2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مسابقه استعدادیابی شگفت‌انگیزان ، برنامه ای برای شبکه نمایش خانگی با اجرای شهاب حسینی

مسابقه استعدادیابی شگفت‌انگیزان ، برنامه ای برای شبکه نمایش خانگی با اجرای شهاب حسینی

در حالی که این روزها مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» از شبکه سه در حال پخش است، خبرها حاکی از آن است که یک مسابقه استعدادیابی جدید در راه است که در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

دوات آنلاین-در حالی که این روزها مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» از شبکه سه در حال پخش است، خبرها حاکی از آن است که یک مسابقه استعدادیابی جدید در راه است که در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

 

در روزهای گذشته تیزر تبلیغاتی یک مسابقه استعدادیابی به نام «شگفت‌انگیزان» در فضای مجازی منتشر شد که به افراد مستعد نوید فرصتی برای پرورش استعدادشان را می‌دهد. ظاهرا قرار است تعدادی از افراد سرشناس، متخصص و باتجربه، به جوانان مستعد ایرانی آموزش دهند و آن‌ها را برای رقابت با یکدیگر و انتخاب بهترین‌ها آماده کنند.

 

افراد مستعد در رشته‌های هنری مانند موسیقی، سینما و هنرهای مربوط به آن مانند کارگردانی، بازیگری، فیلم نامه‌نویسی، تدوین یا حتی رشته‌های ورزشی، شانس حضور در این رقابت را دارند. نکته جذاب این مدرسه مجازی، سلبریتی‌های حاضر در آن است. شهاب حسینی تنها چهره‌ای است که در تیزر تبلیغاتی آکادمی «شگفت‌انگیزان» دیده می‌شود و تا این لحظه تنها چهره‌ای است که حضورش در «شگفت‌انگیزان» تأیید شده است اما به نظر می‌رسد چهره‌هایی مانند فاطمه معتمد آریا، رامبد جوان، نگار جواهریان و مانی حقیقی هم در مدرسه مجازی «شگفت‌انگیزان» حضور دارند. اگرچه همچنان مشخص نیست این چهره‌ها در مقام داور در این مسابقه حضور دارند یا مربی جوانان مستعد برنامه هستند.

 

از آن جایی که رد پای اپلیکیشن روبیکا به وضوح در این برنامه دیده می‌شود و احتمالاً این اپلیکیشن حامی مالی «شگفت‌انگیزان» است، می‌توان انتظار داشت این مسابقه از طریق این اپلیکیشن دیده شود.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
شیرین نوروزی و لاوین نوروزی 1399/09/28
لطفا لطفا لطفا و خواهشا بهم بگید چطوری برم شرکت کنم می‌خوایم ثبت نام کنیم و بگید چطوری فیلم ارسال کنیم
ریحانه 1399/08/02
من هرچی میزنم نمیاد البته من روبیکا ندارم ودر همینجا میزنم و می خواستم راهنمایی ام کنید
یاشار 1399/05/22
🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
هستی 1399/05/18
ببخشید چجوری فیلم بفرستیم ؟
آیلین 1398/12/16
من قبلا ثبت نام کردم اما الان توی روبیکا که می زنم چیزی نمیاد درباره شگف انگیزان یا اگر هم میاد انیمیشنش میاد
علی 1398/08/12
سلام من توی روبیکا هستم و قبلا هم ثبت نام کردم ولی الان در روبیکا هیچ چیز از شگفت انگیزان برام بالا نمیاد لطفا اگه اطلاعاتی راجع به این موضوع دارد بدهید.
سارا 1398/08/08
خیلی عالیه
میلاد 1398/07/07
بلخره هزینه ثبت نام چه قدر هست؟۱۲ تومن،۴۲ تومن یا ۴۷ تومن ؟؟
علی 1398/04/23
چرا من تو روبیکا هرچی میزنم صفحش باز نمیشه
حسنا 1398/03/01
سلام ببخشید نمی تونم روبیکا را دانلود کنم اگه میشه راهنماییم کنید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.