2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چه دمنوش‌هایی برای فصل بهار مناسب است؟

چه دمنوش‌هایی برای فصل بهار مناسب است؟

دمنوش اسمانتوس، از گل‌های سبز رنگ و خشک شده‌ همین گیاه درست می‌شود. این یک نوشیدنی ملایم با عطر و طعم گلی زیباست که خیلی زود شما را شیفته خودش می‌کند.

دوات آنلاین-بهار برای بسیاری محبوب‌ترین فصل است چرا که طبیعت بسیار زیباست و زمین در حال بیدار شدن از زمستانی طولانی است. شما احتمالا در طول زمستان چای زیادی نوشیده اید تا از سرماخوردگی دور بمانید، اما حالا می‌توانید از دمنوش‌های بهاری لذت ببرید. به گزارش زندگی آنلاین ، دمنوش‌های گیاهی تازه برای بهار عالی هستند و می‌توانند شما را در مقابل آلرژی‌های بهاری مقاوم کنند.  به همین دلیل ما تصمیم به جمع آوری یک لیست از دمنوش‌های مناسب این فصل گرفتیم.

 

2 - چای اسمانتوس خشک شده

دمنوش اسمانتوس، از گل‌های سبز رنگ و خشک شده‌ همین گیاه درست می‌شود. این یک نوشیدنی ملایم با عطر و طعم گلی زیباست که خیلی زود شما را شیفته خودش می‌کند. بهترین زمان لذت بردن از این دمنوش، یک بعد از ظهر بهاریست که با عزیزانتان وقت می‌گذرانید. بچه‌ها نیز از طعم شیرین این نوشیدنی خوششان می‌آید، بنابراین حتما همراه با خانواده میل کنید.

 

3 - چای قاصدک خشک شده

گیاه قاصدک مفید برای سلامتی است که شما می‌توانید از تمام قسمت هایش استفاده کنید. گل، ریشه و ساقه این گیاه خوراکی هستند و از برگ‌های آن نیز می‌توانید در تهیه سالاد یا در دمنوش استفاده کنید. قاصدک خشک، طعم گل و تلخی دارد و احتمالا آن را دوست خواهید داشت. نوشیدن چای قاصدک به طور مرتب، باعث می‌شود همواره احساس انرژی و قدرت داشته باشید.

 

4 - دمنوش پوست نارنگی

یک دمنوش بهاری سالم دیگر، دمنوش تهیه شده از پوست نارنگی است. ، این دمنوش از پوست خشک شده نارنگی تهیه می‌شود و بسیار هم خوش طعم است. عطر این نوشیدنی بسیار قوی و خوب است و طعم این دمنوش مشابه طعم خود نارنگی است، شما می‌توانید این دمنوش را مشابه چای سرد میل کنید. این ماده سرشار از انواع ویتامین هاست و برای سلامتی بسیار خوب است.

 

5 - دمنوش نیلوفر

از گل نیلوفر خشک آن می‌توان دمنوشی بسیار خوشمزه تهیه کرد. این دمنوش کافئین ندارد و بنابراین می‌تواند در هر زمانی از شبانه روز مصرف شود و اثری آرامش بخش برجای بگذارد. بعد از آن که از اضطراب‌های روز فاصله گرفته اید و می خواهید کمی استراحت کنید. قبل از مدیتیشن این دمنوش را می توانید میل کنید .

 

6 - چای سوزنی نقره‌ای

چای سوزنی نقره‌ای یکی از مشهور‌ترین انواع چای سوزنی است که در تمام دنیا بسیار ستایش شده است. این چای طعمی علفی و بسیار ملایم دارد که مطمئنا طراوت بخش خواهد بود. آنچه در مورد این چای بسیار جالب و منحصر به فرد است، شکر خاص آن به شمار می‌آید. برگ‌های این چای با مو‌های پشمالوی نقره‌ای پوشیده شده است و به همین خاطر چای سوزنی نقره‌ای نامیده می‌شود.

 

7 - دمنوش گل محمدی

گل محمدی، احتمالا از معروف‌ترین گل‌های دنیاست. اما آیا میدانید این گل زیبا می‌تواند دمنوشی بهاری هم باشد؟ بله، شما می‌توانید جوانه‌های گل محمدی را خشک کنید و دم کنید. نتیجه یک دمنوش خوش طعم و ملایم با عطری شبیه به گل رز است. این دمنوش کافئین ندارد، بنابراین برای همه و برای همه ساعات مناسب است و با نام دمنوش گل سرخ نیز شناخته می‌شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.