2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیو گرافی کامل آرش مهاجری مانکن و بازیگر نقش امیر درسریال احضار

بیو گرافی کامل آرش مهاجری مانکن و بازیگر نقش امیر درسریال احضار

آرش در سریال احضار در نقش امیر همسر پروا که نقش آن را نازنین کیوانی بازی می کند ایفای نقش کرده‌ است. او متولد ۲۳ تیر ۱۳۶۵ شیراز، قد ۱۸۸، وزن ۸۶ ،رنگ چشم سبز، رنگ مو قهوه ای و مشکی است.

دوات آنلاین-آرش مهاجری که این روزها در نقش امیر در  سریال احضار بازی کرده همسر نازنین کیوانی و یک مدل است.

 

آرش مهاجری در سریال احضار در نقش امیر همسر پروا که نقش آن را نازنین کیوانی بازی می کند ایفای نقش کرده‌ است.

 

اومتولد ۲۳ تیر ۱۳۶۵ شیراز، قد ۱۸۸، وزن ۸۶ ،رنگ چشم سبز، رنگ مو قهوه ای مشکی است.

 

آرش بااینکه یک مدل تجاری است اما در دنیای بازیگری چندان فعال نیست، او مدتی مدل برند ماکسیم که پوشاک مردانه تولید می کند بود و در کشور ایتالیا هم فعالیت‌هایی در این خصوص دارد.

 

هرچند آرش جوان است اما. یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های ایرانی است که از همان ابتدای جوانی وارد این حرفه شده است.

او ساعت‌های زیادی از روز را ورزش می‌کند و بسیار به زیبایی موها و پوستش اهمیت می‌دهد.

 

بر اساس اطلاعات موجود آرش و نازنین در سنین بسیار کم و زمانی که حدودا 20 ساله بودند با هم ازدواج کردند. نازنین زمان ازدواج 20 ساله و آرش 22 ساله بود. حاصل این ازدواج دختری 7 ساله‌است که فعلا به شغل پدر یا مادرش علاقه‌ای نشان نداده‌است.

 

آرش اهل شیراز است و سریال احضار از اولین تجربه‌های او در بازیگری محسوب می‌شود. همه درآمد آرش مهاجر از شغل مانکنی است و در واقع مانکن ثابت ماکسیم محسوب می‌شود.

چهره آرش کاملا طبیعی است و برای زیبا شدن هیچ عمل جراحی روی صورتش انجام نداده‌ است.

 

او راز این جذابیت را ورزش و تغذیه سالم می‌داند و می‌گوید: من هیچ وقت سمت سیگار و قلیان نرفتم و همیشه در حال ورزش کردن هستم بیشتر سبزیجات ومیوه می‌خورم و بسیار مراقب وزنم هستم.

 

نازنین کیوانی از سختی‌های زندگی با یک مانکن را حساسیت زیاد او نسبت به تغذیه می‌داند و می‌گوید: آرش نسبت به مواد غذایی که استفاده می‌کنیم بسیار حساس است همین هم باعث شد تاهر سه نفر ما بدنی کاملا سالم داشته باشیم. تحت تاثیر آرش من  و دخترم هم ورزش می‌کنیم و این کار زندگی ما را خیلی خوب کرده‌است.

 

یکی از ماندگارترین نقش‌هایی که نازنین کیوانی تا به حال بازی کرده‌است در سریال مینو است. او نقش زنی عاشق و جاسوس به نام ساره را بازی کرد که برای بازگرداندن شوهرش به زندگی دوباره در عراق به ایران آمده‌ بود. داستان این سریال در سال اول جنگ تحمیلی و حمله عراق به خاک خرمشهر است.

 

آرش و نازنین از فعالان حقوق حیوانات هستند و در پیج اینستاگرام خود نیز تبلیغات زیادی برای مراقبت از حیوانات و به رسمیت شناختن زیستگاه آنها انجام می‌دهند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
صدف 1398/06/18
دختر نازنین از همسر اولشون هست اطلاعات اشتباه ثبت شده

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.