2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
هالک ایرانی کیست ؛ همه چیز درباره مبارزه سجاد غریبی با ورزشکار ام‌ام‌ای برزیل

هالک ایرانی کیست ؛ همه چیز درباره مبارزه سجاد غریبی با ورزشکار ام‌ام‌ای برزیل

هالک ایرانی 188 سانتی متر قد و 155کیلو وزن دارد و به راحتی می‌تواند وزنه 175 کیلوگرمی را بلند کند.

دوات آنلاین-خبر آمادگی هالک ایرانی برای مبارزه با خطرناک‌ترین مرد جهان بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. این دو قرار است در رشته ورزشی ام‌ام‌ای با هم رقابت کنند.

 

ام‌ام‌ای یا هنرهای رزمی ترکیبی یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند. این ورزش در یک سکوی هشت ضلعی که دور آن را توری می‌کشند برگزار می‌شود و چون انواع ضربات در آن آزاد است خشونت بسیار زیادی دارد.

 

حالا یک ورزشکار ایرانی به نام سجاد غریبی قرار است با یک برزیلی که به خطرناک‌ترین مرد جهان معروف است مبارزه کند.

 

هالک ایرانی

سجاد غریبی به دلیل شباهتش به یکی از شخصیت‌های کمیک آمریکایی به هالک معروف شده است. عکس این دو را در زیر ببینید:

البته سجاد از ابتدا این هیکل را نداشت. عکس کودکی و بزرگسالی او را ببینید:

هالک ایرانی 188 سانتی متر قد و 155کیلو وزن دارد و به راحتی می‌تواند وزنه 175 کیلوگرمی را بلند کند.

 

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. سجاد مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد.

 

سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش می‌کند از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار کرده و بدنسازی را از ۱۳۹۳ شروع کرد. او به ورزش بوکس بسیار علاقه‌مند است.

 

او در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته است: «۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم؛ سال ۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…»

 

وی افزود زمانی ۱۸۰ کیلو وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد. غریبی که 450 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

او همچنین به فارس گفته بود: من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم؛ من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.

 

هالک ایرانی در کشورهای مختلف شناخته شده است و تصاویرش در نشریاتی مانند سان و دیلی میل چاپ شده است.

 

مبارزه سنگین

آنچه هالک ایرانی را این روزها دوباره سر زبان‌ها انداخته قرارش برای مبارزه با یک ورزشکار برزیلی به نام مارتین فورد است که او را به عنوان خطرناک‌ترین مرد جهان می‌شناسند. عکس او را در زیر ببینید:

مارتین فورد بریتانیایی هم یک ورزشکار لاغر اندام کریکت با حدود ۷۰ کیلوگرم وزن بود، اما مصدومیت موجب شد او وارد رشته بدن‌سازی شود. فورد که قدش ۲۰۷ سانتیمتر است در حال حاضر حدود ۱۴۵ کیلوگرم وزن دارد.

 

این ورزشکار متولد بیرمنگام خبر حضورش در "ام‌ام‌ای" را در اینستاگرامش اعلام کرد و نوشت: "من خیلی زود برای کی‌اس‌دبلیو وارد قفس می‌شوم. شک ندارم که از من انتقاد می‌شود، اما اینجا هستم که ثابت کنم، آن‌ها اشتباه می‌کنند."

 

به نوشته نشریه بریتانیایی سان، یک وعده شام مارتین فورد شامل ۲۰ سفیده تخم مرغ، سه تخم مرغ کامل، ۳۰۰ گرم پنیر همراه با سس سویا و روغن زیتون است.

 

مارتین که معمولا دوست دارد بدن خود را به رنگ سبز در بیاورد، در پاسخ به کری خوانی سجاد غریبی، هالک ایرانی، تهدید کرد در مبارزه MMA سر او را از بدنش جدا خواهد کرد!

البته او زیاد هم نباید به خودش اطمینان داشته باشد چون سجاد ورزشکاری نیست که برای شکست به میدان برود و او با توانایی‌های بالایش می‌تواند این برزیلی را از کری خوانی پشیمان کند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.