2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل کانگانا رانوت ،ستاره بالیوود

بیوگرافی کامل کانگانا رانوت ،ستاره بالیوود

علاقه شدید کانگانا رانوت به بازی در نقش‌هایی که قهرمان آن یک زن است زبان‌زد سینماگران هند است. او بجز یک فیلم در باقی فیلم‌هایش همیشه نقش قهرمان را بازی کرده است.

دوات آنلاین-کانگانا رانوت هنرپیشه فوق ستاره این روزهای بالیوود متولد سال 1987 و 32 ساله است وی از سال ۲۰۰۶ میلادی در سینمای هند فعالیت می‌کند و فیلم‌های پرفروشی چون رانگو را بازی کرده‌ است.

 

علاقه شدید کانگانا رانوت به بازی در نقش‌هایی که قهرمان آن یک زن است زبان‌زد سینماگران هند است. او بجز یک فیلم در باقی فیلم‌هایش همیشه نقش قهرمان را بازی کرده است و دوست ندارد تصویری که در ذهن مردم ایجاد شده تغییر کند.

 

او 20 مارس 1987 در شهر بامبلا به دنیا آمده است پدرش تاجری موفق و مادرش معلم مدرسه است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به بازی، مد، بادبادک ها، گانگستر، کریش ۳، راز: رمز و راز ادامه دارد،آنگلی، اشاره کرد.

 

کانگانا همچنین برنده جوایزی در جشنواره‌ها از جمله در جشنواره  فیلم‌فیر شده است.

 

کانگنا رانوت یکی از صریح‌ترین هنرپیشه‌های هند است و همیشه اظهارنظرهای او جنجال برانگیز است. مصاحبه‌های کانگانا همیشه جنجالهایی را همراه دارد و رسانه‌های هند همیشه به آن توجه می‌کنند.اما نقش‌آفرینی‌های خاص و حرفه‌ای کانگانارانوت باعث می‌شود تا کارگردانها چشم روی اظهارنظرهای او ببندند.  

 

آخرین بازی کانگانا رانوت بازی در فیلم رانگون بود که فیلمی بسیار پرفروش بود. این فیلم  یک درام عاشقانه با نقش آفرینی سیف علی خان و شاهد کاپور و رانوت است.

 

کانگانا رانوت یکی از انتخابهای مجید مجیدی برای بازی در فیلم آن سوی ابرها هم بود و در حالیکه خبر رسیده‌ بود این پشنهاد مورد قبول قرار گرفته اما کانگانا رانوت در آخرین قرارها آن را رد کرد.

 

او در اظهارنظری گفت از همان ابتدا که متوجه شد نقشی که برایش درنظر گرفته‌اند یک نقش فرعی است پیشنهاد را رد کرد. او در مصاحبه‌ای که کافه سینما آن را منتشر کرده‌ گفته‌ است:نقش خواهر قهرمان داستان فیلم آن سوی ابرها به من پیشنهاد شد که نپذیرفتم.چون یک نقش فرعی بود.

 

کانگانا رانوت می‌گوید:آن سوی ابرها قصه خواهر و برادر است که برادر تمام جنگ ها را انجام می دهد. از آنجایی که دارم در فیلم  کتان مهتا  Jhansi ki Rani نقش آفرینی می کنم که نقش قهرمانانه ی دارم. چه لزومی دارد ایفاگر یک نقش فرعی بشوم؟

 

این نخستین باری نیست که رانوت نقشی را نمی پذیرد سال گذشته نیز نتوانست بازی در سلطان را به دلیل تداخل برنامه هایش بپذیرد. گفتنی است در فیلم مجید مجیدی ایشان کاتار نقش اصلی را دارد. بعد از کانگانا رانوت این نقش به  دیپیکا پادوکن پیشنهاد داده‌شد که او هم رد کرد.

 

اظهارنظر کانگانا رانوت در حالی بود که  مجید مجیدی   به شدت از فاش شدن جزئیات داستان فیلم جدیدش پرهیز داشت اما کانگنا رانوت قسمتی از جزئیات را فاش کرد که این کار او باعث واکنش های منفی نسبت به رفتارش شد.

 

 رانوت برنده جایزه ملی بهترین بازیگر زن در هند نیز است. او در کشور هند طرفداران بسیار زیادی دارد. گفته می‌شود او از جمله بازگران زنی است که از آمادگی بدنی بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر زیبایی چهره‌اش او به بازیگری بسیار مسلط است.

 

از جمله ویژگیهای اخلاقی او جدیت در کار و صراحت لهجه است هرچند این دو ویژگی باعث شده تا میان همکاران خود چندان محبوب نباشد اما میان مردم عادی طرفداران زیادی دارد. او در شوهای تلویزیونی هند نیز حضور فعال دارد و گفته می‌شود یکی از ثروتمندترین زنان بالیوود است. او ازدواج نکرده و گفته‌است به رغم پیشنهادتی که داشته‌است اما همچنان ترجیح می‌دهد فعلا ازدواج نکند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.