2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل پارسا خائف ، خواننده اردبیلی که در عصر جدید همه را شگفت زده کرد

بیوگرافی کامل پارسا خائف ، خواننده اردبیلی که در عصر جدید همه را شگفت زده کرد

وقتی از پارسا درباره علایق اش پرسیده می شود می گوید: من به موسیقی و فوتبال علاقه دارم.

دوات آنلاین-پارسا خائف که با اجراهی فوق‌العاده‌اش در برنامه عصر جدید همه را شگفت‌زده کرده با وجود سن کمی که دارد از سال‌ها قبل خوانندگی می‌کند.

 

 پارسا خائف متولد 27 اردیبهشت سال 84 است و به گفته خودش از وقتی سه – چهار ساله بود خوانندگی را شروع کرد. او می‌گوید: از همان موقع می‌خواندم و خوانندگی را دوست داشتم تا این‌که پدر و مادرم به من گفتند بهتر است تو را به کلاس ببریم.

 

خانواده پارسا بزرگترین حامی او بودند. این کودک بااستعداد که در اردبیل به دنیا آمده و در همین شهر سکونت دارد در خانواده‌ای چهار نفری زندگی می‌کند و رابطه‌اش با خواهرش بسیار خوب است. همین طور با پدر و مادرش هم رابطه خوبی دارد و آنها را بزرگترین حامی خود می‌داند. پدر پارسا او را زمانی که 7 سال بیشتر نداشت در کلاس موسیقی ثبت نام کرد.

 

پارسا خائف می‌گوید: در کلاس‌های موسیقی آوازهای ایرانی را یاد گرفتم و استادانم از من رضایت داشتند. این طوری بود که موسیقی را ادامه دادم و ادامه دادم تا این‌که وارد برنامه عصر جدید شدم.

 

پارسا قبل از عصر جدید در چند جشنواره استانی و همچنین جشنواره موسیقی جوانان شرکت کرده و مورد توجه قرار گرفته بود اما عصر جدید او را به شهرتی بسیار زیاد رساند.

 

مادر پارسا می‌گوید: عصر جدید تحولی در تلویزیون بود و کسانی که استعدادی داشتند توانستند خودشان را نشان بدهند و پیشرفت کنند. پارسا هم همین طور بود. از آقای علیخانی و عوامل عصر جدید تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار کسانی که می‌خواستند دیده شوند، قرار داد.

 

پارسا از همان ابتدا باروحیه بالا در عصر جدید شرکت کرد اما قبل از اجرای اولش اتفاقی افتاد که او را نرگان کرد. خودش می‌گوید:آوازی ترکی را آماده کرده بودم اما به من گفتند نمی‌شود آن را اجرا کنم تا این‌که آقای علیخانی آمد و گفت هر کسی حرفی دارد بزند. من گفتم این آواز را آماده کرده‌ام چرا نباید آن را اجرا کنم. آقای علیخانی به من حق داد و گفت می‌توانی همان را بخوانید.

 

پارسا در عصر جدید این فرصت را به دست آورد که با سالار عقیلی آشنا شود و با وساطت آریا عظیمی نژاد قرار شده توسط او آموزش ببیند تا در آینده خواننده‌ای تمام عیار شود البته پارسا از آن کودکانی نیست که فقط روی یک رشته متمرکز شود. او به فوتبال هم علاقه دارد و در یک مدرسه فوتبال در اردبیل تمرین می کند. وقتی از پارسا درباره علایق اش پرسیده می شود می گوید: من به موسیقی و فوتبال علاقه دارم. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
پروانه 1399/02/16
سلام پارسا جونم خیلی کارت عالی و خوب بود منم ۱۳ سالمه
نگین 1398/12/09
پارسا جان از ته قلبم برات آرزو ی موفقیت تو هر کاری میکنم😗
جعفر 1398/09/30
نطر من اینه که بهترین اجرایی که داشتی تصنیف برآتش تو نشستیم و دود شوق برامد هست. از بقیه اجراها بهتر بود. موسیقی سنی رو در این تصنیف کاملا اجرا کردی. بعد اجرای دوم. اجرای فینال رو کاش با اجرای اول تعویض میکردی. من هزاربار تصنیف براتش تو نشستیم رو شنیدم و هربار اشکم درمیاد . موفق باشی برادر
محمد محمدی نیا 1398/06/31
صدای خیلی خوبی داری ولی خوب شد رفتی کلاس ولی ما مثل شما امکانات کلاس نداریم
محمد 1398/06/31
سلام پارسا جان خیلی دوستتتت دارم امیدوارم صدات هم چنان پایدار بماند شناورر خواهی شدد
ایناز 1398/06/31
عالی بودی کادت حرف نداشت من فقط یه طرفتارم نه چیزه دیگه
ارمین 1398/06/29
ولی به خوزستانیا نمیرسی صدات خوبه ما خوزستانیا امکانات نداریم ولا خوزستانیا خیلی استعداد خوانندگی دارن من خیلیا رو دیدم مثل تو قشنگ میخونن ولی کو موقعیت
مریم 1398/06/28
سلام پارسا جون تو خیلی عالیییییی بودی منم۱۲سالمه
مریم 1398/06/27
کارت عالی بود پارسا خائف عاشقتم😙😘😍 مریم هستم 13از ماهشهر
ناشناس 1398/06/16
عالمی بودی بابای من یکی از طرفداران تو همش میگه اونو دعوت میکنم خونمون خیالاتی شده تو کاریش نداشته باش

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.