2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بهترین راه تمیز کردن سریع و آسان دیوارها در خانه تکانی

بهترین راه تمیز کردن سریع و آسان دیوارها در خانه تکانی

تمیز کردن دیوارها کاری سخت و طاقت‌فرسا برای خانم‌هاست. برای اینکه این کار را برای خود راحت‌ کنید و برای تمیز کردن دیوارها لازم نباشد دو بار آن را دستمال بکشید بهترین کار استفاده از سفید‌کننده و میکروب‌زداهای جدید است

دوات آنلاین-تمیز کردن دیوار خانه موقع خانه تکانی  یکی از سخت‌ترین و مهمترین کارهایی است که خانم‌ها انجام می‌دهند. هر سال روش‌های جدیدی برای تمیز کردن دیوارها می‌آید که شاید کمی از سختی کار کم کند. با این حال همچنان تمیز کردن دیوارها کاری سخت و طاقت‌فرسا برای خانم‌هاست.

 

برای اینکه این کار را برای خود راحت‌کنید و برای تمیز کردن دیوارها لازم نباشد دوبار آن را دستمال بکشید بهترین کار استفاده از سفید‌کننده و میکروب‌زداهای جدید است. البته نباید آن را به صورت خالص استفاده کنید چراکه اولا سیستم تنفسی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و دوم اینکه تمیز کردن را برای شما سخت می‌کند چون به اندازه کافی رقیق نیست.

 برای آماده کردن مایع تمیز کننده عالی برای تمیزی دیوارها به اندازه هر یک پارچ آبی که داخل سطل می‌ریزید یک لیوان مایع سفید کننده ویک پیمانه پودر لباسشویی استفاده کنید.

 

بهتر است آب گرم باشد وقتی مایع را آماده کردید. می‌توانید آن را با توری یا اسفنج روی دیوارها بکشید به محض اینکه این مواد را روی دیوار بکشید کثیفی‌ها از آن جدا می‌شود و متوجه سرعت تمیز کرد این مایع می‌شوید قبل از اینکه دیوار خشک شود با دستمال خشک مواد را از روی دیوار پاک کنید.

 

اگر دیوارهای خانه شما زیاد است قطعا تمیز کردن دیوار کاری زمان‌بر خواهد بود بنابراین یک روش خوب برای بالا بردن سرعت این است که فرش‌‌هایی که روی زمین دارید به اندازه یک متر تا کنید و روی سرامیک یا موزایک  کیسه ای پهن کنید و بعد دیوار را تمیز کنید.

 

وقتی فرش را تا کردید می‌توانید با تی‌های بزرگ که برای تمیز کردن کف زمین است دیوار را تمیز کنید، تی را به مواد آغشته کنید و روی دیوار بکشید سپس با یک تی خشک دیوار را خشک کنید. این کار سرعت کار شما را بسیار بالا می‌برد ضمن اینکه باعث می‌شود تا ردی باقی نماند. اگر گوشه‌ها و اطراف جا ماند می‌توانید با طوری و دستمال خشک آن مکانها را تمیز کنید معمولا چنین اتفاقی نمی‌افتد.

توجه داشته‌ باشید قبل از اینکه تمیز کردن دیوار را آغاز کنید ابتدا گرد و غبار آن را با یک جاروی خشک یا دستمال خشک بگیرید و بعد تمیز کردن دیوار را آغاز کنید.

 

حتما از دستکش استفاده کنید و در طول کار نیز ماسک به صورت داشته باشید تا به دستگاه تنفسی شما آسیبی وارد نشود. بهتر است بعد از اتمام کار حتما یک لیوان شیر بنوشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.