2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل سارا صوفیایی بازیگر نقش سارا در سریال روزهای بی قراری2

بیوگرافی کامل سارا صوفیایی بازیگر نقش سارا در سریال روزهای بی قراری2

سارا نازپرور صوفیانی معروف به سارا صوفیانی به دلیل ازدواج نامتعارفش با امیرحسین شریفی سرخط اخبار سلبریتی‌ها قرار گرفت. او متولد 26 فروردین ماه سال 64 در مشهد است و فعالیت هنری خود را از سال 77 آغاز کرده‌است.

دوات آنلاین-سارا نازپرور  صوفیانی بازیگر زن 34 ساله‌ای است که هرچند دکترای تاریخ دارد اما سالهای زیادی است که بازیگری را انتخاب کرده‌است.

 

سارا نازپرور صوفیانی معروف به سارا صوفیانی به دلیل ازدواج نامتعارفش با امیرحسین شریفی سرخط اخبار سلبریتی‌ها قرار گرفت. او متولد 26 فروردین ماه سال 64 در مشهد است و فعالیت هنری خود را از سال 77 آغاز کرده‌است.

 

سارا صوفیانی که نقش سارا را در سریال سال روزهای  بی‌ قراری 2 بازی کرده سال 89 با امیرحسین شریفی تهیه کننده پرکار و خوش‌نام سینما  و تلویزیون ازدواج کرد. 

 

سارا صوفیایی در مصاحبه‌ای درباره نحوه بازیگر شدنش می‌گوید:دوران دبستان به بازیگری علاقه داشتم تا اینکه در سال 1377 برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر شدم و با گذشت 8 ماه از فعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کردم و اینطور بود که در واقع فعالیت هنری من شروع شد.

این هنرمند علاوه بر کارهنری که خیلی جدی آن را پیگیری کرده‌ دکترای تاریخ تمدن را هم اخذ کرده‌است.

 

صوفیایی پس از اخذ لیسانس در سال 87 از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال 88 با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا شد و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را در تلویزیون شروع کرد. این آشنایی البته یک سال بعد به ازدواج این دو منجر شد و سارا صوفیایی راه هموارتری را در عرصه هنر در پیش گرفت،

 

وی سپس سریال روزهای بی‌قراری را بازی کرد و البته خوش‌درخشید. او که در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند قرار است در فصل دوم این سریال که به زودی پخش می‌شود نیز در نقش سارا بازی کند.

همسر سارا صوفیانی امیرحسین شریفی (زاده 5 اردیبهشت 1336 – خاتون آباد، اصفهان) بازیگر و تهیه کننده سینما  است. او یکی از پرکارترین تهیه کنندگان سینما بوده و سریالهای چون روزهای بی‌قراری و خانه بی‌پرنده را برعهده داشته‌است.

 

او همچنین فیلم‌های ضیافت، شب دهم، قاصدک و ... را برعهده تهیه کرده و در چند فیلم از جمله ضیافت و شب دهم نیز بازی کرده است.

 

سارا صوفیایی چندان اهل مصاحبه نیست اما در اینستاگرام عکس‌هایی از خود و همسرش منتشر کرده و لحظاتی از خوشی‌هایش را در این 9 سال زندگی مشترک با همسرش را درمعرض دید قرار داده است.

او در یک خانواده مذهبی متولد شده و بعد از ازدواجش هم به سنت‌های خانواده احترام زیادی می‌گذارد. او یکی از مشهورترین بازیگران در خصوص نحوه لباس پوشیدن است. هرچند سارا صوفیایی خیلی از مد پیروی نمی کند ولی لباس‌های ست که با شوهرش می‌پوشد و آن را به معرض دید می‌گذارد بسیارمورد توجه قرار گرفته‌ است. نزدیکان سارا می‌گویند او و شوهرش همیشه لباسهایی یک مدل می‌پوشند و این انتخاب سارا است که چنین تیپی داشته‌ باشند.

 

بازیگرانی که با سارا صوفیایی هم بازی بوده‌اند او را زنی خوش‌اخلاق و بسیار با حوصله می‌دانند. آنها رفتار محبت‌آمیز شوهرش را در صبوری و خوش‌اخلاقی خانم صوفیایی بی‌تاثیر نمی‌دانند. گفته می‌شود او در برابر شوهرش که تهیه کننده‌است از بازیگران دیگر همیشه حمایت کرده‌ است.

 

زندگی مشترک سارا صوفیایی و شوهرش به لحاظ اقتصادی بسیار خوب است اما سارا هیچ وقت اهل نشان دادن ثروت شوهرش به دیگران نبوده‌ است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.