2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آزیتا ترکاشوند به بهانه بازی در نقش گلی ثابتی در سریال گاندو

بیوگرافی کامل آزیتا ترکاشوند به بهانه بازی در نقش گلی ثابتی در سریال گاندو

آزیتا در رشته ادبیات درس خواند و مدرک کارشناسی دارد اما به‌دلیل علاقه‌ای که به بازیگری داشت در کلاس‌های مرحوم رسول ملاقلی‌پور شرکت کرد و سرانجام در سال 84 با بازی در سریال طبقه دوم به طور رسمی بازیگر شد.

دوات آنلاین-آزیتا ترکاشوند که در نقش گلی ثابتی در سریال گاندو بازی کرده از آن دست بازیگرانی است که از همان ابتدای کارش نشان داد استعداد و توانایی‌های زیادی دارد. با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید.

 

آزیتا ترکاشوند 30 خرداد سال 59 در بروجرد به دنیا آمد. او به بروجردی بودن خودش بسیار افتخار می‌کند و در این باره گفته است: من همیشه به بروجردی بودنم افتخار کرده و خواهم کرد. اخیراً در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از من پرسیدند که شما چه حسی دارید از شهری هستید که بزرگانی همچون آیت‌الله بروجردی در تاریخ آن می‌درخشند؟ من تعجب کردم و در جواب گفتم شما از کجا می‌دانید که من اهل بروجردم؟! در جواب شنیدم که از بس شما هر کجا که می‌روید و یا در شبکه‌های اجتماعی مدام به بروجردی بودن خود افتخار می‌کنید که ما نام تمام این بزرگان را حفظ شده‌ایم! واقعا هم همین‌طور است، من هر کجا باشم با افتخار و سربلندی از دیار فرزانگان یاد می‌کنم و عاشق مردم شهرم هستم. بدون اغراق می‌گویم که استعداد جوانان بروجردی مثال‌زدنی است. با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها، نباید نا‌امید شد چرا که فضای فرهنگ و هنر نیاز به خون تازه دارد. امیدوارم بزودی خبرهای بیش‌تری از موفقیت همشهریانم بشنوم.

 

پدر آزیتا ترکاشوند نظامی و مادرش خانه‌دار است. او یک خواهر و یک برادر دارد که البته برادرش فوت شده است. خانواده ترکاشوند به‌دلیل شغل پدر زمانی که آزیتا 12 سال داشت به تهران مهاجرت کردند. این بازیگر درباره کودکی‌اش می‌گوید: دوران کودکی من تو خونه بسیار مظلوم، آروم و صبور، طوری که خانواده نگران بودن نکنه افسردگی دارم، بعد مدرسه اینقد شیطون بودم طوری که هفت زنگ پشت در کلاس بودم یا همیشه تو حیاط بودم یا از کلاس اخراج می شدم.

 

آزیتا در دوره دبیرستان علاقه‌اش را به ورزش نشان داد. خودش می‌گوید: از دوره دبیرستان بسکتبال شروع کردم و عضو تیم مدرسه بودم بعد در سن 19 سالگی کاراته در سبک گوجوریو رو شروع کردم و بعدا ورزش تیاریکس، و بدنسازی و شنا را ادامه دادم.

 

او کمربند مشکی کاراته دارد و به سلامت جسم‌اش خیلی می‌رسد. او توضیح می‌دهد: من واقعا تا به این سن رسیدم چیزی بنام رژیم غذایی را درک نکردم، در طول روز 12 – 13 وعده غذایی با حجم کم می خورم تا وزنم کنترل بشه و اذیت نشم.

آزیتا در رشته ادبیات درس خواند و مدرک کارشناسی دارد اما به‌دلیل علاقه‌ای که به بازیگری داشت در کلاس‌های مرحوم رسول ملاقلی‌پور شرکت کرد و  سرانجام در سال 84 با بازی در سریال طبقه دوم به طور رسمی بازیگر شد.

 

او در این مدت مسیر موفقیت را به‌خوبی طی کرده است. خودش می‌گوید: این که فکر کنیم رسیدن به موفقیت، ساده و سهل است یک خیال واهی است. داشتن فکر و برنامه خوب است به شرطی که تلاش و پشتکار داشته باشیم و با توکل به خدا پیش برویم. با باور و ایمان است که می‌توان به موفقیت رسید و اگر در عرصه هنر و هر عرصه دیگری این توانایی را در خود می‌بینید، با ایمان، باور، تلاش و پشتکار به هدفی که دارید خواهید رسید. در فضای هنر و بازیگری سختی‌های زیادی وجود دارد اما فردی موفق خواهد شد که در مواجهه با این مشکلات، برعزم و اراده‌اش تکیه کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/09/12
واقعا نقشون عالی بود آفرین درود بر شما
ناشناس 1400/01/08
ایشان واقع نقش شون عالی بود فیلم گاندو

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.