2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل نیکی نصیریان، بازیگر نوجوان نقش آهو در سریال بانوی عمارت

بیوگرافی کامل نیکی نصیریان، بازیگر نوجوان نقش آهو در سریال بانوی عمارت

نیکی زمانی که 6 ساله بود در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران بازی کرد. جسارت او در مواجهه با دوربین آنقدر بود که همان زمان عطاران اعلام کرد اگر این کودک در سینما بماند یکی از خوش‌آتیه‌ترین‌ها در این عرصه خواهد بود.

دوات آنلاین-نیکی نصیریان بازیگر نوجوانی که این روزها در نقش آهو سریال بانوی عمارت به تلویزیون آمده‌است نوجوانی 15 ساله‌است که توسط رضا عطاران وارد عرصه هنر شد.

 

نیکی زمانی که 6 ساله بود در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران بازی کرد. جسارت او در مواجهه با دوربین آنقدر بود که همان زمان عطاران اعلام کرد اگر این کودک در سینما بماند یکی از خوش‌اتیه‌ترین ها در این عرصه خواهد بود.

نیکی هنوز لحن کودکانه خود را حفظ کرده است. او از اینکه یکبار کارگردان او را دعوا کرده چون هندوانه‌ای که برای صحنه بود را خورده‌است می گوید.

 

نیکی نصیریان یک برادردارد که رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند.

 

او درباره این که چه طور وارد سینما و تلویزیون شده است می‌گوید: اولین کارم در 6 سالگی با آقای عطاران بود دخترعموی مادرم من را معرفی کرد. از من تست گرفتند و قبول شدم و اینطوری بود که وارد سینما شدم. راستش من اصلا نترسیدم دوربین هم باعث نشد بترسم و کار خودم را می‌کردم. نمی‌دانم چطوری شد که من اصلا نترسیدم. آقای عطاران هم تعجب کرده‌ بود. می گفتند کارکردن با بچه‌ها سخت است چون آنها از دوربین و غریبه‌ها می‌ترسند و زمان می‌برد تا عادت کنند اما من اصلا نمی‌ترسیدم.

برای نیکی یکی از سخت‌ترین کارهایی که حین بازی باید انجام دهد گریه کردن است و هنوز هم از نظراو این کار خیلی سخت است او می‌گوید: من همیشه موقع ناراحتی هم می‌خندم به خاطر همین وقتی به من می‌گفتند گریه کن با اینکه حس ناراحتی را به خود می‌گرفتم اما می‌خندیدم. چون حس درونی‌ام خنده‌ بود البته حالا خیلی بهتر شده‌ است اما وقتی بچه‌ بودم خیلی سختم بود گریه الکی بکنم. البته وقتی از من تست گرفتند برای بازیگرشدن گفتند که گریه کنم آنجا گریه کردم اما خیلی سخت بود. بعدها وقتی سرسریال باید گریه می‌کردم یک روز کارگردان آنقدر به من سخت گرفت که گریه‌ام درآمد و بعد گفت خب حالا این شد و فیلم‌برداری کردند. بعد هم جاهایی که نمی‌توانستم با اشک مصنوعی گریه‌ برایم درست می‌کردند .

 

نیکی دختر خوش اخلاقی است. او به گفته هم‌بازی‌هایش همیشه می‌خندد و یکی از سختی‌های کار کارگردانان با او این است که بیش از حد خونسرد و خوش اخلاق است. او اصلا حین بازی استرس نمی‌گیرد و با دوربین مانند انسان واقعی برخورد می‌کند.

 

نیکی نصیریان می‌گوید هیچ وقت هیجان بازیگری را درک نکرده‌ است چون هیچ وقت از دوربین نترسیده : زمانی که جلوی دوربین رفتم انقدر بچه‌ بودم که اصلا نفهمیدم چه شد. همه تعجب می‌کردند اما من واقعا نمی‌فهمیدم چه کار بزرگی می‌کنم به همین خاطر هم هیچ وقت هیجان بازیگری را آنطور که بازیگران دیگر می‌گویند درک نکردم.

البته اینهمه آرامش مقابل دوربین برای او دردسرساز هم شده‌است و تنها باری که با یک کارگردان دعوا کرده به خاطر همین آرامش و نترس بودنش است. او خاطره‌ای را تعریف می‌کند: در تمام کارهایی که کردم فقط یک کارگردان با من دعوا کرد و داد زد. من بچه‌ بودم و هندوانه‌ای که برای صحنه فیلم‌برداری خریده و قاچ کرده‌ بودند را خوردم. وقتی کارگردان خواست فیلم بگیرد دید هندوانه نیست سرم داد زد که چرا خوردی این هندوانه برای صحنه بود. من خیلی ناراحت شدم خجالت کشیدم اما در نهایت با کارگردان آشتی کردم و هندوانه جدید که آمد او هم عصبانیتش برطرف شد و دوباره خودش آمد و با من آشتی کرد.

 

نیکی کاملا حرفه‌ای در حوزه سینما کار می‌کند او با اینکه سن کمی دارد اما از اینکه می‌تواند از این حرفه پول داشته‌باشد بسیار خوشحال است : هربار که به من پول می‌دهند من آن را می‌شمارم از شمردن پول خیلی لذت می‌برم. اصلا یک جوری می‌شوم. مدیریت پولهایم با مادرم است او پولها را برایم جمع می‌کند خب راستش من با این سن پول زیادی دارم. اگر با خودم باشد همه‌اش را برای خودم خرج می‌کنم اما مادرم اجازه نمی‌دهد. کمی از پول را لباس و  ... می خرد و بقیه‌اش را در بانک می‌گذارد تا برایم سرمایه شود.

چهره نیکی در فیلم‌ها و سریالهایی که بازی می‌کند کاملا طبیعی و بدون گریم است به همین دلیل است که چهره‌ای بسیار جذاب و طبیعی دارد او می‌گوید: در همه کارها بازیگران را گریم می‌کنند خیلی روی صورت آنها کار می‌کنند اما اصلا به صورت من دست نمی‌زنند. من تا قبل از سریال بانوی عمارت فکر می‌کردم وقتی گریم نمی‌شوم یعنی بازیگر نشدم اما آقای آیت‌الهی به من گفت که این یک حسن برای توست. راستش من دوست دارم گریم شوم و یکبار هم بازی با گریم را امتحان کنم. اما تا حالا پیش نیامده روی صورتم کار زیادی انجام دهند بجز یکبار که زمین خوردم و صورتم کبود شد و برایم فوم زدند.  

این هنرپیشه یکی از طرفداران برنامه کودک است او می‌گوید: من برنامه کودک نگاه می‌کنم وقتی هم برنامه را دوست نداشته‌باشم فیلمهایی که بازی کردم را نگاه می‌کنم اشکالاتم را می‌بینم و گاهی هم با خودم می‌گویم مثلا اگر اینطور بازی می کردم بهتر بود.

 

او این روز ها بیشتر سریال خارجی و فیلم می‌بیند و دوست دارد تنها به استعداد خودش تکیه نکند و به صورت آکادمیک هم سینما را دنبال کند.

 

هرچند نیکی در یکی از گفت و گوهایش در دوران کودکی گفته‌بود که دوست دارد پزشک شود اما حالا می‌گوید: من فکر می‌کنم بعد از دیپلم به صورت کاملا حرفه‌ای و آکادمیک سینما را دنبال کنم. واقعیتش من خیلی این حرفه را دوست دارم و فکر می‌کنم راهم را پیدا کرده‌ام من از کودکی وارد دنیای حرفه‌ای شدم و فکر می‌کنم باید بیشتر و بیشتر بدانم و با کارگردانهای بزرگ کار کنم. اگر تلاش زیادی نکنم نمی‌توانم یک هنرپیشه واقعی شوم.

او درباره تجربه کاری‌اش در سریال بانوی عمارت می‌گوید: احساس کردم بزرگ شدم من یکی از نقش‌های اصلی را دارم سریال با من شروع می‌شود و این برایم موفقیت بزرگی است. من خیلی تلاش کردم آقای آیت‌الهی خیلی کمکم کردند و فکر می کنم متفاوت‌ترین نقشم را  بازی کردم. به نظر من این سریال بسیار پرمخاطب خواهد شد. چون عاشقانه‌ است. برای شخص من خیلی جذاب بود با اینکه می‌دانم داستان چیست و چه اتفاقاتی می افتد اما بی‌صبرانه منتظر پخش آن بودم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/06/14
سلام من بابت اینکه شما تو نقش آهو بازیگر سریال بانوی عبارت بازی کردید خیلی ممنونم ازتو یعنی منظورم اینه که نقشت خیلی خوب بود امیدوارم ادامه بدی
ناشناس 1401/02/18
دیدگاه.سلام.نیکی.خیلی.خوبی.بازیگر.درجه.یک.هستی.من.از.بانوی.عمارت.خوشم.اومد.
ناشناس 1399/11/25
نیکی جون عالی بودی عزیزم
ناشناس 1399/03/06
عالی
فاطمه 1398/12/10
واقعا عالی... خیلی هم خوب نقششو در سریال بانوی عمارت ایفا کرد... من که بازیشو تحسین میکنم
ساجده 1398/10/14
افرین عزیزم بازیت در سریال بانوی عمارت خیلی خوب بود
A 1398/10/13
خیلی خیلی خوب هستی خیلی هم قشنگی دوستت دارم من از خودت من ازخودت ۵ سال کوچیک ترم موفق باشی نیکی جان عزیزم
من 1398/09/25
بازیت قشنگه ،فکرشم نمیکردم کوچولوی سریال بزنگاه باشی،انشاالله همیشه توزندگیت موفق باشه
Anahita 1398/09/24
خیلی خوب بازی میکنین منم دوست داشتم یه روزی بازیگر شم اما نمیشه ایشالله همیشه موفق باشی
پارمیس 1398/03/19
نیکی جون تو آینده ی خوبی تو بازیگری داری همین رو ادامه بده به حرفای منفی هم گوش نده دوست دارم عزیزم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.