2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
پشیمانی زن فقیری که نوازدش را 6 سال قبل به زوجی ثروتمند سپرد

پشیمانی زن فقیری که نوازدش را 6 سال قبل به زوجی ثروتمند سپرد

مامای بیمارستان گفت: شاکی شش سال قبل در حالی که باردار بود برای درمان به بیمارستان مراجعه می کرد و پس از زایمان هم فرزند او که پسر بود به او تحویل داده شد و مدارک تحویل هم موجود است.

دوات آنلاین-زنی که شش سال قبل سرپرستی نوزاد پسرش را به خاطر مشکلات مالی به خانواده پولداری سپرده بود مدعی شد که دلتنگ پسرش شده و قصد دارد او را به خانه اش برگرداند.

 

به گزارش جوان امکان انجام اعمال غیر قانونی در جامعه سبب می شود تا بسیاری افراد بدون توجه به ساختارهای قانونی دست به ارتکاب اعمال دلخواهشان بزنند که در گذر زمان برخی آنها را با ساختارهای قانونی درگیر می کند.

 

در پرونده ای که روز گذشته در دادسرای امور جنایی تهران بررسی شد زنی که شش سال قبل نوزادش را به خانوادهای پولدار سپرده بود حالا مدعی باز پس گیری کودک خود شده است.

 

براساس این گزارش چندی قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و از ماما و پرستار بیمارستانی در تهران به اتهام فروش نوزادش شکایت کرد.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: شش سال قبل باردار شدم و برای زایمان در بیمارستانی در مرکز تهران بستری شدم. وقتی پسرم به دنیا آمد ماما و پرستار بیمارستان مدعی شدند نوزادم فوت کرده است و من یک روز بعد از بیمارستان مرخص شدم تا اینکه پس از چند سال از طریق یکی از دوستان قدیمی ام متوجه شدم مسئولان بیمارستان باید آن روز گواهی فوت نوزادم را به من می دادند، اما آنها گواهی به من ندادند و به همین دلیل احتمال می دهم نوزادم را آنها به خانواده ای فروخته اند.

 

پس از طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی رضوانی برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

مأموران در نخستین گام ماما و پرستار بیمارستان مورد نظر را شناسایی و از آنها تحقیق کردند.

 

مامای بیمارستان گفت: شاکی شش سال قبل در حالی که باردار بود برای درمان به بیمارستان مراجعه می کرد و پس از زایمان هم فرزند او که پسر بود به او تحویل داده شد و مدارک تحویل هم موجود است.

 

مأموران پلیس در ادامه با تحقیق از پرستار بیمارستان راز شکایت شاکی را برملا کردند.

 

پرستار بیمارستان گفت: شاکی در آن زمان وضع مالی خوبی نداشت به طوریکه تصمیم گرفته بود در همان ابتدای بارداری جنین را سقط کند، اما ما او را منصرف کردیم تا اینکه متوجه شدیم در رفت و آمدهایی که در بیمارستان دارد با زن و مردی که بچه دار نمی شدند و برای درمان به بیمارستان ما رفت و آمد داشتند ارتباط گرفته است. ما پس از زایمان فرزندش را تحویل او دادیم و الان احتمال می دهیم که او همان روز پسرش را برای نگهداری به آن خانواده سپرده است.

 

پس از این مأموران تحقیقات خود را ادامه دادند تا اینکه خانواده مورد نظر را شناسایی کردند.

 

بررسی ها نشان داد نوزاد شاکی که الان پسر شش ساله ای به نام رادمهر است آن زمان به عنوان فرزند به این خانواده سپرده شده است.

 

پدر این خانواده در تحقیقات پلیسی گفت: من و همسرم بچه دار نمیشدیم تا اینکه شش سال قبل در بیمارستان با شاکی آشنا شدیم. او وضع مالی خوبی نداشت و قصد سقط جنین داشت، اما ما او را منصرف کردیم و هزینه درمان او را پرداخت کردیم و در نهایت پس از اینکه نوزادش به دنیا آمد طبق قراردادی که با او تنظیم کردیم نوزاد را به عنوان فرزند خودمان به ما سپرد. ما رادمهر را مثل فرزند خودمان بزرگ کردیم و او الان خبر ندارد که ما پدر و مادر واقعی او نیستیم.

 

در ادامه شاکی مورد بازجویی قرار گرفت. وی با اظهار پشیمانی درباره شکایت دروغش از پرسنل بیمارستان گفت: چند سال قبل از همسرم به خاطر اعتیادش جدا شدم و بعد با مرد سالخورده‌ای ازدواج کردم. شش سال قبل از او بچه دار شدم اما به خاطر مشکلات مالی تصمیم گرفتم سقط کنم تا اینکه با این خانواده آشنا شدم و تصمیم گرفتم سرپرستی پسرم را پس از به دنیا آمدن به آنها واگذار کنم. الان پس از شش سال پشیمان شدم و دلم برای پسرم تنگ شده است و به همین خاطر این شکایت دروغین را مطرح کردم تا به پسرم برسم.

 

تحقیقات درباره این حادثه به دستور قاضی رضوانی ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.