2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آشپزی/ طرز تهیه سالاد انار

آشپزی/ طرز تهیه سالاد انار

سالاد انار در پاییز و زمستان به سفره شما رنگ و طعمی متفاوت می دهد. اگر می خواهید بدانید آن را چطوری باید درست کنید این مطلب شما را راهنمایی کرده است.

دوات آنلاین-اگر می‌خواهید یلدای متفاوتی را تجربه کنید و مهمانی خاصی ارائه دهید بهترین کار این است که با خوراکی‌های مرسوم یک خوراکی جدید درست کنید. سالاد انار یکی از این خوراکی‌هاست که می‌تواند یلدای خاصی را برایتان به وجود آورد.

 

مواد لازم برای سالاد انار

پرتقال                         3 عدد

انار                             1عدد

آب پرتقال طبیعی           1/4 لیوان

خامه                           4 قاشق غذا خوری

وانیل                           کمی

شکر                           1 تا 2 قاشق چایخوری

پنیر خامه ای بدون نمک  3 تا 4 قاشق غذا خوری

خلال پسته برای تزئین

سالاد انار را چطور درست می کنند

روش درست کردن سالاد انار

ابتدا پنیر را به مدت نیم ساعت در آب گذاشته تا نمک آن گرفته شود. پرتقال ها را طوری پوست بکنید که به گوشت پرتقال برسد بعد هر قاچ پرتقال رابا کارد دانه دانه جدا کنید .

 

فیلم: طرز تهیه سالاد پاییزی با انار و کلم

 

نیمی از انار های دانه شده و پرتقال را در دیس بریزید و آب پرتقال هم بریزید سپس خامه و پنیر و وانیل و شکر را میکس کرده و اضافه کنید و دو باره با انار و پرتقال و با تزئینی از پسته روی خامه را بپوشانید.

 

سالاد انار را به عنوان پیش‌غذا می‌توانید سرو کنید. این سالاد بجز شب یلدا که یک شب مناسبتی و خاص است به عنوان عصرانه هم می‌تواند در فصول پاییز و زمستان که انار زیاد است تهیه شود.

 

منبع: نمناک

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.