2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
انتقام شوم نتیجه رابطه نامتعارف

انتقام شوم نتیجه رابطه نامتعارف

کاربران زیادی ب فقط برای سرگرمی و رابطه های نامتعارف و... اقدام به بارگذاری و ارسال تصاویر شخصی و خصوصی خود در شبکه های اجتماعی می‌کنند.

دوات آنلاین-دو دختر جوان که در ماجراهای جداگانه درگیر روابط نامتعارف اینترنتی شده بودند وقتی خواستند به این رابطه‌ها پایان دهند با انتقام‌گیری شوم پسران مواجه شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین رئیس پلیس فتا کرمان در اولین پرونده  از دستگیری عامل هتک حیثیت دختر جوان در اینستاگرام خبر داد و گفت: حفظ حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی بستگی  به خود کاربران  دارد، که چگونه از حریم خصوصی خود در این فضا محافظت کنند.

 

سرهنگ امین یادگارنژاد رئیس پلیس فتا کرمان در تشریح این خبر گفت:  دختر جوانی با دردست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مبنی براینکه شخصی تصاویر خصوصی وی را در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده  و این موضوع باعث ریختن ابرو و سلب آسایش وی شده‌ است ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود بیان داشت که مدتی پیش با فردی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به بهانه ازدواج آشنا شدم که این رابطه به مرور زمان منجر به اعتماد من نسبت وی شد و هر از چندگاهی تصاویر خصوصی ام را در خواست می کرد و من هم با توجه به اعتمادی که به وی داشتم می فرستادم، در ادامه پس از مدتی این رابطه به پایان رسید و این امر باعث انتشار تصاویرم دراینستاگرام شد.

 

وی ادامه داد: پس از تکمیل و اخذ اظهارات شاکی و با توجه به حساسیت موضوع، عامل انتشار تصاویر با پیگیری مستمر و پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام‌ شده شناسایی و دستگیر شد.

 

سرهنگ یادگار نژاد بیان داشت : متهم پس از انجام بازجویی‌های فنی و ارائه مستندات ضمن اعتراف به جرم خود ،انگیزه اش را بهانه ای برای ازدواج با شاکی عنوان کرد.

 

این مقام انتظامی بیان داشت : متاسفانه کاربران زیادی بدون توجه به حساسیت این موضوع و فقط برای سرگرمی و رابطه های نامتعارف و... اقدام به بارگذاری و ارسال تصاویر شخصی و خصوصی خود در شبکه های اجتماعی می کنند. غافل از اینکه این امر باعث بروز مشکلات خانوادگی و صدمه به موقعیت اجتماعی، خانوادگی و حیثیتی آن‌ها می شود.

 

در همین حال سرهنگ عبدالرسول خسرویی رئیس اداره مبارزه با جرائم پلیس فتا خوزستان درباره دومین پرونده اظهار داشت: در همین زمینه خانمی با مراجعه به پلیس فتا شکایت خود را اینگونه مطرح کرد مدتی قبل با شخصی در فضای مجازی آشنا شدم. آشنایی ما چند ماهی طول کشید تا اینکه وی از من خواستگاری کرد، مشکل از جایی شروع شد که به خواستگاری این شخص جواب منفی دادم. پس از آن بود که وی از طریق فضای مجازی اقدام به ایجاد مزاحمت نموده و با ایجاد صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی به نام من، باعث آبروریزی وسیعی در بین دوستان و آشنایانم شده است و حال تقاضای رسیدگی دارم.

 

سرهنگ خسرویی بیان کرد: علی رغم هشدارهای فراوان پلیس مبنی بر عدم ارتباط ‌گیری با افراد ناشناس و نامحرم در فضای مجازی، متاسفانه بازهم شاهد اینگونه مواردهستیم که به دلیل سادگی و کم‌ تجربگی خانم‌های جوان و عدم رعایت نکات ایمنی در فضای مجازی، مجرمان به راحتی می‌توانند به اهداف شوم خود برسند.

 

این مقام انتظامی ‌افزود: با ثبت اظهارات شاکی، پرونده‌ای تشکیل شده و در دستور کار تخصصی کارشناسان این پلیس قرار گرفت، با بررسی‌های اولیه مستندات و تحقیقات صورت گرفته، کارشناسان به سرنخ‌های مهمی رسیدند و در ادامه هویت متهم مشخص شد، در مرحله بعد با ردگیری محل حضور متهم، در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کرده و در اختیار مقام م قضایی قرار دادند.

 

وی درتوصیه به شهروندان گفت: شهروندان همان‌گونه که در فضای حقیقی پایبند به اصول اخلاقی هستند، در فضای مجازی نیز باید به این مسائل اخلاقی پایبند باشند و هیچ‌گاه نباید روابط خود در فضای مجازی را به فضای واقعی بکشانند. همچنین برای مسائل مهمی مانند ازدواج، به هیچ عنوان از طریق فضای مجازی و بدون اطلاع والدین اقدام نکنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.