2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
صدایی گفت پدرم را بکشم

صدایی گفت پدرم را بکشم

آن صدا به من دستور داد این زن همان فرد مهاجمی است که در وجود مادرم رخنه و لباس های او را به تن کرده است و برای نجات مادرم و خودم باید این زن را هم بکشم.

دوات آنلاین-مردی که در پی توهم ناشی از مصرف شیشه پدرش را در خانه شان محله در سرآسیاب ملارد به قتل رسانده و مادرش را نیز زخمی کرده بود، به جنایت اعتراف کرد.

 

متهم در جریان تحقیقات قضایی-پلیسی مدعی بود که بعد از مصرف شیشه گمان می کرده دو غریبه با جا زدن خودشان به جای والدین وی قصد اذیت کردنش را دارند که دست به این جنایت زده است.

 

به گزارش جام جم، ساعت ۲۱ شامگاه نهم فروردین امسال مردی با پلیس شهر ملارد در غرب استان تهران تماس گرفت و از قتل مرد ا۷ ساله همسایه اش و زخمی شدن همسر او در خانه ای در محله سرآسیاب خبرداد.

 

ماموران زمانی که وارد خانه مورد نظر شدند، مشاهده کردند همسایه‌ها سد راه مرد ۴۷ ساله که پسر خانواده است، شده و به او اجازه خروج از مجتمع را نمی دهند. در همین موقع یکی از همسایه ها با نزدیك شدن به ماموران اعلام کرد که این مرد پدر خود را کشته و مادر ۶۷ ساله اش را زخمی کرده است.

 

ماموران وارد خانه شده و مشاهده کردند که پدر خانواده با ضربه های چاقو به قتل رسیده و همسرش زخمی شده است.

 

با کشف پیکر مرد قربانی موضوع این جنایت به حمید رضا نوایی، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای شهر ملارد گزارش شد. بررسی های بازپرس جنایی و تیم تحقیق پلیس آگاهی نشان داد  متهم ابتدا پدرش را غافلگیر کرده و او را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است. بعد از آن سراغ مادرش رفته و او را از ناحیه سر و نقاط مختلف بدن مورد هدف ضربه‌های چاقو قرار داده است.

 

پرونده ای در این باره در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهر ملارد تشکیل شد و متهم میانسال برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی شهر ملارد منتقل شد.

 

متهم پرونده در جریان تحقیقات پلیسی اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد این در حالی بود که شواهد نشان می داد که مرد ۴۷ ساله اعتیاد داشته و شیشه مصرف می کرده است. حتی چند بار خانواده برای ترك اعتیادش تلاش کرده اند اما بی نتیجه مانده بود و او بعد از خارج شدن از کمپ دوباره مصرف شیشه را از سر گرفته بود، .

 

در این مرحله ماموران به تحقیق از دیگر اعضای خانواده او پرداختند که معلوم شد او اختلافی با اعضای خانواده و والدینش نداشته است و احتمال می دهند او بر اثر توهم ناشی از شیشه دست به این جنایت زده باشد.

 

این در حالی بود که چند روز بعد ماموران از طریق مسؤولان بیمارستان متوجه شدند که مادر خانواده در جدال با مرگ زنده مانده است. تحقیقات از وی نشان داد که او آن شب بیرون از خانه بوده و زمانی که بازگشته متوجه قتل همسرش شده و با فرار از دست پسرش می‌خواسته از همسایه ها كمك بگیرد که نتوانسته و از سوی پسرش با ضربه های چاقو زخمی شده است.

 

تحقیقات از متهم به پدرکشی ادامه داشت تا این که او چند روز پیش سرانجام سکوت خود را  شکست و به قتل اعتراف کرد.

 

متهم به افسر تحقیق گفت: مدتی بود که شیشه مصرف می کردم و خانواده ام خیلی تلاش کردند اعتیادم را ترك كنم اما بی فایده بود. آن شب شیشه مصرف کرده بودم، صداهایی می شنیدم که به من میگفت دو نفر مهاجم به خانه پدری ات رفته اند و اگر آنها را از بین نبرم مرا اذیت می کنند و جانم را می گیرند. حتی بعد از آن تصاویری را دیدم که آن دو نفر لباس های پدر و مادرم را به تن کرده بودند. صدا مدام به من دستور می داد که هرچه زودتر باید به خانه مان بروم و آن دو غریبه را به قتل برسانم. با دستوری که صدا به من داد وارد خانه شدم. چاقویی را برداشتم و سراغ پدرم رفتم. ابتدا او را با ضربه های چاقو کشتم. گمان می کردم با قتل او فرد غریبه از وجودش خارج می شود. زمان کوتاهی نگذشته بود که مادرم به خانه آمد. با دیدن لکه های خون و جسد پدرم وحشت کرده بود و می خواست فرار کند آن صدا به من دستور داد که این زن همان فرد مهاجمی است که در وجود مادرم رخنه کرده و لباس های او را به تن کرده است و برای نجات مادرم و خودم باید این زن را بکشم. غافل از این که او مادرم است. با چاقویی که دستم بود به سمت مادرم حمله ور شدم و او را زخمی کردم. خواستم فرار کنم که همسایه ها مرا كتك زدند و مانع قرارم شدند.

 

حمیدرضا نوایی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای شهر ملارد در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم برای او قرار بازداشت موقت صادر و متهم بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد، با تحقیق از متهم او مدعی شد در جریان توهم ناشی از شیشه مرتکب قتل پدرش و زخمی کردن مادرش شده است. اما باید گفت اعتیاد شیشه نمی تواند رافع مسؤولیت کیفری از سوی متهم شود و طبق قانون و با توجه به جرمی که او مرتکب شده، محاکمه می شود

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.