2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چه کنیم که بوی عطر ماندگار شود؟

چه کنیم که بوی عطر ماندگار شود؟

با ترفندهایی که در این مطلب یاد می گیرید بوی عطر شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

دوات آنلاین-اگر شما هم با مشکل از بین رفتن بوی عطر مواجه هستید و دنبال ترفندها و روش هایی می گردید که بوی عطرتان ماندگاری بیشتر پیدا کند در ادامه با ما همراه باشید تا از 8 راز برای رسیدن به این هدف مطلع شوید و آنها را به کار بگیرید.

 

انتخاب عطر قوی

به نوشته bednim.ir هیچ کدام از عطرها بوی یکسانی ندارند. عطرهای مرکبات خیلی زود از بین می رود اما عطرهای تند و چوبی مثل چوب صندل ماندگاری بیشتری دارند. بنابراین اگر ماندگای عطر برایتان اهمیت زیادی دارد سعی کنید عطرهای این خانواده را هنگام خرید انتخاب کنید.

 

استفاده از چند لایه عطر برای ماندگاری بیشتر

بیشتر عطرهای مورد علاقه شما از ژل شستشو گرفته تا لوسیون بدن و روغن بدن رایحه متفاوتی دارند. وقتی چند تا از این محصولات را با هم استفاده کنید بدن تان عطرهای مختلفی به خودش می گیرد و در تمام روز همراه شما می ماند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه عطر خوب برای خود انتخاب کنیم

 

محل مناسب برای زدن عطر

هنگام استفاده از عطر فراتر از مچ دست بروید و روی قسمت های گرم بدن مثل شکم، سینه، پشت زانو و پشت گوش ها اسپری کنید. حرارت این قسمت های بدن باعث می شود بوی عطر بیشتر شود و نت میانی و نت پایه آن کاملا بیرون بزند.

چگونه می توانیم ماندگاری بوی عطر را بیشتر کنیم

عطر را روی پوست نمالید

بیشتر ما طبق عادت بعد از این که عطر را روی مچ دست می زنیم، مچ هر دو دست را به هم می مالیم. این کار باعث می شود بوی عطر کم شده و ماندگاری آن هم از بین برود.

 

زمان مناسب برای زدن عطر

بهترین زمان برای استفاده از عطر بعد از حمام زمانی که بدن مرطوب است می باشد. رطوبت، بوی عطر را روی پوست حفظ می کند. این کار مانع لکه دار شدن لباس یا تیره شدن جواهرات تان می شود.

 

رطوبت پوست، راز ماندگاری بوی عطر

قبل از استفاده از عطر پوست را با کرم مرطوب کننده مرطوب کنید. پوست خشک عطر را به خود جذب می کند و باعث سریع تر از بین رفتن عطر می شود. پوست مرطوب باعث می شود عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

ماندگاری بوی عطر با نگهداری درست

مولکول های عطر اگر در معرض رطوبت و گرما باشند زود از بین می روند. بنابراین سعی کنید عطرها را داخل حمام نگهداری نکنید و همیشه در مناطق خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال بالای کمد یا روی میز آرایش.

 

استفاده از عطر در طول روز

راز . البته نکاتی که در بالا اشاره کردم تا حد زیادی تاثیر گذار هستند. بنابراین هر وقت قرار بود زمان زیادی بیرون از خانه باشید (به عنوان از محل کار می خواهید به یک قرار ملاقات بروید.) سعی کنید یکی از عطرهای مورد علاقه تان را همراه خود داخل کیف داشته باشید تا بتوانید از آن در طول روز استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.