2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی کامل آنجلینا جولی

بیوگرافی کامل آنجلینا جولی

آنجلینا در کودکی بسیار خیال‌پرداز بود و دوست داشت خون‌آشام شود. او همه کتاب‌های مربوط به خون آشامان را می‌خرید و جمع می‌کرد. البته کمی که بزرگ‌تر شد نظرش تغییر کرد و شغل رویایی و مورد علاقه اش مامور مراسم تدفین بود.

دوات آنلاین-شهرتش جهانی است. از غرب تا شرق و از شما تا جنوب او را می‌شناسند و در هر نقطه‌ای از دنیا هوادارانی دارد. آنجلینا جولی از آن دست ستارگانی است که توانسته همیشه خودش را در اوج نگه دارد و محبوب باشد. با بیوگرافی این سلبریتی آشنا شوید.

 

آنجلینا جولی که نام کاملش آنجلینا جولی وُیت است در لس آنجلس آمریکا به دنیا آمد. او متولد ۴ ژوئن ۱۹۷۵ ‏ است و پدرش هنرپیشه‌ای معروف به نام جان ویت است که یک بار اسکار برده و چهار بار کاندیدای دریافت این جایزه شده است. آنجلینا علاقه به سینما و بازیگری را در واقع از پدر به ارث برده است هرچند این پدر و دختر سال‌ها با هم قهر بودند اما در نهایت آشتی کردند.

 

مادر آنجلینا اصالتی چندگانه دارد و ریشه‌اش هلندی، کانادایی و فرانسوی است. برادر آنجلینا به نام جیزم هیون نیز یک بازیگر است. آنجلینا و برادرش از بچگی رابطه خیلی خوب و صمیمانه‌ای با هم داشته و دارند به گونه‌ای که آنجلینا جولی حرف «H» را که اول هیون یعنی اسم برادرش است، روی بازوی چپش خالکوبی کرده است.

 

جیمز نیز درباره خواهرش می‌گوید: آنجلینا یک زن کامل و فوق العاده است. شاید به این خاطر من تابحال زن مناسب خود را نیافته‌ام، چون همه را با خواهرم مقایسه می‌کنم. در حقیقت زنی که من انتخاب می‌کنم باید از دو فیلتر عبور کند؛ چرا که هم من و هم خواهرم باید او را قبول داشته باشیم. من انسان کمال گرایی هستم و به سختی می‌توان کسی را پیدا کرد که تمام این انتظارات من را برآورده کند.

 

آنجلینا در کودکی بسیار خیال‌پرداز بود و دوست داشت خون‌آشام شود. او همه کتاب‌های مربوط به خون آشامان را می‌خرید و جمع می‌کرد. البته کمی که بزرگ‌تر شد نظرش تغییر کرد و شغل رویایی و مورد علاقه اش مامور مراسم تدفین بود.

 

شخصیت کارتونی موردعلاقه آنجلینا  دامبو فیل پرنده بود. او گفته است: وقتی دامبو توانست پرواز کند، گریه کردم.

 

آنجلینا وقتی بچه بود دو مار خانگی به نام «ولادیمیر» و «هری دین استانتون» داشت.

 

او نخستین بار در 7 سالگی جلوی دوربین رفت و در فیلم Lookin' to Get Out که پدرش آن را کارگردانی می‌کرد بازی کرد اما بعد از آن تا 12 سالگی فعالیتی نداشت تا این‌که در این سن کارش را به‌عنوان مدل شروع کرد و در لس‌آنجلس و لندن شوهایی را به نمایش گذاشت.

 

آنجلینا وقتی 18 ساله شد دنیای مدلینگ را برای همیشه ترک کرد تا بازیگر شود. او ابتدا در چند کلیپ‌ از خوانندگانی مثل رولینگ استونز، میت لوف، لنی کراویتز، انتولینو وندیتیو بازی کرد و سپس اولین نقش سینمایی خود را به نام «هکرها» به دست آورد.

 

این‌گونه بود که آنجلینا جولی وارد دنیای بازیگری شد و این کار را تاکنون ادامه می‌دهد.

آنجلینا تاکنون سه بار ازدواج کرده است. اولین بار در 21 سالگی با جانی لی میلر ازدواج کرد اما زندگی آنها فقط سه سال طول کشید. او یک سال بعد از طلاق با بیلی باب تورنتون است ازدواج کرد اما زندگی مشترک دومش هم بیشتر از سه سال دوام نیاورد و در حالی‌که فرزندی نداشت طلاق گرفت.

 

همسر سوم آنجلینا بردپیت است. این دو از زمانی‌که در فیلم آقا و خانم اسمیت هم‌بازی شدند به یکدیگر علاقه پیدا کردند و قبل از ازدواج رسمی زندگی مشترک خود را شروع کردند اما در نهایت تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند.

 

براد پیت در ۲۶ ژانویه ۲۰۱۲ رسماً اعلام کرد که او و جولی تصمیم به ازدواج دارند. او گفت:«ما تصمیم گرفته بودیم ازدواج نکنیم تا زمانی که برای هیچ زوجی منع ازدواج وجود نداشته باشد ولی گمان نمی‌کنم دیگه بتوانیم بیش از این مقاومت کنیم. ازدواج ما برای بچه‌هایمان خیلی مهم است و همیشه در این باره از ما سؤال می‌کنند. برای من هم مهم است. دوست دارم آن نوع تعهد ایجاد بشود.»

 

این زوج صاحب سه فرزند شدند. یک دوقلو و دختری به به نام شیلو شدند که مادرش او را در اقدامی نمادین برای پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا در نامیبیا به دنیا آورد.

 

آنجلینا جولی به همراه براد پیت علاوه بر سه فرزند خود سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده دارند.

آنجلینا در این سال‌ها در کنار بازیگری طراحی جواهر هم انجام می‌دهد و البته گواهینامه خلبانی هواپیمای سبک هم دارد.

 

آنجلینا جولی در ۱۴ مه ۲۰۱۳ اعلام کرد به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان سینه ۸۷ درصد و ابتلا به سرطان تخمدان ۵۰ درصد بوده و به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی (برداشتن سینه) زده ‌است و جراحی‌ها و مراحل درمانی وی از فوریه ۲۰۱۳ تا پایان آوریل ۲۰۱۳ به طول انجامید وی ذکر کرد که سرطان سینه باعث مرگ مادرش شده‌ و با توجه به این عمل‌ها احتمال سرطان سینه در وی به زیر ۵ درصد رسیده‌ است.

 

او و شوهرش همیشه مورد توجه رسانه‌ها بودند تا این‌که بالاخره آنجلینا در سال 2016 اعلام کرد قصد دارد جدا شود. او گفت: برد به مواد مخدر و الکل اعتیاد دارد و دیگر نمی‌توانم با او زندگی کنم.

 

او گفت: تنها خواسته من این است که سرپرسی هر 6 بچه‌ام را به عهده بگیرم.

 

به این ترتیب زندگی این زوج عاشق نیز به پایان رسید و از آن به بعد زندگی آنجلیا روالی معمولی دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.