2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
 بیوگرافی کامل بهرنگ علوی بازیگر  نقش سینا در سریال بر سر دوراهی

بیوگرافی کامل بهرنگ علوی بازیگر نقش سینا در سریال بر سر دوراهی

من فکر می‌کنم «بر سر دوراهی» برای خاطره بازها و نوستالژی بازی‌ها سریال جذابی خواهد بود.

دوات آنلاین-بهرنگ علوی هنرپیشه بی‌حاشیه که با نقش سینا در سریال سر دوراهی بعد از سه سال وقفه دوباره به تلویزیون آمده است متولد اول فروردین ۱۳۵۹ در تهران، است

 

بهرنگ علوی که در سریال سر دوراهی نقش دوست صمیمی حامد شخصیت اصلی فیلم با بازی حمید گودرزی را بازی می‌کند دیپلم نقشه  کشیدارد و  تنها فرزند خانواده‌اش است و در بیمارستان آزاده بدنیا آمد،

 

پدرش مدیر بازنشسته آموزش و پرورش و مادرش از مدیران شرکت مخابرات است.

 

او فعالیت‌های هنری‌اش را از بازی‌هایی که در تئاتر مدرسه انجام میداد شروع کرد.

 

بهرنگ علوی در نوجوانی بهترین بازیگر مدارس مناطق تهران شد، و در واقع از 11 سالگی کار حرفه‌ای را شروع کرد.

 

بهرنگ زیر نظر استادانی چون ، پرویز پرستویی، آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، پانته آ بهرام آموزش دید و با سریال نردبان آسمان سال ۸۸ به کارگردانی محمد حسین لطیفی به سینما معرفی شد، با حضور خود در فیلم "دربند" سال ۱۳۹۱ نشان داد می‌تواند نقش‌های متفاوتی را بازی کند تا اینکه با سریال هشت و نیم دقیقه به شهرت زیادی رسید.

 

هرچند حضور بهرنگ علوی در فیلم لانتوری کمی حاشیه‌ساز شد چرا که با لباسی غیر متعارف روی فرش قرمز حاضر شده‌بود اما نقش‌آفرینی او در این فیلم نیز یکی از موفقیت‌های او بود. علوی برای بازی در فیلم عیار 14 کاندیدای بهترین نقش مکمل مرد در جشنواره فجر نیز شد..

 

بهرنگ علوی ازدواج نکرده و مجرد است.

 

علاقه وافر او به کودکان باعث شده تا سفیرحمایت از کودکان کار و زنان خودسرپرست هم باشد و رسالت اجتماعی‌اش را فراموش نکند.

 

علوی می‌گوید:برخی از بازیگران دوست دارند که اول خودشان معروف شوند و بعد آثارشان، اما من از ابتدا هم دوست داشتم که به واسطه کارهایم به شهرت برسم.

 

علوی علاوه بر کار بازیگری به عکاسی و نویسندگی و طراحی مد مشغول است و البته در بازارچه‌های خیریه هم شرکتی فعال دارد.

در ورزشهاى شنا، اتومبیلرانى، یوگا، بیلیارد تبحر خاصى دارد، تیم مورد علاقه او یوونتوس ایتالیاست و مبتکر مکتب بهیسم یا فرهنگ شاد زیستن است.

 

بهرنگ علوی می‌گوید یکی از آرزوهایش این است که نقش ترامپ را بازی کند چراکه این روزها سیاستمداران وارد دنیای سلبریتی‌ها شده‌اند و حالا او می‌خواهد سلبریتی باشد که نقش یک سیاستمدار را بازی می‌کند.

 

بهرنگ علوی درباره بازی در سریال سر دوراهی هم می‌گوید: بر سر دوراهی شخصیت حامد را محور قرار داده و او نقطه پرگار تمام سریال است. چیزی که برای من جذاب بود نوع رفاقتی است که بیشتر در زندگی‌های سنتی می‌دیدیم تا اینکه در شرایط فعلی شاهد آنها باشیم. سینا هم یک رفیق و کاراکتری شیرین، رفیق باز و جوانمرد است که نمی‌دانم در آخر چه اتفاقی برای او می‌افتد اما مثل همیشه امیدوارم و دعا می‌کنم مثل همه نقش‌هایی که بازی می‌کنم چه منفی و چه مثبت، او هم عاقبت بخیر شود و من جواب اعتمادم به نویسندگان را بگیرم.

من به عنوان یک بازیگر تلاشم را می‌کنم تا نقش سینا بین مردم جا باز کند و جذاب‌تر شدن کار به گروه نویسندگان بستگی دارد.

ا. افزود: من فکر می‌کنم  سریال بر سر دوراهی برای خاطره بازها و نوستالژی بازی‌ها سریال جذابی خواهد بود. کسانی که فیلمهای قدیمی و زندگی و شرایط اجتماعی آن زمان را دوست دارند، خیلی زود با این سریال ارتباط برقرار می‌کنند و این یکی از چیزهایی است که در تلویزیون کمتر شاهد آن هستیم.

سریال بر سر دوراهی با نام قبلی «ساده‌دلان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا برای نوروز ۹۸ و پخش از شبکه دو سیما تولید شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.