2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
همه آنچه درباره ازدواج حمید گودرزی منتشر شده است

همه آنچه درباره ازدواج حمید گودرزی منتشر شده است

خیلی زود مشخص شد. حمید گودرزی ازدواج کرده است البته این ازدواج دوم او است و از همسر اولش مدت‌ها قبل جدا شده بود.

دوات آنلاین-حمید گودرزی وقتی در جشن حافظ حاضر شد یک همراه داشت و همین هم باعث شد نگاه‌ها به سوی برگردد و همه دنبال این سوال باشند که همراه او کیست. جواب این سوال خیلی زود مشخص شد. حمید گودرزی ازدواج کرده است البته این ازدواج دوم او است و از همسر اولش مدت‌ها قبل جدا شده بود.

 

حمید گودرزی قبل‌ترها درباره عشق گفته بود: تابحال 2 بار عاشق شدم و در دومین بار که عاشق شدم ازدواج کردم، اما بنظرم گاهی زیاده خواهی و طمع باعث می شود عاشقیت کمرنگ و به جدایی منجر شود.

 

همسر اول حمید گودرزی دختری ثروتمند به نام ماندانا دانشور بود. آن دو ۲۱ شهریور ۱۳۸۳ ازدواج کردند و همه چیز از این حکایت داشت که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. حمید و ماندانا 12 سال با هم زندگی کردند تا این‌که بالاخره خبر طلاق آنها منتشر شد.

 

حمید گودرزی درباره علت جدایی‌اش در صفحه خود نوشت: من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت.

 

ماندانا هم  نوشت: بعنوان دفاع از شرافت زن ایرانی باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است.

 

این جدایی برای گودرزی بسیار ناراحت‌کننده بود تا جایی که او دو سال قبل در گفت‌وگویی تلویزیونی چنین گفت: به هیچ عنوان علاقه‌ای به ازدواج ندارم و بعید می‌دانم هیچ وقت عاشق بشوم.

 

حمید گودرزی یک سال بعد نظرش را تغییر داد و وقتی در برنامه‌ای دیگر حاضر شد، گفت: ممکنه ازدواج کنم و تنهایی فقط برازنده خداست.

 

احتمالی که حمید گودرزی از آن خبر داده بود در جشن حافظ به قطعیت صددرصدی تبدیل شد. با امید این‌که این زوج در کنار یکدیگر زندگی پرآرامشی داشته باشند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.