2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل عرفان برزین بازیگر نقش کهور در سریال به رنگ خاک و نقش حمید برادر حبیب در سریال فوق لیسانسه ها

بیوگرافی کامل عرفان برزین بازیگر نقش کهور در سریال به رنگ خاک و نقش حمید برادر حبیب در سریال فوق لیسانسه ها

بازیگر نقش کهور در سریال به رنگ خاک و نقش حمید برادر حبیب در سریال فوق لیسانسه ها کسی نیست جز عرفان برزین. بیوگرافی این کودک هنرمند را بخوانید:

دوات آنلاین-عرفان برزین بازیگر نقشبازیگر نقش کهور در سریال به رنگ خاک و نقش حمید برادر حبیب در سریال فوق لیسانسه ها که قبلا در نقش پوریا در سریال خانواده دکتر ماهان بازی کرده بود حالا یک بازیگر حرفه‌ای و تمام عیار است. او تاکنون در سریال‌های زیادی حضور داشته است. شمعدونی و لیسانسه‌ها معروف‌ترین کارهای عرفان برزین هستند. او همچنین در سریال فوق لیسانسه‌ها هم حضور دارد. با بیوگرافی این بازیگر نوجوان آشنا شوید.

 

بازیگری عرفان برزین از 4 سالگی

عرفان برزین متولد 4 آذر 1386 در تهران است. او خیلی زود وارد دنیای بازیگری شد. در واقع اولین بار 4 سال بیشتر نداشت که جلوی دوربین رفت و در یکی از قسمت‌های سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بازی کرد.

 

عرفان برزین در این باره گفته: اولین‌بار وقتی چهار سالم بود تو یكی از قسمت های مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» بازی كردم، با اینكه نقشم در آن سریال زیاد نبود اما خیلی ها آن نقش را دوست داشتند.

 

پدر عرفان هم توضیح داده: بعد از آن سریال عرفان در تله فیلمی با حضور داریوش ارجمند و نیلوفر شهیدی ایفای نقش كرد. آن تله فیلم برای عرفان حكم سكوی پرتاب را داشت چرا كه بعد از آن سیل پیشنهادات به سمت او سرازیر شد و در فیلم و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

 

عرفان می‌گوید: من عاشق بازیگری‌ام و از اینكه جلوی دوربین قرار بگیرم، اصلا خسته نمی‌شوم تا حالا نشده كه به بابا، مامانم بگم كه چرا بازی می‌كنم.

 

پدر عرفان هم این حرف را تایید می‌کند: بسیاری از ما می‌پرسند چه شد كه عرفان از سن و سال كم به بازیگری روی آورد و توانست در این عرصه موفق شود. واقعیت این است كه ما هیچ كار خاصی برای حضور عرفان در این حیطه انجام ندادیم و پیشرفتی كه او در این عرصه حاصل كرده، ماحصل لطف خدا و استعداد خود اوست و امیدواریم در آینده هم همچنان لطف خداوند شامل حال عرفان شود و شاهد پیشرفت او باشیم. من و مادر عرفان هیچ كدام، علاقه‌ای به بازیگر شدن نداشتیم اما زمانی كه موضوع بازیگری پسرمان به میان آمد نه تنها مخالفتی نكردیم بلكه همه تلاش‌مان را به كار بستیم تا او در این عرصه فعالیت كند.

بیوگرافی کامل عرفان برزین بازیگر نقش کهور در سریال به رنگ خاک و نقش حمید برادر حبیب در سریال فوق لیسانسه ها

شهرت عرفان برزین با سریال شمعدونی

عرفان خیلی زود و وقتی 8 ساله بود به شهرت رسید. او در سال 94 در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت نقش عرشیا را که به زلزله معروف بود به خوبی بازی کرد.

 

سروش صحبت درباره عرفان برزین گفته است: یادمه همان روزهای اول پدر عرفان آقای برزین به من گفت ما دوست داریم عرفان اصلا عوض نشود و خود عرفان باقی بماند و تبدیل به عرشیا نشود برای همین من با عرفان در این مورد صحبت کردیم و بهش گفتم تو یک پسر فوق باهوشی که داری نقش عرشیا را بازی میکنی و این فقط نقش تو است و تو خودت عرفان برزین هستی و باید از او یاد بگیری که چه کارهایی درسته و و چه کارهایی را نباید انجام بدهی. او آنقدر این کار را خوب و به نحو احسن انجام داد که همه ما تعجب کردیم چون عرفان یک پسر دوست داشتنی ناگهان به یک پسر وروجک مهارناپذیر یعنی عرشیا تبدیل می شد و تا کات می دادیم به حالت خودش باز می گشت.

 

بازی در سریال‌های بعدی باعث شد عرفان به‌عنوان بازیگری حرفه‌ای مطرح شود. او به زندگی ایده‌آل گفت: خیلیا از من می‌پرسند چطور دیالوگای به این طولانی را تو فیلم و سریال ها حفظ می‌شوی. معمولا مامانم دیالوگا را برام چند بار می‌خونند و من هم حفظ می‌شوم. بعضی از دیالوگ ها خیلی راحتند و بعد از دو سه بار كاملا حفظ می‌شوم و بعضی ها دیگر را هم باید چند بار تمرین كنم اما كلا برای من كار سختی نیست و هیچ وقت از اینكه بخوام دیالوگ حفظ كنم، خسته نمی‌شوم.

 

او ادامه داد: از وقتی که به مدرسه رفتم بچه ها میدونستند بازیگرم، بعد از پخش سریال شمعدونی، در زنگ تفریح بهشون امضا می دم، البته امضام اونطوری که می خوام خوب نیست و باید بهتر بشود

 

عرفان برزین همچنین گفت: با امین حیایی سر فیلم خوب، بد، زشت همبازی بودم و از همه بازیگرا بیشتر با او صمیمی ام، الان هم از شبکه های اجتماعی با هم در ارتباط هستیم

 

او همچنین توضیح داد:یک آبجی دارم و  عاشق آبجیم هستم، تو خونه بیشتر فوتبال بازی می کنم یا تلویزیونی می بینم، البته با خواهرم هم بازی می کنم.

بیوگرافی کامل عرفان برزین بازیگر نقش کهور در سریال به رنگ خاک و نقش حمید برادر حبیب در سریال فوق لیسانسه ها

عرفان درباره پول‌هایش هم گفت: بابام همه پولام رو تو بانک گذاشته و قراره باهاش برام یه وبلا بخره، با بخش دیگه ای از پولامم چیزایی که دوست دارم را می خرم

 

پدر عرفان هم با خنده می‌گوید: عرفان حسابی حواسش به حساب و كتاب‌های مالی‌اش هست و مدام با ماشین حساب پول‌هایش را محاسبه می‌كن.

 

عرفان عاشق فوتبال است. خودش می‌گوید: وقتی تو خونه هستم بیشتر وقت ها فوتبال بازی می‌كنم و تلویزیون می‌بینم و با خواهرم هم بازی می‌كنم. من عاشق آبجیم هستم.

 

عرفان برزین بازیگررباره سریال خانواده دکتر ماهان به تسنیم گفت: فیلمنامه این سریال را به دقت مطالعه کردم، متن خوب و شیرینى داشت و چون به موضوعات محیط زیست و حقوق حیوانات به صورت جدى مى پردازد، دوست داشتم تجربه بازى در این سریال به کارگردانى راما قویدل را تجربه کنم.

 

او گفت: نقش پوریا را در سریال «دکتر ماهان» بازی مى‌­کنم که عاشق بازى‌هاى رایانه­‌اى است ولى با خواهرش رابطه خوبى ندارد، اما بچه بسیار با ادبی در مقابل کاراکتری است که در سریال «شمعدونی» بازی کردم.

 

برزین با ابراز علاقه به فعالیت در تئاتر گفت: تجربه بازى در تئاتر«چمدان» را دارم و خیلی علاقه­ مند هستم که بیشتر در تئاتر فعالیت کنم چرا که عیار بازیگر در صحنه بهتر از حضور مقابل دوربین دیده مى­‌شود.

 

این بازیگر یادآور شد: تاکنون حدود ۵۰ سریال و فیلم سینمایی بازی کردم و حدود شش سال است که در سینما و تلویزیون فعالیت دارم.

 

بازی در نقش کهور در سریال به رنگ خاک و نقش حمید برادر حبیب در سریال فوق لیسانسه ها از تازه ترین کارهای عرفان برزین است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه 1399/12/23
واقعا بازیگری عرفان برزین خیلی عالیه مخصوصا در سریال های شمعدانی و فوق لیسانس ها من خیلی خوشم می یاد از عرفان برزین موفق باشی😁
ثنا 1399/07/04
سلام عزیزم خوبی ؟ من نقش عرشیای تو رو خیلی دوست داشتم آفرین عزیزم عرفان جون خیلی خوب بازی کردی ولی چه قشقرقی می شد وقتی تو سریال شمعدونی همش گم می شدی ولی خوبم پیدات می کردن عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی .
ناشناس 1399/05/01
من خیلی از بازی گیری عرفان برزین خوشم میا مخصوصن از نقش عرشیا در سریال شمعدونی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.