2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
بیوگرافی رامتین خداپناهی به بهانه بازی در نقش میرزا اسد در سریال بانوی عمارت

بیوگرافی رامتین خداپناهی به بهانه بازی در نقش میرزا اسد در سریال بانوی عمارت

رامتین خداپناهی اهل گرگان است. او سال 1350 به دنیا آمده و از همان کودکی با هنر آشنا شده چون خانواده‌اش اهل هنر بودند.

دوات آنلاین-رامتین خداپناهی خیلی کم کار است اما بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. در سریال بانوی عمارت هم خوب توانسته از عهده نقش‌ میرزا اسد بربیاید.

 

رامتین خداپناهی اهل گرگان است. او سال 1350 به دنیا آمده و از همان کودکی با هنر آشنا شده چون خانواده‌اش اهل هنر بودند.

 

همین امر هم باعث شد برای دانشگاه در رشته هنر شرکت کند و در رشته نمایش با گرایش بازیگری در واحد اراک دانشگاه آزاد قبول شود. او بعد از گرفتن لیسانس ادامه تحصیل داد و این بار در گرایش کارگردانی مدرک کارشناسی ارشد اخذ کرد و بعد از آن در همان واحد اراک دانشگاه آزاد شروع به تدریس کرد.

 

رامتین خداپناهی از سال 1378یعنی بعد از این‌که لیسانس را گرفت بـه صورت حرفه اي وارد کار بازیگری شد. اولین تجربه‌اش تله تئاتر «کشتی نوح» بود و پس ازآن بلافاصله در فیلم «ارتفاع پست» ساخته ابراهیم حاتمی کیابه ایفای نقش

او در این مدت در کارهای زیر حضور داشته است:

فیلم کوتاه «گوشه امن»«1381» و فیلم هایي چون «مزرعه پدری»«1381»،«صبحانه برای دو نفر» «1382»، «قند تلخ»«1386» و سریالهای «معصومیت از دست رفته»«1381»، «فقط بـه خاطر تـو»«1382»، «هنگامه»«1383»،«پیله هاي پرواز»«1384»، «برای آخرینبار»«1384»، «خسته دلان»«1387»

 

خداپناهی هم کم کار است و هم از هر حاشیه‌ای به دور برای همین اطلاعات زیادی درباره زندگی خصوصی‌اش وجود ندارد و فقط معلوم است او بعد از ازدواج با بازیگری به نام مرضیه طهماسبی، در سال 91 صاحب فرزند دختری شد که نامش را پاییز گذاشتند. بعد از ان رامتین و همسرش متارکه کردند.

 

او درباره میزان فعالیت در فضای مجازی می‌گوید: خیلی کم، فعال نیستم. نمی توان با این فضاها مانند قوانین راهنمایی و رانندگی عمل کنیم، چرا که فرهنگ ابلاغی نیست، فرهنگ بنا دارد و باید با جزئیات درباره این موضوع آسیب شناسی کنیم. 

 

خداپناهی غیر از بازیگری به کارگردانی هم فکر می‌کند و می‌گوید: من هم به کارگردانی علاقه دارم؛ طرح های خوبی هم در دست دارم اما کارگردانی مشکلات خاص خود را دارد. به این سادگی نیست. ما بیشتر از ۲۰۰ کارگردان داریم که فیلم وسریال های بزرگی ساختند اما به دلیل مشکلات، ساخت اثر را رها کردند. هر بازیگری در تمام دنیا وسوسه می شود، یکی دو اثر را کارگردانی کند. برای من هم اینگونه است دوست دارم زمانی این اتفاق بیفتد که خودم بتوانم از نظر مالی فیلم را تامین کنم و وابسته به جایی نباشم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.