2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حضور 2 سلبریتی در تبلیغ یک خشکشویی

حضور 2 سلبریتی در تبلیغ یک خشکشویی

حضور سلبریتی‌ها در تبلیغات برندهای مختلف دیگر به موضوعی عادی تبدیل شده است. این اتفاق در جهان سابقه‌ای طولانی دارد و مدتی است چهره‌های مطرح ایرانی نیز در عرصه تبلغات حضور فعال دارند.

دوات آنلاین-حضور سلبریتی‌ها در تبلیغات برندهای مختلف دیگر به موضوعی عادی تبدیل شده است. این اتفاق در جهان سابقه‌ای طولانی دارد و مدتی است چهره‌های مطرح ایرانی نیز در عرصه تبلغات حضور فعال دارند.

 

این چهره‌ها از بازیگران مطرح تا علیرضا فغانی داور فوتبال را شامل می‌شود. همه این سلبریتی‌ها در دو نکته تبلیغاتی مشترک هستند. نخست آن‌که همگی در کمپین‌های تبلیغاتی برندهای معروف و شرکت‌های معتبر حاضر می‌شوند و هر کالایی را تبلیغ نمی‌کنند. دوم آن‌که تبلیغاتی که از سوی این برندها انجام می‌شود معمولا با کیفیت و از طریق بیلبوردهای خیابانی یا تیزرهای تلویزیونی است اما اخیرا اتفاقی خلاف این امر رخ داده است.

 

در تراکتی که یک خشکشویی روی دیوار نصب و کار و کسب خود را تبلیغ کرده دو سلبریتی مطرح حضور دارند. عکس محمدرضا گلزار و افشین پیروانی در حالی در تراکت تبلیغاتی دیده می‌شود که این بار نه برندی معروف پشت ماجرا است و نه شکل تبلیغات کیفیت لازم را دارد. اگر این دو داوطلبانه در عکس تبلیغاتی حاضر شده باشند این اقدامی خلاف رویه محسوب می‌شود و جالب توجه است.

 

یک امکان دیگر این است که این دو سلبریتی صرفا عکسی یادگاری انداخته باشند و از این عکس برای تبلیغات استفاده شده باشد. در این صورت باید دید آیا اصولا چنین کاری قانونی است و آیا نباید محمدرضا گلزار و افشین پیروانی برای استفاده تبلیغاتی از عکس اجازه می‌دادند؟

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
بخار 1397/12/11
خشكشويي آنلاين بخار http://www.bokhaar.com

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.