2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
هالک ایرانی روی رینگ چه کرد

هالک ایرانی روی رینگ چه کرد

مخاطبان هالک ایرانی در واکنش به شکست عجیب او چه نوشتند؟

دوات آنلاین -سجاد غریبی که با انتشار عکس ها و فیلم هایش در اینستاگرام به خودش لقب هالک ایرانی داده بود و می خواست نامش در فضای مجازی بر سر زبان ها بیفتد؛ بالاخره عیارش در رینگ محک خورد؛ البته پیش از این هم در رویارویی با مارتین فورد برای مسابقه ای که انجام نشد با یک ضربه نقش بر زمین شده بود. همان موقع بود که خیلی ها با دیدن چهره او بدون افکت و تغییرات فتوشاپی پی بردند که عکس های او در اینستاگرام دستکاری می شود و به همین دلیل به او لقب هالک فتوشاپی دادند. غریبی که همچنان در فیلم‌ها و عکس‌ها سعی می‌کرد خودش را قوی هیکل نشان دهد، بالاخره برای نخستین بار در رینگ مبارزه حاضر شد.

 

روزنامه خراسان با مقدمه بالا نوشت: حال طبق ویدئوی مبارزه او با گوریل قزاق، می بینیم که این دو حریف با مراسم عجیب و غریبی  روی رینگ آمدند و به سبک مسابقات کشتی کج برای هم رجزخوانی کردند. مبارزه آغاز شد و همه منتظر نمایش و ضربات هالک بودند اما دیدن این مبارزه بیشتر شبیه دیدن فیلم کمدی رینگ بوکس چارلی چاپلین بود و ضربات و نوع قرار گرفتن این دو مبارز مقابل هم بیشتر از این که برای تماشاگران جذاب باشد، شبیه طنز بود. در نهایت بعد از گذشت چند دقیقه از مبارزه و در حالی که غریبی سعی می‌کرد از مشت‌های حریف فرار کند و پشتش را به گوریل قزاق می‌کرد، او در گوشه‌ای از رینگ گیر افتاد و بعد از خوردن چند مشت متوالی زانو زد تا داور حریف قزاقستانی را برنده اعلام کند.

هالک ایرانی باز هم شکست خورد

واکنش ها به هالک ایرانی

هرچند بعد از ناک اوت شدن سجاد غریبی مقابل یک حریف غیرحرفه‌ای، او در ویدئویی از این باخت عذرخواهی کرد اما همچنان موجی از انتقادات به سوی او روانه شد که بخشی از این واکنش ها را در ادامه می خوانید.

 

 سجاد غریبی فقط داشت نمونه کارای فتوشاپی از خودش رو می ذاشت اینستا و ما خودمون با فالو کردن و فرستادن عکس هاش توی فضای مجازی بزرگش کردیم پس یادمون نره بخشی از این اتفاق تقصیر ماست.

 

 سجاد غریبی نمایی از اینستاگرامه! اون جا لاکچری و شاخ و قدر قدرت، توی دنیای حقیقی پوچ و تو خالی!

 

 ‏ویدئوی این هالک رو که می‌بینم یاد محصولات ایران‌خودرو و سایپا می‌افتم که بین چیزی که تحویل میدن با چیزی که ازش می گن یک دنیا فاصله است!

 

 آهنگ ورودش از میزان تو رینگ بودنش بیشتر بود.

 

 ‏نمی دونم چرا به خودش لقب هالک ایرانی داده چون با این هیکل فقط بهش می خوره یک چاق ایرانی باشه!

 

  اگه جای سجاد غریبی بودم حالا که کتک خورد‌م فورا برای گرفتن دیه اقدام می‌کردم. فیلمشم هست یارو نمی‌تونه انکار کنه.

 

 کاش هالک توی این مدت به جای اینستاگردی می رفت یه کلاس بوکسی چیزی ثبت‌نام می کرد بدونه چطوری مشت بزنه!

 

 کاش اگه باز سجاد غریبی خواست خودش رو نماینده ایران جا بزنه، ممنون الخروجش کنن که دیگه نتونه بره آبروریزی کنه!

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.