2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل سحر خزائیلی بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

بیوگرافی کامل سحر خزائیلی بازیگر سریال روزهای بی قراری 2

سحرخزائلی 35 ساله کار خود را با مجری گری در تلویزیون آغاز کرد. او در صفحه اینستاگرامش خود را اینطور معرفی کرده‌است: مجری،بازیگر، سفیر هپاتیت، صلح، پیگشیری از اعتیاد،جامعه شناس، شاعر و مدرس و مترجم زبان انگلیسی

دوات آنلاین-سحر خزائیلی، هنرپیشه‌ای که این روزها سریال روزهای بی‌ قراری2 را در  تلویزیون دارد هنرپیشه تازه‌کاری است که هرچند سابقه چندین ساله  حضور در تلویزیون دارد اما بعد از سریال آنام فصل دوم سریال روزهای بی قراری دومین کار او به عنوان هنرپیشه در تلویزیون است.

 

سحرخزائلی 35 ساله کار خود را با مجری گری در تلویزیون آغاز کرد. او در صفحه اینستاگرامش خود را اینطور معرفی کرده‌است: مجری،بازیگر، سفیر هپاتیت، صلح، پیگشیری از اعتیاد،جامعه شناس، شاعر و مدرس و مترجم زبان انگلیسی

او تحصیلاتش در دانشگاه را در رشته جامعه‌شناسی به پایان رساند و دریک برنامه تلویزیون خانوادگی در شبکه 5 به عنوان مجری فعالیش را آغاز کرد.

 

سحر خزائیلی اولین کار هنری‌اش را با فیلم کاتیوشا آغاز کرد و سپس در سریال آنام بازی کرد و حالا هم سریال روزهای بی قراری را روی آنتن تلویزیون دارد.

 

او داری یک برند لواز آرایش به نام سحر نیز هست هرچند این برند به تازگی راه اندازی شده‌ اما یکی از برندهای معروف رژ لب در کشوراست.

سحر خزائیلی در نقش مشاور زنی به نام مرجان در سریال روزهای بی قراری بازی می‌کند. مرجان زنی میانسال است که بیشتر سالهای عمرش را در خارج از کشور زندگی کرده و در این سالها به ایران نیامده‌ است او حالا برای افشای رازی به ایران آمده اما تردیدهایی برای این افشاگری داشته‌است و در این راه مشاور برای گرفتن تصمیم درست به او کمک می‌کند. نقش مرجان را افسانه بایگان بازی می‌کند.

 

سحر خزائیلی درباره بازی در این سریال می‌گوید: یکی از تجربه‌های خاص بود بازی کردن با بزرگانی چون خانم بایگاه و آقای آذرنگ یک تجربه ویژه بود که هرگز فراموش نمی‌کنم.

سحر خزائیلی از جمله هنرمندانی است که به اتفاقات اجتماعی واکنش‌ نشان می‌دهد و بی‌تفاوت از کنار آن عبور نمی‌کند. هرچند این واکنش‌ها گاهی فقط در حد یک تعریف است.

 

خزائیلی در صفحه اینستاگرامش بعد از حاشیه‌هایی که برای عادل فردوسی‌پور در شبکه سه ایجاد  و برنامه 90 تعطیل شد به همسایگی چند ده ساله‌اش با عادل فردوسی پور اشاره کرد و نوشت: وقتی کودک بودم او یک نوجوان متفاوت بود وقتی جوان شدم او همچنان همسایه متفاوتی بود وقتی مجری شدم او همکار متفاوتی بود عادل همیشه فردی متفاوت بود.

 

سحر خزائیلی از نزدیکترین همکاران عادل فردوسی پور است که گفته می‌شود در سازمان صدا و سیما نیز بعد از این حواشی از او حمایت کرده‌ است.

 

خزائیلی با هشتگ‌های خوشفکر، متفاوت، جسور ، استاد و همکار این مطلب را روی صفحه اینستاگرامش گذاشته‌ است.

 

عکس‌ها و اخباری که از خزائیلی منتشر شده است نشان می‌دهد او از جمله هنرمندان بی‌سروصدا  نبوده‌ است. تصاویر منتشر شده‌ از او در اکران خصوصی فیلم هت تریک یکی از این حاشیه‌ها بود. در این مراسم لباس پلنگی که سحر خزائیلی پوشیده بود بسیار مورد توجه قرار گرفت و رسانه‌ها درباره او بسیار نوشتند.

 

البته او از جمله کسانی است که کمتر درباره خانواده‌اش صحبت می کند نزدیکان سحر خزائیلی می‌گویند: سحر کمتر درباره خانواده‌اش صحبت می‌کند تا اطرافیانش تحت تاثیر حواشی کاری او قرار نگیرند.

 

سحر خزائیلی تصمیم دارد در سال جدید فعالیت خود را در حوزه فیلم و سینما بیشتر کند و باید منتظر کارهای جدیدی از او باشیم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.