2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریع‌ترین روش‌ها برای خانه تکانی

سریع‌ترین روش‌ها برای خانه تکانی

در اولین گام لباس‌ها و وسایلی که استفاده نمی‌کنید را جمع آوری کنید. این کار باعث می‌شود کمد لباس‌تان سبک و مرتب شود. ضمن اینکه متوجه می‌شوید برای خرید عید به چه چیزهایی نیاز دارید و چه چیزهایی را باید کنار بگذارید.

دوات آنلاین-خانه‌تکانی یکی از سخت‌ترین و البته جذاب‌ترین کارهایی است که خانم‌ها در طول سال انجام می‌دهند. خانم‌های خانه‌دار دوست دارند همیشه خانه‌شان برق بیفتد و کاملا تمیز شود. برای اینکه بتوانید خانه‌تکانی را اصولی و خوب انجام دهید و از آن لذت ببرید حتما باید برنامه ریزی دقیقی داشته‌باشید.

 

در اولین گام لباس‌ها و وسایلی که استفاده نمی‌کنید را  جمع آوری کنید. این کار باعث می‌شود کمد لباس‌تان سبک و مرتب شود. ضمن اینکه متوجه می‌شوید برای خرید عید به چه چیزهایی نیاز دارید و چه چیزهایی را باید کنار بگذارید.

در گام بعدی کف کمد‌ها و ویترین و ... را تمیز کنید.

 

باز هم دقت کنید تا وسایل اضافی اگر در آن باقی مانده‌است را دور بریزید.

 

ظروف داخل ویترین را بشویید . لوستر‌ها و لامپ‌های خانه را تمیز کنید. قبل از این کار حتما برق خانه را قطع کنید. با پنبه یا پارچه پنبه‌ای و الکل می‌توانید تمیزکاری کنید. این کار درخشندگی خاصی به خانه شما می‌دهد.

 

سپس  سراغ آشپزخانه بروید. ابتدا کشوها و داخل کابینت‌ها را تمیز کنید و بعد بیرون آن را دستمال بکشید.

 

بهتر است تمیز کردن یخچال و اجاق گاز را برای آخر سر بگذارید. دوباره به وسایلی که دیگر نیاز ندارید فکر کنید و آنها را کناری قرار دهید تا کابینت‌ها نظم بهتری بگیرد.

برای اینکه خانه‌ای نو و براق داشته‌ باشید لازم نیست حتما وسایل نو بخرید. ایده بهتر در این شرایط اقتصادی این است که دکوراسیون خانه را تغییر دهید. این کار حال شما را بسیار خوب و خانه شما را کاملا نو و جدید می‌‌کند.

 

می‌توانید فرش‌های خانه را جمع کنید و مدتی فقط مبل‌ها را روی سرامیک قرار دهید. یا فقط یک فرش کوچک میان مبل‌ها قرار دهید.

 

بعد از چند ماه می‌توانید دوباره فرش‌ها را پهن کنید. یا اینکه می‌توانید جای میز ناهارخوری و مبل‌ها را تغییر دهید.

 

شلف به دیوار اضافه کنید و پرده‌ها را کنار بزنید.

 

شست و شوی سرویس بهداشتی هرچند کاری است که خانم ها مدام انجام می‌دهند اما بهتر است برای تمیزکاری عید دیوارهای سرویس بهداشتی را هم بشویید. سرامیک‌ها را بشویید و خوب تمیز کنید و بعد با اسپری براق کننده شیرآلات شیرها را تمیز کنید تا خوب برق بزند.

 

در نهایت گردگیری کنید و شیشه‌ها را خوب برق بیندازید. البته گردگیری و جاروی نهایی را باید یک روز قبل از تحویل سال انجام دهید تا خانه شما به خوبی تمیز بماند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.