2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهسا هاشمی به بهانه بازی در سریال سلام آقای مدیر

بیوگرافی کامل مهسا هاشمی به بهانه بازی در سریال سلام آقای مدیر

به گفته مهسا هاشمی دوستانش فکر می کنند که بازیگران در یک سیاره دیگری زندگی می کنند و تصورشان این است که حتی لباس پوشیدن ، رفتار و حرکات بازیگران با دیگران متفاوت است.

دوات آنلاین-مهسا هاشمی که در سریال سلام آقای مدیر باری کرده باوجود سن کم کارنامه درخشانی دارد.

 

مهسا هاشمی متولد 18 فروردین سال 1377 است و فقط یک برادر به نام مهدی دارد.

 

او اولین بار وقتی فقط 5 سال داشت جلوی دوربین رفت البته برای بازی در یک تیزر تبلیغاتی اما علاقه به بازیگری همیشه همراه او بود و مهسا ار کودکی برای بازیگر شدن تلاش‌های زیادی کرد البته هرگز در این رشته درس نخواند و اکنون دانشجوی رشته عمران است. مهسا حتی در کلاس‌های بازیگری هم شرکت نکرده است. خودش می‌گوید: چون از ۵ سالگی بازیگری را تجربه کردم؛ دیگر کلاس های بازیگری را طی نکردم و هر آنچه که باید در کلاس ها می آموختم را با تجربه به دست آوردم.البته اگر نیازی باشد حتما کلاس بازیگری را خواهم گذراند.

 

مهسا اولین بار به طور جدی در فیلم بهار قبل و بعد ساخته شاهد احمدلو بازی کرد و از ان مدت در بیش از 40 فیلم و سریال ایفای نقش کرده است.

 

او می‌گوید برای بازیگری الگوی خاصی ندارد: سعی کردم بیشتر خودم باشم اما به بازی ها خیلی توجه میکنم هر بازیگری ویژگی های خوبی دارد که خوب است آنها را یاد بگیریم و جمع آن ویژگی ها در کنار هم واقعا خوب در می آید.

 

وقتی از مهسا درباره هنرمند مورد علاقه‌اش سوال می‌شود ، می‌گوید:مسلما دوست دارم با آقای فرهادی کار کنم و از بین بازیگران همه آنها را دوست دارم اما آقای شهاب حسینی و خانم لیلا حاتمی و علی نصیریان را خیلی دوست دارم.

 

این بازیگر دوست دارد بیشتر نقش‌های خاص بازی کند: نقش هایی که خیلی نادرند. بنابراین همیشه دوست دارم که نقش های متفاوت را بازی کنم مثلا در یک فیلم، نقش یک دختر گل فروش را بازی کردم که خیلی آن را دوست داشتم

 

به گفته مهسا هاشمی دوستانش فکر می کنند که بازیگران در یک سیاره دیگری زندگی می کنند و تصورشان این است که حتی لباس پوشیدن ، رفتار و حرکات بازیگران با دیگران متفاوت است. در حالی که اصلا این گونه نیست. ما هم از جنس آنان هستیم.

 

نکته آخر این‌که مهسا هاشمی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.