2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دستور تهیه سالاد تن ماهی و سبزیجات

دستور تهیه سالاد تن ماهی و سبزیجات

پروئتین کمک می کند تا انرژی بیشتری جذب شود و قوای گلوکز را کاهش دهد و توده های عضلانی را هم افزایش می دهد؛ یکی از غذاهایی که می‌توان با پروتئنی بجز و مرغ و گوشت قرمز درست کرد رسپی تون ماهی با سبزیجات است.

دوات آنلاین-بدن ما برای اینکه بتواند عضلات خود را حفظ کند  نیاز به پروتیئن دارد اما اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید از گوشت قرمز یا مرغ استفاده کنید یا نمی‌خواهید  غذایتان را بدون طعم و عطر استفاده کنید می‌توانید غذاهایی سرشار از پروتئینی بجز گوشت و مرغ استفاده کنید. پروئتین  کمک می کند تا انرژی بیشتری جذب شود و قوای گلوکز را کاهش دهد و توده های عضلانی را هم افزایش می دهد؛ یکی از غذاهایی که می‌توان با پروتئنی بجز و مرغ و گوشت قرمز درست کرد  تن ماهی با سبزیجات است.

مواد لازم:

یک تکه تون ماهی

5 تکه بروکلی

5 تکه گل کلم

یک چهارم از بادمجان متوسط

یک هویج برش داده شده.

یک کدو سبز برش داده شده

یک چهارم پیاز بنفش

یک سیر کوچک خرد شده

3 تا قاشق غذا خوری روغن زیتون (48 گرم)

1 قاشق غذا خوری سس سویا (15میلی لیتر)

نمک و فلفل به میزان کافی

در یک تابه،تون ماهی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون طبخ کنید و کنار بگذارید و در تابه دیگری سبزیجات را با 2 قاشق چای خوری از روغن باقی مانده بپزید.ماهی ها را در قطعات کوچک ببرید و به سبزیجات اضافه کنید و سپس نمک و فلفل و سس سویا را بیفزاییدو اجازه بدهید تا کامل بپزند و بعد سرو کنید.این سالادبرای صبحانه یا یک میان وعده سبک مناسب است ، ما توصیه میکنیم که هنگام اضافه کردن نمک مراقب باشید زیرا خود تن ماهی طعم نمک دارد.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.