنجا یک کارخانه داشت قرار بود من را هم به انگلستان ببرد. من او را دوست داشتم .

دوات آنلاین-زن صیغه‌ای که متهم است همسرش نابینایش را شکنجه کرده و سپس به قتل رسانده‌ است مدعی شد گفته‌های اولیای‌دم درست نیست و او در زمان قتل خانه نبود.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم که زنی 55 ساله‌ است با مردی 85 ساله برای مدتی صیغه کرد و سپس به عنوان پرستار به زندگی در خانه او ادامه داد.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که روز شنبه برگزار شد بعد ازا ینکه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد دختر مقتول به عنوان ولی‌دم در جایگاه حاضر شد. او گفت  متهم پدرش را شکنجه کرده و سپس او را به قتل رسانده‌است.

 

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت او گفت: من دست به قتل همسرم نزدم او را دوست داشتم و زمانی که قتل اتفاق افتاد من اصلا در خانه نبودم.

 

متهم گفت: من 21 سال با همسرم زندگی کردم و او را خیلی دوست داشتم همسرم نابینا بود و احتمالا نتوانسته خودش را کنترل کند و از پله‌ها به پایین پرت شده‌ است.

 

متهم گفت:ابتدا به عنوان پرستار به خانه او رفتم اما بعد به صورت صیغه‌ای با او ازدواج کردم و بعد از پایان دوران صیغه هم همچنان به عنوان پرستار در خانه‌اش بودم او بخشی از دارایی‌اش را به من صلح کرده بود و من می‌توانستم در آن خانه بمانم اما دخترش با من بد بود و می‌خواست اموال را پس بگیرد.

 

قاضی از متهم پرسید با توجه به فاصله سنی زیادی که داشتید چرا با مقتول به صورت صیغه‌ای ازدواج کردی و چرا همچنان از او به عنوان همسرم یاد می‌کنی؟ متهم گفت: همسرم شهروند انگستان هم بود و در آنجا یک کارخانه داشت قرار بود من را هم به انگلستان ببرد. من او را دوست داشتم و همیشه همسر خودم می‌دانستم و به همین خاطر هم همچنان همسرم او را خطاب می‌کنم.

 

قاضی به شکایتی که مقتول از او کرده بود اشاره کرد و گفت مقتول اسنادی ارائه داده‌ بود که نشان می‌داد متهم او را کتک زده است. متهم گفت: ما با هم درگیری فیزیکی داشتیم چون همسرم زیاد مشروب می‌خورد و من از این کار خیلی ناراحت می‌شدم و ما چندباری سر این موضوع با هم درگیر شدیم.

 

متهم گفت: شوهرم اگزما داشت و بدنش خونریزی می‌کرد. زمان حادثه من رفته‌بودم برایش دارو بخرم ضمن اینکه او نابینا بود و من فکر می‌کنم نتوانسته راه را تشخیص دهد و از پله ها پرت شده‌ است. من او را پرت نکردم و نمی‌دانم چرا چنین ادعایی شده‌ است.

 

قاضی به متهم گفت: شمابعد از فوت مقتول 720 بار با خط مشاوره قوه قضائیه  تماس گرفتید چرا این کار را کردید؟

 

متهم گفت: چندباری به خاطر اینکه مساله ملکی که داشتم مشورت گرفتم و بعد هم چون دختر همسرم من را متهم به قتل کرده‌ بود مشاوره گرفتم که ببینم چه اتفاقی برایم می‌افتد.

 

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.