2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل شهریار ربانی بازیگر نقش سینا در سریال احضار

بیوگرافی کامل شهریار ربانی بازیگر نقش سینا در سریال احضار

شهریار ربانی بعد از مدت‌ها اجرای برنامه وارد دنیای بازیگری شد و در سریال احضار نقش سینا را بازی کرد. با این بازیگر بیشتر آشنا شوید:

دوات آنلاین-شهریار ربانی بعد از مدت‌ها اجرای برنامه وارد دنیای بازیگری شد و در سریال احضار نقش سینا را بازی کرد. با این بازیگر بیشتر آشنا شوید:

 

شهریار ربانی متولد 14 شهریور سال 61 است و در تهران به دنیا آمده. او خودش را این طور معرفی می‌کند: دیپلم ریاضی دارم اما به دلیل علاقه ای که به هنر داشتم، در دانشگاه هنر تهران و در رشته گرافیک ادامه تحصیل دادم و لیسانسم را در این رشته گرفتم. برای مقطع کارشناسی ارشد هم مهندسی منابع طبیعی را انتخاب کردم.

 

شهریار ربانی کارش را در عرصه هنر با دوبله آغاز کرد. او در این باره می‌گوید:از سال 84 وارد واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما شدم. سال 90-89 با اجرای برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما وارد حوزه اجرا شدم. در این مدت در شبکه های یک، دو، ورزش، شما و … برنامه های مختلفی را اجرا کرده ام.

اجرای برنامه اجتماعی کوچه باغ، برنامه سینمایی سینمایش و برنامه مذهبی شهر باران، برنامه صفر تا صد یا همان تخت گاز ایرانی ، آقای گزارشگر در نوروز95 و برنامه علمی چرخ از جمله کارهایی است که در کارنامه شهریار ربانی دیده می‌شود.

 

او زمانی که فقط به اجرا می‌پرداخت و هنوز وارد عرصه بازیگری نشده بود درباره بازیگری گفته بود: هر کاری شأن و منزلت خاص خودش را دارد وهیچ کاری نسبت به کاری دیگر ارجحیت ندارد. البته شاید پول و شهرت بیشتری در بازیگری و سینما وجود داشته باشد. همانطور که گفتم به بازیگری علاقه دارم اما گاهی دست سرنوشت انسان را به سمتی می برد که شاید هدف اصلی او نیست.

سرانجام شهریار ربانی با بازی در فیلم سینمایی شعله‌ور به کارگردانی حمید نعمت الله به جمع بازیگران پیوست و پس از آن در نقش سینا در سریال نمایش خانگی احضار حاضر شد.

 

او درباره دوستان هنری‌اش گفته است: من در دوست داشتن ممانعتی ندارم و به همه عشق می ورزم، عزیزانی مثل مهین برزویی، مینو غزنوی، شهلا ناظریان، ناصر نظامی، حامد میرزاپور و امین نبی اللهی جزو این دسته افراد هستند

 

نکته‌ای که درباره شهریار ربانی زیاد مطرح می‌شود شباهت او به محمدرضا گلزار است اما خودش چنین نظری ندارد و می‌گوید: نمی دانم چرا می گویند به محمدرضا گلزار شباهت دارم، شخصا شباهت زیادی حس نمی کنم، آقای گلزار انسان جذاب، خوشتیب و خوش چهره ای هستند اما به شخصه چنین شباهتی حس نمی کنم و فکر می کنم هر کسی چهره و استایل خاص خودش را دارد.

 

شهریار ربانی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده ولی از همین حالا رابطه خیلی خوبی با بچه‌ها دارد و بعد از آن یک دوستدار طبیعت و حیات وحش است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.