2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آرایش مناسب برای مهمانی‌های عید نوروز

آرایش مناسب برای مهمانی‌های عید نوروز

اگر می‌خواهید یک آرایش شیک و مناسب داشته‌ باشید که اتفاقا سن شما را هم جوان‌تر از آنچه هستید نشان دهد باید یک آرایش لایت استفاده کنید.

دوات آنلاین-آرایش صورت می‌تواند در برجسته کردن زیبایی‌های صورت شما بسیار موثر باشد. در ایام عید نوروز که دید و بازدید‌ها زیاد است و افراد یا مهمان دارند یا به مهمانی می‌روند مرتب بودن یکی از مهمترین چیز‌هایی است که خانم‌ها باید رعایت کنند، اما باید توجه کرد که آرایش مناسب برای تیپ خود انتخاب کنید.

 

شیما اسدی میکاپ آرتیست به دوات آنلاین می‌گوید: اگر می‌خواهید یک آرایش شیک و مناسب داشته‌باشید که اتفاقا سن شما را هم جوان تر از آنچه هستید نشان دهد باید یک آرایش لایت استفاده کنید.

 

به طور کلی این یک اصل در آرایشگری است که آرایش صورت باید به قدری باشد که زیبایی‌های صورت شما را نمایانگر کند نه اینکه اجزاء صورت را به شکل دیگری دربیاورد.

 

این اصل در همه سبک‌های آرایشی استفاده می‌شود اما  برای مراسم‌ها و دید و بازدیدها و مهمانی های عید نوروز بهترین آرایش آرایشی است که بتوانید زیبایی‌های صورت شما را برجسته تر کند.

مهمترین اصل در آرایش عید که مدت زیادی هم روی صورت شما می‌ماند این است که از کمترین وسیله آرایشی بیشترین استفاده را بکنید.

 

برای اینکه خانمی جوان و خوش‌سیما باشید می‌توانید به جای استفاده از انواع مواد آرایشی برای چشم از یک سایه چشم روشن و ملایم و ریمل استفاده کنید.

 

قبل از اینکه از ریمل استفاده کنید حتما فرموژه بزنید و سپس ریمل استفاده کنید. زیرا حالت مژه های شما را زیبا‌تر می کند.

 

یک سایه که پشت و گوشه‌های چشم شما را براق و زیبایی چشم شما را دو چندان کند برای آرایش ایام عید بسیار مناسب است.

 

لازم نیست حتما از کرم‌ پودر استفاده کنید. مطابق هر روز که ضد آفتاب استفاده می‌کنید یک پنکک سبک هم بزنید تا اگر فرصت تجدد پنکک نداشتید بتوانید کرم ضد آفتاب خود را تا مدتی بیشتر روی صورت نگه‌ دارید ضمن اینکه پوست صورتتان هم یک نواخت و صاف شود.

 

دومین کاری که باید بکنید استفاده از یک رژ گونه بسیار ملایم است رژ گونه‌های پررنگ سن شما را بالا می‌برد هرچه رژ گونه لایت باشد شما را زیباتر و جوان‌تر می‌کند. از رژ گونه‌هایی که کمی براق است استفاده کنید. رژ گونه هلویی در این موارد بسیار مناسب است.

 

در نهایت از رژ لب استفاده کنید. اگر مهمانی جنبه کمی رسمی‌تر دارد از رژ پررنگ استفاده کنید اما در غیر اینصورت می‌توانید از رژهایی که فقط به لب کمی رنگ می‌دهد و آن را یکنواخت می‌کند استفاده کنید.

هرچه  آرایش ساده‌تر باشد و فقط نقاط زیبای صورت شما برجسته‌تر شود زیبایی شما بیشتر می‌شود.

 

آرایش‌های سنگین و استفاده از خط‌چشم‌های پهن یا سایه های پررنگ مناسب دید و بازدید عید و البته ایام بهار نیست.

 

در بهار باید آرایش لایت و مطابق با حال و هوای بهار باشد. مثلا استفاده از رژ صورتی براق برای فصل بهار خیلی مناسب است.

 

نکته ای که باید توجه داشته‌ باشید زیبایی ناخن‌هاست همانقدر که زیبایی صورت و مرتب بودن اهمیت دارد زیبایی دست‌های شما هم مهم است. فرقی نمی‌کند ناخن‌هایتان بلند است یا کوتاه. مهمترین نکته یک دست بودن ناخن‌ها و سوهان کشیده بودن آنهاست.

 

حتما لاکی استفاده کنید که رنگ بهاره دارد رنگ‌های صورتی، قرمز ملایم، هلویی، یاسی از جمله رنگ‌های مناسب برای تزئین ناخن‌هاست.

 

این لاک را خودتان در خانه می‌توانید روی ناخن ها بزنید اما باید توجه کنید که با یک بار لاک زدن رنگ مناسب آن را به دست نمی‌آورید،

 

دست کم دوبار ناخن‌هایتان را لاک بزنید و ایرادهای آن را در آخر کار بگیرید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.