2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل محمد زارع فینالیست برنامه عصر جدید

بیوگرافی کامل محمد زارع فینالیست برنامه عصر جدید

او نه فقط به خاطر کارهای خاص نمایشی که انجام می‌دهد مورد توجه مردم و عوامل برنامه عصر جدید قرار گرفته بلکه به خاطر شخصیت خاصش هم مورد توجه مردم است.

دوات آنلاین-محمد زارع جوان 20 ساله شیرازی است که به عنوان یک استعداد در برنامه عصرجدید شناخته شده و به مرحله نهایی رسیده است.

 

محمد زارع نه فقط به خاطر کارهای خاص نمایشی که انجام می‌دهد مورد توجه مردم و عوامل برنامه عصر جدید قرار گرفته بلکه به خاطر شخصیت خاصش هم مورد توجه مردم است.

 

محمد از جمله افرادی است که دارای هوش فیزیکی بالا و هوش اجتماعی متوسط است. این هوش فیزیکی بالا البته مشکلاتی هم برای او به وجود آورده از جمله اینکه چندان با همسالان خودش ارتباط برقرار نکرده و در نهایت به دلیل اینکه به گفته خودش مدرسه به او کمکی نکرده‌ تحصیل را رها کرده‌ است.

 

محمد درباره زندگی‌اش می‌گوید: من دوست نداشتم به مدرسه بروم چیزی که به دردم بخورد به من یاد نمی‌داد البته سعی کردم در مدرسه بمانم مثلا اینکه کلاس تدوین گری رفتم و هنرستان ثبت نام کردم اما فایده‌ای برایم نداشت.

 

روح بی‌تاب و سرکش محمد در اجراهایش کاملا پیداست. او به گفته خودش کتاب زیاد می‌خواند و بیشتر وقتش را روی طراحی حرکات خاصی که انجام می‌دهد می‌گذارد.

از نکاتی که مورد توجه مردم قرار گرفته‌ اصرار محمد بر این است که درس نخواندن او را کمک کرده‌ است. البته در مورد محمد این مساله کاملا درست است اما چند درصد مردم چنین استعدادی دارند؟

 

کارشناسان رواشناسی می‌گویند کمتر از 5 درصد مردم در شرایط محمد هستند نه بیشتر. بنابراین درس نخواندن محمد نباید الگوی بچه‌ها باشد. آنچه باید الگو قرار بگیرد سخت‌گیری محمد نسبت به خودش در انجام کارهای درست و البته تلاش بی‌وقفه‌اش برای آن چیزی است که دوست دارد انجام دهد.

 

محمد زارع با توجه به سبک زندگی خاصی که دارد از خانواده‌اش جدا زندگی می‌کند او یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. سطح زندگی‌ والدینش متوسط است و با اینکه محمد می‌توانست بی‌دغدغه با آنها زندگی کند اما قبول نکرد و با خرید یک کانکس زندگی‌اش را در آنجا آغاز کرده‌ است. او خودش هزینه زندگی‌اش را تامین می‌کند.

 

هرچند جوانان هم‌سال محمد درگیر آخرین مدل ماشین و گوشی تلفن همراه هستند اما او می‌گوید از اینکه در یک کانکس و بدون هیچ وسیله ارتباطی خاصی زندگی می‌کند ناراحت نیست و این کار به پیشرفتش کمک می‌کند. او همه حرکات نمایشی‌اش را خودش طراحی می‌کند. نکته مهم این است که طراحی حرکات نمایشی نیاز به دانش بالایی در زمینه آناتومی انسان و شناخت ریز عضلات و کارایی آنها و ... دارد که به نظر می‌رسد محمد با مطالعه خودش این دانش را به دست آورده‌است.

او توانست چند ثانیه در هوا معلق شود و در حالت وارونه برای مردم چشمک بزند و لبخندهایی از جنس بی خیالی تحویلشان بدهد.

 

یکی از اجراهای محمد زارع که بحث برانگیز هم شد پرتاب چاقو به سمت هدف زنده‌ بود او توضیح داد که یکدستی و یک شکلی لباس خودش با لباس هدف به معنای نقد بی‌رحمانه خود بوده‌ است و خواسته این را بگوید که انسان برای پیشرفت نیاز دارد که بی‌رحمانه به سمت خودش چاقو پرتاب کرده و خودش را نقد کند تا دوباره بتواند خودش را بازسازی کند و بهتر شود. محمد گفت که طراحی صحنه و ساخت صحنه و وسایل آن کار خودش بوده‌ا و سالها برای این اجرا تمرین کرده بود اما هرگز فکر نمی‌کرد آن را روی صحنه عصر جدید ببرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
هوم 1401/01/11
عالی
نگین از شیراز 1401/01/11
شخصیت خیلی خوبی داری قلب پاکی داری پسر ارومی هستی اجراهاتونو که اصلا نگو عالی بودن دوستون دارم(خدا همیشه پشت و پناهت باشه و تو زندگیت همیشه موفق باشی
حنانه 1401/01/09
ازت خوشم میاد و خیلی پسر آرومی هستی زندگی منم خیلی شبیه به زندگی توعه 😔
هستی سادات فلسفی 1399/12/22
اقای محمد زارع شما بسیار تلاش گر هستید به نظر من درست است که نفر اول نشدی اما همیشه برای خودت و خانواده ات و برخی از آدم های دنیا نفر اول هستی ،،، شما گفتید درس نخواندن به من کمک کرد اما کسانی هم هستند که درس خواندند و پیشرفت کردند اما کسانی هستند که درس خواندند اما اراده نداشتند و شکست خوردند کسانی هم هستند که فقط رویا پردازی کرده اند و می گفتند کاش من اونجا بودم و معروف بودم و. ....... اما تا تلاش نکنند و به دنبال اهداف خود نروند ، به هیچ جایی نمی رسند ادم از شکست نباید بترسد چون شکست درس عبرتی برای برنده شدن است من همیشه میگم که به داشته ها فکر می کنم تا بعد پشیمون نشوم فکرم رو درگیر نداشته هام نمی کنم چون شاید به دستشون نیارم و ناراحت بشم ، ولی قطعا داشته های خوبی دارم پس شما هم از الانت بهره ببر به نظر من دنیا را پر از ادم ها فریب کار و سو استفاده گر فرا گرفته اما انسان ها باید فکرشان را پاک کنند تا انها را هم از یاد ببرند پس به حرف های ناپسند مردم نباید توجه کرد بلکه باید به راه خود ادامه داد موففیت برای همه ی انسان هاست شاید الان نه ولی حتما هست از خداوند منان خواستارم بهترین ها را نصیب شما کند و همیشه شاد باشید و پیشرفت کنید و موفق باشید پیامی از دختر ایرانی
ستایش 1399/11/05
وااییی عااالی هستی ت پسر خیلیی جذاب و تو دل برو و خاکی کارت حرف نداااش حقت بود ک قهرمان میشدی لیاقتت خیلی بیشتر از ایناس من بهت رای دادم و ب همه فامیل هم گفتم باید بهت رای بدن وقتی موقع اعلام نتایج فینال قهرمان نشدی انقدر غصه خوردم و دلم شکست و گریه کردم کلا اصلا چن روز حالم بد بود ما کلا خانوادگی عاااااااشق ت و کارهای خوشگلتیم تو باعث شدی ما ب ایرانی بودنمون افتخار کنیم مث تو نایابه... خیلی گلی پسر
ناشناس 1399/08/11
خیلی پسر آرومیه خیای دوسش دارم💖💖 کاش برنده می شد😢😢حق اون بود ببره
ناشناس 1399/06/27
خیلی خوب بودی خوشگل ایول بابا
هانیه 1399/06/16
سلام.من کارِ خانم عبادی رو بیشتر دوست داشتم و کارِ آقایِ زارع به دلم ننشست.
♡shiraz 1399/05/29
دمت گرم محمد گل باعث افتخار ما شیرازی ها هستی. لایق بهترین ها هستی چون زحمت کشیدی مث بقیه همسن و سالات ک فقط دنبال تیپ و کلاسن نیستی ایول. ما همشهری هات برات از صمیم قلب آرزوی موفیقت های بیشتری رو داریم❤
ناشناس 1399/05/18
کارت حرف نداشت فقط باید گفت عالیییی هستی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.