2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نظر مردم درباره قسمت آخر سریال بانوی عمارت

نظر مردم درباره قسمت آخر سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت بالاخره تمام شد اما این پایان تا چه حد مطابق سلیقه مخاطبان بوده و مردم چه نظری درباره قسمت آخر این سریال دارند؟

دوات آنلاین-سریال بانوی عمارت بالاخره تمام شد اما این پایان تا چه حد مطابق سلیقه مخاطبان بوده و مردم چه نظری درباره قسمت آخر این سریال دارند؟

 

سهند میرزایی یکی از مخاطبان این سریال است که از پایان آن بسیار راضی است. او می‌گوید: من خیلی وقت بود سریال‌های تلویزیون را نمی‌دیدم چون اکثر آنها آخر بدی دارند اما سریال بانوی عمارت را از اول تا آخر دیدم و لذت بردم. بالاخره یک سریال نشان دادند که آخرش کسی نمرد یا کشته نشد. واقعا زیبا بود. ای کاش فصل دوم این سریال هم ساخته شود تا ما ببینیم برای شازده و بقیه چه اتفاقی می‌افتد.

 

علی حمیدی نیز نظر داده است: من تا یکی مانده به قسمت آخر خیال می‌کردم شازده می‌میرد اما چه خوب شد که این اتفاق نیفتاد. در این سریال همه به سزای اعمال‌شان رسیدند. واقعا حق حضرت والا بود که کشته شود. او از آخرین فرصتی که پسرعمویش به او داد هم استفاده درست نکرد. از طرفی اگر شازده از ایران نمی‌رفت دوباره دستگیری و شکنجه و این جور چیزها منتظرش بود اما این طوری امیدوار است که زندگی خوبی را از نو بسازد.

 

نسترن-ف نیز نظر داده است: مهم‌ترین چیز برای من اول این بود که شازده نمیرد و بعد این‌که او و فخری زندگی خوبی داشته باشند که همین اتفاق هم افتاد. حالا ای کاش در فصل دوم بچه شازده بزرگ شود و داستان ادامه پیدا کند.

 

محمود نیز معتقد است:بعد از چند قسمت از این سریال که همه‌اش شکنجه و آه و ناله بود بالاخره یک پایان خوب دیدیم که با بدختی تمام نشد. دست همه سازندگان این سریال مخصوصا آقای منظور درد نکند. واقعا سریال خوبی بود.

 

اکثر نظرات مردمی حکایت از آن دارد که سریال بانوی عمارت موفق عمل کرده است و خیلی‌ها منتظر هستند تا ببیننند فصل دوم سریال آیا ساخته می‌شود یا نه؟ البته پیشتر تهیه‌کننده و نویسنده سریال از وجود فصل دوم خبر داده بودند.

 

اگرچه بانوی عمارت توانست عنوان پربیننده‌ترین سریال امسال را کسب کند اما برخی نیز به آن نقدهایی وارد می‌کنند. مثلا عماد نیری نظر داده است: من فکر می‌کردم این داستان واقعی است و از این‌که با گذشتگان خودمان آشنا می‌شدم خوشحال بودم اما در سایت دوات آنلاین نوشته این سریال از نظر تاریخی واقعی نیست و بیشتر دراماتیک است این اتفاق خیلی حال من را گرفت و احساس کردم تمام این مدت سر کار بوده‌ام.

 

مهشید نیز نظر داده است: ای کاش شازده و فخری مجبور به مسافرت نمی‌شدند و اینجا می‌ماندند. آخر چه کسی خبر داشت شازده حضرت والا را کشته است؟ ای کاش آخرش شیرین‌تر تمام می‌شد.

 

شما درباره قسمت آخر سریال بانوی عمارت چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را در قسمت ارسال دیدگاه بنویسید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/09/07
وامروز دوسال است که ازپخش بانوی عمارت میگذرد ماهمه ی مان خیلی دوست داشتیم که فصل ۲ ساخته شود ولی به هرحال نظرکارگردان وتهیه کننده زحمت کش مهم است وما هم دلتنگ این سریال هستیم البته بعضی ازمردم به بااستعداد بودن خانم مومن شک دارند که من بانظر آنها مخالف هستم ومی گویند که ایشان به دلیل زیبا بودن بازیگر شدند وماباید به خاطر بسپاریم که ایشان دراولین کارخود چه خوش درخشیدند وبازیگر منتخب زن ازنگاه مردم شدند که به مریم مومن عزیز تبریک میگوییم خانم مریم مومن امیدورام این متن رامیخوانید ومابه غیر ازاین به شما دسترسی نداریم من شما رادرحدود یک سال هست که میشناسم وانقدردوستتان دارم که امیدوارم روزی شماراببینم.وآرزوی سلامت میکنم واینکه جایگاه خودتان راحفظ کنید ومانند هم سن هایتان که بازیگر هستند وخودشان راگم کرده اند وآن روز مادرشماکه گفت مریم نسبت به هم سن سال های خودش کمتر اشتباه کرده درست گفتند واینکه درکارهای خوب بدرخشید وزندگیتان سرشار ازاتفاقات خوب باشید ممنون ازمادروپدری که انقدر شمارا خوب تربیت کردند وامیدوارم درادامه زندگیتان راهنمایی تان کنند وافتخار میکنیم که شما یکی اززنان ترک هستید این شاید یک پندی ازطرف دوست دارانتان باشد
ناشناس 1399/09/03
خیلی سریال عالی بود امیدواریم که با همان تیم قبلی فصل ۲ راباموفقیت بسازند وخسته نباشید ویژه به عوامل خوب این سریال که سخت کوشانه این کار را به اتمام رساندند نتوانستم از آقای حمیدنژاد عزیز و خواهش میکنم که این سریال را ادامه بدهند نازنینم مریم مومن که یک مومن عجیبی در چهره ایشان است برایشان آرزوی سلامتی و درخشش نیازی درکارهای خوب را داریم
ناشناس 1399/09/03
خیلی عالی بود امیدواریم ادامه داشته باشه بابازیگران عالی وکارگرادن خوب این سریال رادرفصل ۲بسازندوامروز دوسال است که از ساخت این سریال میگذرد واقعا دلتنگ این سریال هستیم ممنواز آقای حمیدنژاد عزیز وخانم مریم مومن که امیدواریم کارهای قویتر وروزبه به درخشند
طرافدار فخری 1398/03/15
من سری اول که این سریال پخش شد نگاهش نکردم . ولی سری دوم کامل سریال را نگاه کردم . حتی با وجود اینکه فصل امتحانات پایان ترم من شروع شده ولی با این وجود این سریال خیلی قشنگ را نگاه میکنم . سریال خیلی قشنگی است به شما هم پیشنهاد میدهم این سریال از نگاه کنید.:)طرافدار فخری
امیر بنی آدم 1397/10/21
باسلام خدمت شما که دیدگاههای مخاطبین را خواستید و یک خسته نباشید به تمام عوامل بزرگ وبزرگتر این مجموعه که لحظات غم هیجان خوشحالی و قدرت عشق را به معرض دید همگان گزاشتند خدا قوت با توجه به اینکه عنوان شده که این سریال در تاریخ ما اتفاق نیفتاده و بیشتر داستان دراماتیک بود ولی من فکر میکنم همه چیز سر جای خودش بود و خوبها پاداش و بدها جزا کار خود را دیدند به حق فقط فکر میکنم سه نفر به جزا خود نرسیدند و آنها یکی مستنطقی که شازده را خیلی شکنجه کرد که با پول بسیار زیادی گریخت دوم سیمونه تفلیسی که زنده ماند با دو کیسه سکه و سومی آن قاضی که قضاوت و وجدان خود را به ترس فروخت آنهم در مقابل شهادت شیر زنی همچون مهرالنسا که با توجه به تهدید کردنش با فرزندش ولی باز واقعیت را به ترس نفروخت البته این فقط نظر بنده میباشد که جزا ندیدن این نقشها یکم فلسفه این دنیا دار مکافات هست رو زیر سوال میبره مگر اینکه در فصل دوم توسط خود شازده یا به نوعی دیگر به سزای اعمال بدشان هرچند اینکه دستور گرفته بودن برسن چون اعتقاد شخصی من این است که مردانه مردن بهتر از بی شرافت زنده ماندن است و نباید کلیشه ای گفت باید عمل کرد
محسن سرمدی 1397/10/18
خیلی زیبا بود و امیدوارم در آینده فصل دوم سریال ساخته بشه. با آرزوی موفقیت بیشتر برای تمام بازیگران این سریال.
عاشق تاریخ 1397/10/17
واقعا سریال بیییبینظیری بود مخصوصا آقای حسام منظور واقعا محشررربودند خواهشمندم فصل دوم این سریال را هم بسازید مردم به اینگونه سریال ها نیاز دارند تابه سراغ شبکه های بیگانه نروند مسئولان هم بودجه بپردازند تا فصل دوم این سریال پخش بشه خواهشمندم به جای خرج بیخود برای سریال های بی محتوا برای این سریال ارزش دارد تا 10فصل هم ساخته شود
حدیثه 1397/10/16
به نظر من بهترین پایان بود.امیدوارم هرچه زودتر فصل دوم این سریال نیز ساخته و پخش شود و دوباره شاهد ماجراهای عاشقانه و فراز و نشیب های زندگی ارسلان و فخری باشم.من که مدت ها بود به دلیل نبود سریال به این جذابی در تلویزیون معتاد به دیدن سریال های کره ای شده بودم و تلویزیون نگاه نمیکردم با تلویزیون آشتی کردم و از دیدن سریال های کره ای دست کشیدم.واقعا دستشون درد نکنه.امیدوارم خستگی این مدت از تن تمام عوامل سریال با دیدن عشق مردم نسبت به سریال از تنشان بیرون رفته باشد.امیدوارم دوباره شاهد سریال هایی به زیبایی یانوی عمارت در تلویزیون باشیم.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.