2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
اعلام اسامی برندگان و اعلام نتایج مرحله دوم برنامه عصر جدید

اعلام اسامی برندگان و اعلام نتایج مرحله دوم برنامه عصر جدید

دوات آنلاین-مسابقه عصر جدید در فصل دوم هر چه جلوتر می‌رویم حساس‌تر می‌شود. تا کنون اسامی برندگان 6 شب از مرحله دوم عصر جدید مشخص شده است.

 

در شب‌های اول و دوم اعلام نتایج مرحله دوم عصر جدید دو خواننده آرای مردمی را به دست آوردند . اول پارسا خائف خواننده نوجوان اردبیلی و رضا ارمندپیشه این برندگان بودند.

 

اجرای پارسا را اینجا بینید.

 

اجرای رضا ارمندپیشه را اینجا ببینید.

 

مردم در شب سوم عصر جدید به محمدمصطفی حصار رای دادند . او کودکی است که انعطاف بدنی شگفت‌انگیزی دارد و می‌توان گفت پسر ژله‌ای است.

 

اجرای محمدمصطفی حصار را اینجا ببینید.

 

گروه پسران خورشید هم که  آکروبات باز و ژیمناستیک کار هستند در شب چهارم برنده شدند و به مرحله بعد رفتند.

 

اجرای پسران خورشید را اینجا ببینید.

 

در شب پنجم رقابت میان آرمان امیدی، کودک خواننده بختیاری و محمد زارع آکروبات بازی که ترک تحصیل کرده رقابتی بسیار نزدیک بود و در نهایت محمد زارع برنده شد. آرمان امیدی در این مرحله دو میلیون و 659 هزار و 196 رای آورد و محمد زارع دو میلیون و 661 هزار و 532 رای آورد.

 

اجرای محمد زارع در مرحله دوم عصر جدید را اینجا ببینید.

 

در شب ششم مهدی عبدالوند که با سیل مچ انداخت رقیب پیام حسن نژاد متخصص کلیستنیکس یا نمایش با ژیمناستیک بود و مهدی عبدالوند برنده شد. پیام حسن نژاد یک میلیون و 542 هزار و 561 رای و مهدی عبدالوند یک میلیون و 736 هزار و 647 رای آوردند.

 

اجرای مهدی عبدالوند در مرحله دوم عصر جدید را اینجا بینید.

 

در شب هفتم کیا رکنی که بیت باکس کار می‌کند با گروه ژیمناستیک پیرامید که از 41 کودک تشکیل شده وارد رقابت شدند و گروه پیرامید با 2 میلیون و 933 هزار و 822 رای برنده این رقابت شد. کیا رکنی در این مرحله 2 میلیون و 908 هزار و 436 رای آورد.

 

اجرای گروه پیرامید در مرحله دوم را اینجا ببینید.

 

در شب هشتم سعید فتحی روشن که منتالیست است و ذهن‌خوانی می‌کند با محسن ضیایی که تخصص‌اش لیزر شو است در رقابت بودند. سعید فتحی روشن با 2 میلیون و 978 هزار و 617 رای برنده شد و محسن 2 میلیون و 260 هزار و 186 رای آورد.

 

اجرای سعید فتحی روشن در مرحله دوم عصر جدید را اینجا ببینید.

 

در شب نهم مرحله دوم عصر جدید شروین حاجی آقاپور (خواننده) با شکوفه عزیزی ( عروسک‌گردان) رقیب بود. شکوفه عزیزی این رقابت را برد. او 2 میلیون و 789 هزار و 618 رای آورد و شروین و حاجی آقاپور 2 میلیون و 629 هزار و 56 رای آورد.

 

نمایش زیبای شکوفه عزیزی را اینجا ببینید.

 

در شب دهم گروه پایتخت که نمایش با لیزر اجرا می‌کند رقیب گروه نواندیشان متشکل از پرهام اسدی و سما برهانی رقیب بود. گروه نواندیشان با 2 میلیون و 879 هزار و 969 رای بنده شد. گروه پایتخت 2 میلیون و 431 هزار و 282 رای آورد.

 

اجرای گروه نواندیشان در مرحله دوم را اینجا ببینید.

 

در شب یازدهم دو گروه ریکو و ستاره‌ها با هم رقابت کردند. گروه ریکو آکروبات باز است و نفر اصلی گروه با معلق زدن روی طناب اجرای فوق‌العاده‌ای داشت. گروه ستاره‌ها نیز تلفیقی از بیت باکس، پارکرو و آکروبات را به نمایش گذاشته بودند. گروه ریکو در این رقابت با 3 میلیون و 169 هزار و 5 رای برنده شدند. گروه ستاره‌ها 2 میلیون و 590 هزار و 655 رای آورد.

 

اجرای گروه ریکو را اینجا ببینید.

 

در شب دوازدهم زهرا بیرامی دختر تبریزی که به دلیل انعطاف بدنی به دختر ژله‌ای معروف شده است با سامان و میلاد از گروه تاپ رایدر که دوچرخه و موتورسواری می‌کنند رقابت کرد. زهرا بیرامی با 2 میلیون و 566 هزار و 193 رای به مرحله بعد راه یافت. سامان و میلاد 2 میلیون و 559 هزار و 131 رای آوردند.

 

اجرای زهرا بیرامی را اینجا ببینید.

 

در شب سیزدهم گروه دختران نینجا با وحید آقاجری در رقابت بودند. وحید آقاجری در اجرای زیبای خود آهنگ خلیج فارس را خوانده بود و دختران نینجا نیز به خوبی مهارت خود را نشان داده بودند. در نهایت گروه دختران نینجا با رکوردشکنی 3 میلیون و 473 هزار و 389 رای آورد. وحید آقاجری 2 میلیون و 30 هزار و 298 رای به دست آورد.

 

اجرای گروه دختران نینجا را اینجا ببینید.

 

در شب چهاردهم گروه عروسک‌های غول پیکر با فاطمه عبادی که هنرش نقاشی با شن است رقابت کردند و در نهایت فاطمه عبادی با 3 میلیون و 49 هزار و 933 رای برنده شد. عروسک‌های غول پیکر 2 میلیون و 102 هزار و 834 رای آوردند.

 

اجرای فاطمه عبادی را اینجا ببینید.

 

در شب پانزدهم یا قسمت آخر مرحله دوم برنامه عصر جدید دو گروه شوک و سربازان وطن با هم به رقابت پرداختند. که گروه سربازان وطن با 2 میلیون و 750 هزار و 881 رای برنده شدند. گروه شوک 2 میلیون و 34 هزار و 143 رای آوردند.

 

اجرای گروه سربازان وطن را اینجا ببینید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سروش 1398/04/19
حق شروین بود و گروه عروسک‌های غول‌پیکر و گروه پایتخت واقعا حیف بخصوص شروین
1398/04/06
حق شروین و کیا رکنی بود
Nasi 1398/04/04
خداییش حق شروین بود بره بالا

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.