2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
نرگس محمدی چگونه با علی اوجی ازدواج کرد

نرگس محمدی چگونه با علی اوجی ازدواج کرد

نرگس محمدی: از وقتی با علی اوجی ازدواج کردم زندگی رنگ دیگری دارد.

دوات آنلاین-نرگس محمدی و علی اوجی زوج بااخلاق سینمای ایران هستند که از وقتی ازدواج کرده‌اند زندگی خوب و خوشی را در کنار هم می‌گذرانند اما ماجرای ازدواج این دو بامزه است.

 

نرگس محمدی که متولد 9 فروردین سال 1364 است تا سال 96 ازدواج نکرده بود. او وقتی به برنامه دورهمی دعوت شد و مهران مدیری پرسید چرا تاکنون مجرد مانده است جواب داد: « تا سن 24 و 25 سالگی خواستگار داشتم، از 25 سالگی به بعد دیگر خواستگار نداشتم و به خصوص از وقتی وارد حرفه بازیگری شدم که دیگر اصلا خواستگار ندارم. فکر می کردم معروف شوم یک اتفاقی می افتد و یکی در خانه را می زند، اما باز هم کسی نیامد.»

 

علی اوجی آن شب در پشت صحنه برنامه دورهمی حضور داشت و منتظر ماند تا مصاحبه نرگس محمدی تمام شود سپس وقتی محمدی به پشت صحنه رفت علی اوجی به طرفش رفت و با او یک  قرار ملاقات گذاشت.

 

نرگس محمدی می‌گوید: علی در آن قرار از من خواستگاری کرد و به من گفت اگر بله را بگویی تا آخر عمرت تو را می‌خندانم بعد از آن بود که من بله را گفتم.

 

نرگس محمدی از این ازدواج بسیار راضی است و گفته است: از وقتی با علی ازدواج کردم زندگی رنگ دیگری دارد. او را خیلی دوست دارم و حس اینکه پشتوانه دارم به من امنیت می‌دهد. علی واقعا مردی است که دلم می‌خواست در زندگی‌ام باشد. ما با هم خوشحالیم. مانند خیلی از زن و شوهرهای دیگر بحث می‌کنیم و اختلاف نظر داریم اما همدیگر را دوست داریم و علی به قولی که به من داده پایبند بوده و من را همیشه می‌خنداند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.