2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل مجید واشقانی بازیگر  نقش منصور افشار در سریال از سرنوشت

بیوگرافی کامل مجید واشقانی بازیگر نقش منصور افشار در سریال از سرنوشت

مجید واشقانی که در سریال از سرنوشت نقش منصور افشار را بازی کرده فارغ التحصیل رشته مهندسی متالوژی است، او شدیدا فوتبالی و طرفدار نود و عادل فردوسی‌پور است.

دوات آنلاین-مجید واشقانی آقای مهندس سینما و تلویزیون  و بازیگر نقش منصور افشار در سریال از سرنوشت متولد 6 خرداد 1357 در تهران است.

 

مجید واشقانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالوژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد اگر بازیگر نمی شد دوست داشت روانشناس شود شدیدا فوتبالی و طرفدار نود  و عادل فردوسی‌پور است.

 

مجید واشقانی که این روزها دوباره با سریال از سرنوشت سر زبانها افتاده‌است نقش  منصور افشار را بازی می‌کند. او پیش از این در سریال روزهای بی قراری 2 نقش جوانی به نام منصور را داشت که پدر و مادر خود را از دست داده و فقط یک خواهر دارد که حالا متوجه شده‌است که خواهرش هم دخترخوانده بوده و خواهر خونی او نیست.

زندگی خانوادگی مجید واشقانی

او می گوید: راستش این است که پدر و مادرم، آن اوایل تصور و شناخت روشنی از بازیگری نداشتند پدرم ارتشی نیروی هوایی بود و دنیای بازیگری با دنیایی که پدرم در آن بود خیلی تفاوت داشت  با این تفاسیر او همیشه حمایتم کرد با اینکه هیچ وقت این شغل مورد پسندش نبود اما عقیده خودش را به من تحمیل نکرد.

 

مجید یک خواهر دارد که ورزشکار حرفه‌ای است و یک باشگاه بندسازی هم دارد.

 

هم‌کلاس شدن مجید واشقانی با پوریا پورسرخ

مجید واشقانی به دلیل اینکه در دبیرستان رشته ریاضی خوانده‌بود در دانشگاه مهندسی متالورژی را انتخاب کرد اما علاقه او به سینما حتی با وجود اینکه سختی زیادی برای رشته متالورژی کشیده‌بود کم نشد و او با پایان دوره دانشگاه در کلاس‌های آزاد بازیگری ثبت نام کرد.

بیوگرافی کامل مجید واشقانی بازیگر  نقش منصور افشار در سریال از سرنوشت

مجید واشقانی در این باره می گوید:برای اولین با وقتی عاشق سینما شدم که فیلم بهشت پنهان ساخته آقای قدکچیان را در سینما دیدم و شیفته بازی آقای ابوالفضل پور‌عرب شدم.

 

مجید واشقانی بازیگری را از سال 1377 تا 1378 با حضور در کلاس های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس ها وارد بازار کار حرفه ای شد.

 

با پوریا پورسرخ در دوره های تکمیلی بازیگری در سال 80 هم کلاسی بود و همین همکلاسی هم دوستی عمیقی را بین آنها ایجاد کرد و این دوستی در حال حاضر هم ادامه دارد.

 

سریال‌های مجید واشقانی

این بازیگر با سریال مسیر انحرافی در سال 1390 چهره اش شناخته شد و بعد در مجموعه مختلف زیر هشت، هوش سیا، ماتادور در نقش های پلیسی به شهرت رسید.

 

واشقانی در سریال تلاطم نقش سینا را بازی کرد. او همچنین در فصل دوم سریال روزهای بی قراری نیز حضور داشت و نام نقش او در آن سریال نیز منصور بود.

بیوگرافی کامل مجید واشقانی بازیگر  نقش منصور افشار در سریال از سرنوشت

عشق، فوتبال و موسیقی در زندگی مجید واشقانی

مجید واشقانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. او می‌گوید:ولی ۱۵ سال پیش در اتوبوس در مسیر تهران به شمال عاشق شدم که همانجا هم تموم شد، دوست دارم همسر آینده ام مثل خودم تلخ و جذاب باشد. کتاب خواندن را خیلی دوست دارم. به خصوص کتاب های تخصصی سینما. از آنجایی که سینما را به شکل آکادمیک نخواندم دوست دارم در این زمینه زیاد مطالعه کنم.

 

کتاب هایی با موضوع روانشناسی را هم دوست دارم جالب است که من همیشه دوست داشتم یک روانشناس شوم ولی حالا که بازیگر شدم زمانی را برای مطالعه در این رشته می گذارم.

 

او می‌گوید:در بین برنامه های تلویزیونی،‌ بیننده پرو پاقرص برنامه نود  بودم به نظرم این برنامه شاخ برنامه های تلویزیون است و هنوز برنامه ای روی دست آن نیامده است،

 

واشقانی طرفدار استقلال تهران است.

 

او ادامه می دهد: همه نوع موسیقی گوش می دهم بستگی به حالم دارد ولی همیشه موسیقی گوش می دهم و موسیقی در زندگی روزمره ام نقش مهمی دارد تمام آلبوم هایی را هم که به بازار می آید تهیه می کنم.

 

رضا عطاران را خیلی دوست دارم، کارهایش را هم خیلی دوست دارم. هم بازی اش را و هم آثاری که کارگردانی می کند، در بین خواننده های مطرح در ایران  به آهنگ های احسان خواجه امیری و محمد علیزاده علاقه دارم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.