2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا فصل دوم سریال بازی مرکب ساخته می شود + قوانین بازی ماهی مرکب

آیا فصل دوم سریال بازی مرکب ساخته می شود + قوانین بازی ماهی مرکب

داستان سریال بازی مرکب چیست؟ این مجموعه کره ای چند قسمت دارد و آیا فصل دوم نیز خواهد داشت؟

دوات آنلاین -حتما شما هم اسم سریال بازی مرکب را شنیده یا حتی این مجموعه کره ای را که وارد شبکه نمایش خانگی شده، تماشا کرده اید. در این صورت ممکن است سوالاتی برای شما پیش آمده باشد. از جمله این که قوانین بازی ماهی مرکب چیست و آیا این سریال کره ای فصل دوم هم خواهد داشت یا در همین تعداد قسمت کم تمام می شود؟

عکسی از سریال بازی مرکب

خلاصه داستان سریال بازی مرکب

داستان سریال بازی مرکب درباره گروهی از افراد ورشکسته و بدهکار است که تصمیم می‌گیرند تا قمار بزرگی انجام دهند. این افراد که دقیقا ۴۵۶ نفر هستند، باید در یک بازی مرگ‌بار شرکت کنند. آن‌ها درگیر مجموعه‌ای از بازی‌های هیجان‌انگیز اما کودکانه می‌شوند. هر شخصی که در جریان این بازی‌های کودکانه شکست بخورد، جانش را از دست می‌دهد. اما شخصی که در نهایت زنده بماند با جایزه ارزشمند ۳۸ میلیون دلاری را به خانه می‌برد. بنابراین افرادی که اساسا چیزی برای از دست‌دادن ندارند، زندگی خود را قمار می‌کنند تا برنده این رقم هنگفت شوند که نه‌تنها بدهکاری‌های آن‌ها را پوشش می‌دهد بلکه زندگی‌شان را هم برای همیشه دگرگون می‌کند.

عکسی از سریال بازی مرکب

ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب

سریال کره‌ ای بازی مرکب در فصل اول فقط 9 قسمت دارد با این حال بسیار پربیننده شده و شهرت آن در کشورهای مختلف پیچیده است. بد نیست بدانید عوامل این سریال در تدارک ساخت قسمت دوم آن نیز هستند البته حداقل باید یک سال دیگر منتظر بمانید تا ادامه این مجموعه پخش شود.

 

ساخت فصل اول بیشتر از ده سال طول کشیده است. هوانگ دونگ هیوک، خالق سریال بازی مرکب، برای ساخت این سریال سختی‌های بسیاری کشید و سال‌ها تلاش کرد تا در نهایت نتیجه سختی‌های طولانی‌اش را ببیند. او برای بیشتر از دوازده سال روی فیلم‌نامه این سریال کار کرد و پس از آن فیلم‌نامه را برای بسیاری از استودیوهای سینمایی و تلویزیونی ارسال کرد. اما بیشتر از ده شبکه تلویزیونی و استودیو پیشنهاد او را رد کردند. در نهایت این نتفلیکس بود که پذیرفت روی ایده جذاب اما نادیده‌گرفته‌شده آقای هیوک سرمایه‌گذاری کند.

عکسی از سریال بازی مرکب

چرا سریال بازی مرکب پربیننده شد

اگرچه داستان سریال بازی مرکب اندکی تکراری به نظر می‌رسد اما واقعیت آن است که خلاقیت جذاب فیلم‌نامه سریال باعث شده تا با یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های چند سال اخیر مواجه شویم. این سریال هیجان‌انگیز، دوست‌داشتنی و خیره‌کننده تماشاگرش را در میان حجم عظیمی از خون و خشونت غوطه‌ور می‌کند و به لطف داستانی که عملا غیرقابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد به یکی از بهترین عناوین سال تبدیل می‌شود. بنابراین اگر به دنبال تماشای یک سریال هیجان‌انگیز، متفاوت و جذاب هستید شاید بهتر باشد که همین حالا به سراغ سریال «بازی مرکب» بروید.

 

محبوبیت تاریخی این سریال باعث شد که یکی از سرویس‌های ارائه اینترنت در کره جنوبی از نتفلیکس به دلیل ترافیک بیش از حدی که تماشای این سریال ایجاد کرده بود، شکایت کند. همچنین ۳۰ نقدی که از این سریال منتشر شده، میانگین نمره ۹۳ را برای سریال «بازی مرکب» به همراه داشته که به خوبی ارزش بالای این سریال در جمع منتقدان را نشان می‌دهد. تماشاگران هم نمره ۸.۳ را برای این سریال در وبسایت IMDB ثبت کرده‌اند که به خوبی از محبوبیت این سریال جذاب حکایت می‌کند.

عکسی از سریال بازی مرکب

با قوانین بازی ماهی مرکب آشنا شوید

داستان سریال بازی مرکب شامل بازی‌های محبوب کودکان در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ کره است، مانند بازی ماهی مرکب، که در این بازی، بازیکنان به ۲ دسته تقسیم می‌شوند؛ مدافعان و مهاجمان. روال بازی به این‌صورت ادامه پیدا می‌کند که مدافعان می‌توانند با هر دوپای خود داخل زمین حرکت کنند و مهاجمان در خارج از خطوط، فقط اجازه دارند روی یک پا بپرند، اما اگر یک مهاجم موفق شود از کنار مدافع کناری اسکوئید رد شود، دیگر آزاد است که با هر دوپای خود حرکت کند.

 

رازهای سریال بازی مرکب Squid Gameسپس، زمانی‌که مهاجمان برای نبرد نهایی مهیا می‌شوند، در ورودی اسکوئید دور هم جمع شده و برای برنده شدن به سمت محدوده قُرق شده در راس اسکوئید، هجوم می‌برند. قوانین بازی از اینجا به بعد به این ترتیب است که اگر حین این نبرد، یک مدافع، مهاجم را به خارج از محدوده اسکوئید هل بدهند، مهاجم می‌میرد، اما اگر یک مهاجم در این نبرد موفق شود به راس اسکوئید (یا همان ماهی مرکب) برسد، مدافعان مغلوب و پیروزی از آن تیم مهاجمان می‌شود.

 

در جریان بازی که در سریال بازی مرکب یا بازی ماهی مرکب شاهد آن هستیم، صدها بازیکن با دریافت مبلغی جزئی، دعوت برای رقابت در بازی‌های کودکان را می‌پذیرند؛ انگیزه بازیکنان برای ادامه رقابت در چنین بازی‌هایی، دریافت ۴۵.۶ میلیارد وون (معادل ۳۸.۴ میلیون دلار) جایزه اصلی است؛ یک جایزه بزرگ، وسوسه کننده و البته کشنده!

 

بازیگران سریال بازی مرکب

جونگ جائه لی، لی بیونگ-هون، گریگ چان، استیون فیو، پل ناکاوچی، هیدئو کیمورا، دونالد چانگ و استفانی کومور در سریال بازی مرکب به ایفای نقش پرداخته اند.

 

منابع: ایرنا – فیلیمو شات

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.